LSK - Piast Gliwice, 20. februar kl 16, La Manga

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Opprinnelig skrevet av Herman
    Oi så flau jeg ble da Bassey begynte å juble som å vunnet ligaen, etter en 2-3 redusering på overtid mot polsk 2. div lag.
    Er vel alltid gøy å putte mål og vise at man duger?

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      Opprinnelig skrevet av Skinke
      Du får trøste deg med at vi kommer til å spille med en bedre keeper, bedre midtbane og bedre spiss når sesongen starter.
      Dessverre har jeg vært med for lenge til å tro at «vi blir nok mye bedre når alvoret starter».
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2936

        Detta blir gull! Husker oppkjøringa til sesongen i 01. I år har ikke RBK penger til å betale dommere og NFF slik de hadde den sesongen så de kan ikke snyte oss for gullet vi fortjener. Spøk til side, dette stinker!
        I år så tar vi alt

        Kommentar

        • *46*

          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
          Dessverre har jeg vært med for lenge til å tro at «vi blir nok mye bedre når alvoret starter».
          To siffret tap mot Moss? Ble det bedre etter det?

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4115

            Opprinnelig skrevet av Herman
            Oi så flau jeg ble da Bassey begynte å juble som å vunnet ligaen, etter en 2-3 redusering på overtid mot polsk 2. div lag.
            Bassey er, i følge rapportene, veldig god på treningene, men sliter med å posisjonere seg og få det ut i kamp. La oss være rause og unne en unggutt på et fremmed kontinent denne lille oppturen! Kanskje det løsner for ham?
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Spenstig å gi Kippe en 3'er etter dagens kamp. Ikke mye til kaptein og tegn på rutine i dag.

              Kommentar

              • *46*

                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                Bassey er, i følge rapportene, veldig god på treningene, men sliter med å posisjonere seg og få det ut i kamp. La oss være rause og unne en unggutt på et fremmed kontinent denne lille oppturen! Kanskje det løsner for ham?
                Jeg jubla litt selv - nettopp fordi det var Bassey. Synes ikke han hår fått vist seg frem nok enda og tror han har en del inne.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Husk at Berg benket Bassey etter et par kamper der han langtfra var blant LSKs dårligste.

                  Kommentar

                  • Herman
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2010
                    • 1101

                    Logi - Haha. Stian Christensen er vel allerede bedre?

                    Jeppe - Så greit ut. Stort sett safe bakover, dårlige innlegg fremover. Fin corner på slutten som ble scoring.
                    Isak - Liker fyren. Offensiv i spillestilen, vinner de fleste duellene.
                    Frode - Oida. Ikke bra. Er noe galt med fotballforståelsen når man pumper langt på Fredrik, gang på gang.
                    Stian - Herlig 1. omgang. Som jeg skrev tidligere, veldig bra til å ta av press med førstetouchet, og trygg med ball.

                    Erling - Har ikke akkurat så mye. Tempo har han. Jobber bra defensivt. Katastrofe da han og Fredrik kom 2 mot 2.
                    Erik - Var ikke han 2. valg på Odds høyreback? Uansett, laaaaaaaangt unna god nok for fast plass.
                    Ruben - Er for meg en forsvarsspiller. Rett og slett veldig dårlig med ball.
                    Ohi - Synes jeg gjorde en del spennende. God til å utfordre i 1. omgang, og får også en assist.

                    Nico - Helt borte vekk i 1. omgang. Én god involvering hele kampen, før 1-1 målet.
                    Fredrik - Elsker denne karen. Jobber, fighter, vinner dueller og scorer mål. Fortjener bedre spillere rundt seg.

                    Nå begynner jeg å bli enormt frustrert over at Björn aldri blir klar for å spille skikkelig. Tror vi kan få kjørt oss mot Brann på torsdag, men blir en interessant test hvor vi da sannsynligvis topper laget. Da ser vi hvordan vi står.
                    Twitter

                    Kommentar

                    • Herman
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2010
                      • 1101

                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                      Bassey er, i følge rapportene, veldig god på treningene, men sliter med å posisjonere seg og få det ut i kamp. La oss være rause og unne en unggutt på et fremmed kontinent denne lille oppturen! Kanskje det løsner for ham?
                      Kjøper den, tenkte ikke helt over det der. Var bare så rart å se noen juble så mye for et reduseringsmål i en treningskamp
                      Twitter

