Håper vi stiller toppet lag i denne kampen. På tide å spille på seg litt selvtillit.
LSK-Brann, La Manga, Torsdag 23 Februar kl 15.00
Collapse
X
-
LSK-Brann, La Manga, Torsdag 23 Februar kl 15.00
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Stikkord: Ingen -
--------------Sead---------------
Jesper--Kippe--Sheel--Ringstad
Knutzon--Roger--Ruben--Bolly
----------Anderson----------
---------Sigurderson-------
Trur på dette laget, men høyrekanten er litt åpen. Vi savner en som kan bytte ut ruben, syns ikke han er god nok TP
-
De fem bakerste er bankers, samme med angrepet. Palmi kommer til å spille, enten for Ruben eller Knudtzon. Hvis Palmi brukes på kanten, bør Midtgarden inn for Ruben sentralt. Midtgarden har i treningskampene vist at han har langt mer å fare med i pasningsspillet enn Ruben.Kommentar
-
Laget jeg kunne tenkt meg å sett hvordan fungerer.
Jesper--Scheel--Kippe--Ringstad
Knutzon--Roger--Palmi--Bolly
---------Sigurderson-------
Tipper vi for se dette laget:
Jesper--Scheel--Kippe--Ringstad
Palmi--Roger--Midtgarden--Bolly
-------------BBS-------------
Edit: Han har overrasket med positivt. Virker til å være hardarbeidene fyr med godt humør og med bedre ferdigheter enn hva jeg forventet. Jeg har jo lest dine lovord om han her på forumet og burde vel tatt de mer bokstavlig. Noe sier meg at han vil få større betydning for laget enn mange hadde trua på.Kommentar
-
Brann starter med dette laget mot Lillestrøm
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article225359.eceMB Mutiny Soccer - Dum Spiro SperoKommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Brann starter med dette laget mot Lillestrøm
http://fotball.adressa.no/eliteserien/article225359.ece
Piotr Leciejewski – Birkir Már Sævarsson, Markus Jonsson, Zsolt Korcsmár, Erdin Demir - Tomasz Sokolowski, Rodolph Austin - Erik Mjelde, Fredrik Nordkvelle, Bentley - Kim Ojo.
FerdigskåraKommentar
-
LSK stiller i følge dagens RB følgende lag:
Sead Ramovic
Jesper Westerberg-Isak Scheel-Frode Kippe-Stian Ringstad
Palmi Rafn Palmason-Guy Roger Toindouba-Ruben Gabrielsen-Mathis Bolly
Johan Andersson
Fredrik Gulbrandsen
Björn hadde en kjenning i låret for et par dager siden, og en velger derfor å ikke ta noen sjanser med ham.
gilbertKommentar
-
Lenge siden jeg har ment at en TK betyr noe, men i dag mener jeg faktisk at den ggjør det. Bortsett fra treningsutbyttet er resultater i TK'er uten betydning, men det begynner å spre seg en misnøye blant folk igjen og spillerne selv trenger også en bekreftelse på at det de driver med til daglig gir resultater. Sånn sett er det viktig med ok resultat i dag.Kommentar
-
Håper vi klarer målet vårt om å tette igjen bakover.
Klarer vi det har vi nådd målet med de første treningskampene.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ja, kampen går på SUMO kl 15, og her er lagene:
LSKs startellever (4-4-2): Sead Ramovic - Jesper Westerberg, Isak Scheel, Frode Kippe, Stian Ringstad - Palmi Rafn Palmason, Ruben Gabrielsen, Guy Roger Toindouba, Mathis Bolly - Johan Andersson, Fredrik Gulbrandsen
Branns startellever (4-2-3-1): Piotr Leciejewski – Birkir Már Sævarsson, Markus Jonsson, Zsolt Korcsmár, Erdin Demir - Tomasz Sokolowski, Rodolph Austin - Erik Mjelde, Fredrik Nordkvelle, Bentley - Kim Ojo.Kommentar
-
Den offensive rekken til Brann er til å sikle etter. Forhåpentligvis har forsvaret skjerpet seg litt mer, og Sead begynner å bli i bedre form. Likevel er jeg veldig pessimistisk til denne kampen og tipper 4-1 til Brann.Kommentar
Kommentar