LSK - Piast Gliwice, 20. februar kl 16, La Manga

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rp88
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Oct 2009
    • 222

    Ifjor så tok logi øyeopperasjon, den burde han få igjen pengene for.

    Vi i ABC Synskirurgi er stolte av resultatene våre og kvaliteten på øyeoperasjonene vi gjør. Vi har som mål at alle pasienter skal være fornøyde etter behandling. Ta kontakt og bestill time til forundersøkelse.

    Kommentar

    • sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      Ble det 3-12 den gangen? Uansett, da var vi gode før og etter. Nå er det leeenge siden vi var gode.
      Opprinnelig skrevet av *46*
      Var i grunn bare ment som ett artig poeng. Jeg husker det ikke (77?) og var plassert i forma, menenda ikke født.
      Dagens kamp ble like håpløs som jeg frykta. Blir spennende å se på hva laget kan by på mot Brann. Det bør være noe annet.

      1976. Moss leda hele 11-0 før LSK putta på sine trøstemål
      Kampen markerte Moss FKs 70-årsjubileum. Klart man stiller opp som snille gjester og lar jubilanten "stråle" på sin egen fest.

      Kommentar

      • Reyrey
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2010
        • 379

        Snakka med Sheel etter kampen, han håper & tror det kommer et par forsterkninger også
        Han sa også han hadde planer om å være i klubben leeenge
        LSK i med- og motgang <3

        Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

        Kommentar

        • Yellow-not-jella
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2009
          • 1606

          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
          Bassey er, i følge rapportene, veldig god på treningene, men sliter med å posisjonere seg og få det ut i kamp. La oss være rause og unne en unggutt på et fremmed kontinent denne lille oppturen! Kanskje det løsner for ham?
          sku ha starta kampen såklart. fel a haggis.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Klarer ikke helt riste denne kampen av meg, er rett og slett frustrert. Hva var planen, var det noen plan i det hele tatt? Skulle en åpenbar reservepreget midtbanekonstellasjon virkelig få føle akkurat hvor langt de er unna en førsteellever ved at Kippe konsekvent skulle pole snøballer over dem? Og hva med stakkars Fredrik og Nico, relativt småvokste karer på topp på håpløs jakt etter dårlig nedfallsfrukt? Er det ikke selvtillit alle disse trenger, og godfølelsen av å kunne kjenne på ballen og være med i spillet? Det handler om å drille en forsvarsfirer og å tenke på det defensive sier noen, men dette er da et lagspill med elleve stykker på banen. Det ene kommer ofte på bakgrunn av det andre, og vice versa.

            Kanskje jeg hadde for store forhåpninger til det Haglund skulle utrette, men dette var rett og slett ikke til å forstå. En rød tråd er det ihvertfall ikke lett å få øye på.

            Kommentar

            • Kanariz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 2507

              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Klarer ikke helt riste denne kampen av meg, er rett og slett frustrert. Hva var planen, var det noen plan i det hele tatt? Skulle en åpenbar reservepreget midtbanekonstellasjon virkelig få føle akkurat hvor langt de er unna en førsteellever ved at Kippe konsekvent skulle pole snøballer over dem? Og hva med stakkars Fredrik og Nico, relativt småvokste karer på topp på håpløs jakt etter dårlig nedfallsfrukt? Er det ikke selvtillit alle disse trenger, og godfølelsen av å kunne kjenne på ballen og være med i spillet? Det handler om å drille en forsvarsfirer og å tenke på det defensive sier noen, men dette er da et lagspill med elleve stykker på banen. Det ene kommer ofte på bakgrunn av det andre, og vice versa.

              Kanskje jeg hadde for store forhåpninger til det Haglund skulle utrette, men dette var rett og slett ikke til å forstå. En rød tråd er det ihvertfall ikke lett å få øye på.
              Får håpe vi får sett et "toppa" lag mot Brann. Denne kampen er det bare å glemme, jeg fikk hvertfall null svar. Eller, jeg ble minnet på at Kippe slår altfor mange høye baller og at Knutzon er jævlig rask.

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Ja, regner med at hele apparatet er hissige etter å vise seg fra en helt annen side. En helt ukjent og langt dårligere erstatter for Dnepr ble kanskje for vanskelig å motivere seg skikkelig til, selv for trenerapparatet.

                Kommentar

                Working...