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3208

                        Resultatet i denne kampen er akkurat som en kunne vente når vi stiller med stort sett samme laget framover og i mål som tok tre poeng på de siste 11 kampene i fjor høst. Bare de fire i forsvaret er ganske sikre på å starte - og de ble etter min vurdering enda sikrere: Stian Ringstad gjorde få og små feil og viste positive ting framover, og Jesper Westerberg sleit langt mindre i forsvar enn det jeg har sett i de andre treningskampene, selv om han ikke egentlig ble utfordra på farta. Av de seks fremste i dag er det få, om noen, som har god sjanse på første-11'ern: Fredrik har best mulighet, men bak Björn Bergmann og Johan Rickard. Ruben eller Erik kan kanskje få sjansen ved siden av Toindouba (så lenge vi ikke har fått den lenge utlovte og etterlengta klassespilleren her), men å spille med de to sammen gir bare mening som en test. En midtbane av de fire i dag vil vi bare se i seriespillet etter mange skader og evt spillersalg. Enkeltvis gjør de seks flere positive inngrep, men ikke mer enn at de er alternativer og innbyttermuligheter. Erling tok for eksempel mange fine initiativ i dag, men trenger bedre folk rundt seg og mer coaching og trening på hva han skal gjøre i siste/nest siste trekk. Også Nico og Ohi viser gode takter i perioder, som på utlikninga, men blir for svake totalt sett, og når de "bare" har spillere på samme nesten-nivå rundt seg. Det er helt opplagt at den totale effekten av en sekser med Palmi-Roger-ny/Ruben/Erik-Mathis på midten og Johan-Björn på topp er mye bedre enn de seks som starta, selv om flere/alle av dem, enkeltvis, kan være akternativer og innbyttere, ofte med godt resultat (etter kampbilde, motstander, kampform).

                        Verdien av denne kampen kan bare ha ligget for det første i å teste forsvarsrekka. Keeperen ble som venta veid og funnet for lett; mer vil jeg i barmhjertighetens navn ikke si om Logi, men med Sead i mål hadde vi trolig vunnet kampen klart og kanskje holdt nullen. Resten av forsvaret besto testen (når vi ser bort fra Kippes kælking...). For det andre ble de seks "andrevalgene" framover på banen testa, og antagelig fikk Haglund noen svar på hva de kan og ikke kan, iallfall i kombinasjon med hverandre, om ikke med våre beste spillere rundt seg. Jeg antar at vi heretter, fra og med Brann-kampen på torsdag, nå vil (og bør!) begynne å spille inn en første-11'er. Så får øvrige tester komme i form av innhopp og eventuelle andreomganger - og en-og-en takk, ikke alle som skal testes på én gang!

                        gilbert

                        Kommentar

                        • gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          To siffret tap mot Moss? Ble det bedre etter det?
                          Ble det 3-12 den gangen? Uansett, da var vi gode før og etter. Nå er det leeenge siden vi var gode.
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

                          Kommentar

                          • KEBABavSVIN
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 594

                            Sportsjournalistikk i VerdensClasse.
                            Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                            Kommentar

                            • *46*

                              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                              Ble det 3-12 den gangen? Uansett, da var vi gode før og etter. Nå er det leeenge siden vi var gode.
                              Var i grunn bare ment som ett artig poeng. Jeg husker det ikke (77?) og var plassert i forma, menenda ikke født.

                              Dagens kamp ble like håpløs som jeg frykta. Blir spennende å se på hva laget kan by på mot Brann. Det bør være noe annet.

                              Kommentar

                              • Geirfugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 561

                                Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                                Synes det var en helt grei sak av Enga-supporteren jeg. Er det ikke omtrent der vi er?

                                Kommentar

                                • Mikki Mifsud
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Sep 2005
                                  • 244

                                  Er ikke lett å terpe forsvar når Logi står som en lollipop.

                                  Kommentar

                                  • KEBABavSVIN
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2007
                                    • 594

                                    Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                                    Synes det var en helt grei sak av Enga-supporteren jeg. Er det ikke omtrent der vi er?
                                    Vet ikke. Artikkelen var så usammenhengende og full av skrivefeil at jeg aldri fikk med meg innholdet.
                                    Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                                    Kommentar

                                    • A.Bilet
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2005
                                      • 808

                                      Opprinnelig skrevet av KEBABavSVIN
                                      Verste jeg har sett. For en journaliststudent er ikke veien opp til en jobb i Dagbladet lang tydeligvis.
                                      A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                                      Twitter-bruker

                                      Kommentar

                                      • Rønnern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6690

                                        Tar med meg Stian sin fine kamp, godt å se på flere av kommentarene her at flere ser at han leverer varene. Det er ikke en ny venstreback som vil holde oss ute av nedrykkstriden for å si det sånn. En knallgod sentral midtbane derimot.... Det hadde vært noe å plassert ved siden av Roger!
                                        Mvh Ronnie "The Runner"
                                        LSK for alltid

                                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                        Kommentar

                                        • Bibaboy
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2008
                                          • 712

                                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                          En knallgod sentral midtbane derimot.... Det hadde vært noe å plassert ved siden av Roger!

                                          Og den spilleren bør komme så fort som overhode mulig. Det gutta viste i dag var jo katastrofalt dårlig. Vi mangler noen spillere men synes ikke det ble dramatisk mye bedre etter trippelbyttet. Da manglet Sead, Johan og Bjørn. Disse vil selvsagt heve laget og med den sila vi hadde i mål i dag så hadde vi ikke tapt med Sead i mål. Men vi spiller mot et lag på nivå to i Polen og dette var rett og slet fryktelig dårlig.... Sentral midtbane holdt middels andredivisjonsnivå i dag og vi må få inn en klasse spiller på den plassen så fort som overhode mulig... Det er faretruende kort tid til seriestart og det siste LSK trenger nå er en dårlig start.... Da vil spekulasjonene og usikkerheten komme asap.
                                          Fugla Forever

                                          Kommentar

                                          Working...