LSK-Brann, La Manga, Torsdag 23 Februar kl 15.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rune
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2008
    • 1229

Opprinnelig skrevet av El Caco
    Folkens. Rolig nå. Forsvarsrekka består av 3 nye spillere (inkl. Ringstad med lite spill i fjor) og skal bryne seg på det jeg vil kalle Norges beste angrepsrekke. Har dere seriøst sett hvem som spiller fremover for Brann eller? Pur pur klasse over hele fjøla!!

Haglund har da sagt tidlig at målet i år er en midt på treet sesong, og jeg skjønner faen ikke hvorfor man skal ta helt av èn måned før seriestart med et fortsatt dårlig samhandlet lag. Det tar tiiiiiiiiiiiid!
    Det er helt greit at Brann er sabla gode og at vi ikke er det. Det som skuffer meg er at det ikke finnes innsats. Det er greit om vi taper mot Brann i en treningskamp i februar, men jeg hadde satt pris på om spillerne våre faktisk gjorde en innsats.
    "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• Hel1017
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Oct 2008
      • 196

Uten tvil, vi trenger flere forsterkninger. Raskt!

Men det er jo klart av fallhøyden blir enorm nå det er bygd opp så store forventinger rundt klubben i år.

Tipper Brann kommer til å ta medalje i år. Kvalitetsspillere på nesten alle plasser og en notorisk målscorer på topp.

At vi blir grusa her overrasker meg ikke så veldig.

Skuffa, men ikke bekymra for sessongen enda.
      Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

Kommentar

• Mikki Mifsud
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2005
        • 244

Folkens. Rolig nå. Forsvarsrekka består av 3 nye spillere (inkl. Ringstad med lite spill i fjor) og skal bryne seg på det jeg vil kalle Norges beste angrepsrekke. Har dere seriøst sett hvem som spiller fremover for Brann eller? Pur pur klasse over hele fjøla!!

Haglund har da sagt tidlig at målet i år er en midt på treet sesong, og jeg skjønner faen ikke hvorfor man skal ta helt av èn måned før seriestart med et fortsatt dårlig samhandlet lag. Det tar tiiiiiiiiiiiid!
        Hva tar tid, forklar meg min gode mann. Haglund og co har hatt fokus på det defensive i 2mnd nå, og vi lekker som en sil bakover fortsatt - har du vanskelig for å se dette? Vi mæler jo ballen med engang vi får låne den - vi fremstår som et guttelag i forhold. Dette holder rett og slett ikke - dette har ikke noe med tid å gjøre når man gang på gang mæler den ballen oppover til Gulbrandsen som forøvrig er den eneste som får godkjent av meg i 1.omgang.

Jeg ønsker ikke å kritisere enkeltspillere, men de fleste skjønner at det er få som får godkjent etter denne omgangen. Vi trenger sårt forsterkninger - hvis ikke kommer dette til å blir nok en knote-sesong der vi må kjempe for å overleve. Når det defensive fortsatt ikke har fått satt seg, tviler jeg sterk på noen forvandling de neste ukene frem mot seriestart.

Summa sum, dette ser ikke lovende ut.

Kommentar

• A.Bilet
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2005
          • 808

Må si meg enig. Folk reagerer som om det skulle vært første serierunde. Vi må se litt mer realistisk på dette. Ja, vi skulle gjerne hatt inn noen flere spillere, men det er uansett for tidlig å bedømme årets LSK-lag i februar.

"Haglund må gå", neste?
          A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

Twitter-bruker

Kommentar

• Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

Opprinnelig skrevet av A.Bilet
            Må si meg enig. Folk reagerer som om det skulle vært første serierunde. Vi må se litt mer realistisk på dette. Ja, vi skulle gjerne hatt inn noen flere spillere, men det er uansett for tidlig å bedømme årets LSK-lag i februar.

"Haglund må gå", neste?
            Tror folk er engasjerte og har forventninger i tråd med at klubben selv har satt lista vesentlig høyere. Haglund er neppe "problemet" men at det ikke er handlet inn full tropp, som Haglund selv forventet at det skulle være til oppstart i Januar.

Kommentar

• Mikki Mifsud
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2005
              • 244

4-0. Lett når vi gir bort gavepakker..

Kommentar

• andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

Kippe er drita.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Kanariz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2005
                  • 2507

Haha jeg ler meg ihjel. For en gjeng med klovner av et lag vi er. I år blir det ikke mange på Åråsen. Kanskje like greit at jorda går under i desember, så slipper vi adecco.

Kommentar

• junior
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 492

Noen som trenger denne?
                    ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

Merker jeg begynner å bli drittlei de store ordene til spillerne på LSK.no når man gang på gang ser minimal innsats fra de fleste.

Kommentar

• A.Bilet
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2005
                        • 808

Opprinnelig skrevet av Folke
                        Tror folk er engasjerte og har forventninger i tråd med at klubben selv har satt lista vesentlig høyere. Haglund er neppe "problemet" men at det ikke er handlet inn full tropp, som Haglund selv forventet at det skulle være til oppstart i Januar.
                        Selvfølgelig, men skuffelsen bør heller komme i juni eventuelt. Det beste hadde vært å hatt en full tropp i dag, men vi har hentet 7 nye, og det er en omfattende prosess å kjøpe inn et helt nytt lag.

Men ja, vi er ræva i dag.
                        A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

Twitter-bruker

Kommentar

• SAEDbeger
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2006
                          • 421

Jaaaaaaaaaaaa!!!!

Kommentar

• Kanariz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2005
                            • 2507

Det sykeste er at vi ikke har noen gode på benken.. Av alle de vi har hentet er det bare to stk som er bedre enn søgård. Jeg savner faktisk Søgård og Gisle på midten

Kommentar

• Pasi Rasimus
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Feb 2010
                              • 226

For meg høres det ut som(SUMO) brann kjører en MYE MER akiv coaching fra linja. Tenningsnivået mye høyere på brann-benken. Instrukser osv...

Kommentar

• TorTor
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 335

Det ser desverre meget mørkt ut en måned før seriestart

Kommentar

• reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13278

Folkens. Rolig nå.
                                  Med 0-4 i sekken? Kan ikke bortforklares eller unnskyldes. LSK har problemer før sesongstart.

Kommentar

• ragnarrock
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 937

lurer på om tv2 har gitt bergens O så store leder på sidelinjen egen mic?

faen, dette er en fryktelig kjedelig match å se på.... meeeeeeeen, enda optimist iforhold til ifjor.. vi tar et par små steg nå.. et par til neste år.. så blir det bra.. sten på sten ble vegen bygget
                                    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• brune stakkeland
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2012
                                      • 895

Det spillet vi har vist i treningskampene hittil kan jo umulig friste veldig mange gode spillere til klubben

Kommentar

• Reyrey
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2010
                                        • 379

Opprinnelig skrevet av Rune
                                        Det er helt greit at Brann er sabla gode og at vi ikke er det. Det som skuffer meg er at det ikke finnes innsats. Det er greit om vi taper mot Brann i en treningskamp i februar, men jeg hadde satt pris på om spillerne våre faktisk gjorde en innsats.

LSK spillera / haglund er redd for skader før sesongen starter!! Men detta er elendig innsats!!!

Husk tilbake 4-6år - elendige treningkamper - BRA Tippeliga kamper (håper jeg tar rett)
                                        LSK i med- og motgang <3

Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

Kommentar

• Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5918

Opprinnelig skrevet av brune stakkeland
                                          Det spillet vi har vist i treningskampene hittil kan jo umulig friste veldig mange gode spillere til klubben
                                          Det har du rett i og det har bekymret meg siden klokka 15:00 omtrent.
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

Working...