LSK-Brann, La Manga, Torsdag 23 Februar kl 15.00
Collapse
X
-
Uten tvil, vi trenger flere forsterkninger. Raskt!
Men det er jo klart av fallhøyden blir enorm nå det er bygd opp så store forventinger rundt klubben i år.
Tipper Brann kommer til å ta medalje i år. Kvalitetsspillere på nesten alle plasser og en notorisk målscorer på topp.
At vi blir grusa her overrasker meg ikke så veldig.
Skuffa, men ikke bekymra for sessongen enda.Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Folkens. Rolig nå. Forsvarsrekka består av 3 nye spillere (inkl. Ringstad med lite spill i fjor) og skal bryne seg på det jeg vil kalle Norges beste angrepsrekke. Har dere seriøst sett hvem som spiller fremover for Brann eller? Pur pur klasse over hele fjøla!!
Haglund har da sagt tidlig at målet i år er en midt på treet sesong, og jeg skjønner faen ikke hvorfor man skal ta helt av èn måned før seriestart med et fortsatt dårlig samhandlet lag. Det tar tiiiiiiiiiiiid!
Jeg ønsker ikke å kritisere enkeltspillere, men de fleste skjønner at det er få som får godkjent etter denne omgangen. Vi trenger sårt forsterkninger - hvis ikke kommer dette til å blir nok en knote-sesong der vi må kjempe for å overleve. Når det defensive fortsatt ikke har fått satt seg, tviler jeg sterk på noen forvandling de neste ukene frem mot seriestart.
Summa sum, dette ser ikke lovende ut.Kommentar
-
Folkens. Rolig nå. Forsvarsrekka består av 3 nye spillere (inkl. Ringstad med lite spill i fjor) og skal bryne seg på det jeg vil kalle Norges beste angrepsrekke. Har dere seriøst sett hvem som spiller fremover for Brann eller? Pur pur klasse over hele fjøla!!
Haglund har da sagt tidlig at målet i år er en midt på treet sesong, og jeg skjønner faen ikke hvorfor man skal ta helt av èn måned før seriestart med et fortsatt dårlig samhandlet lag. Det tar tiiiiiiiiiiiid!
"Haglund må gå", neste?A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Tror folk er engasjerte og har forventninger i tråd med at klubben selv har satt lista vesentlig høyere. Haglund er neppe "problemet" men at det ikke er handlet inn full tropp, som Haglund selv forventet at det skulle være til oppstart i Januar.Kommentar
-
-
Men ja, vi er ræva i dag.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
For meg høres det ut som(SUMO) brann kjører en MYE MER akiv coaching fra linja. Tenningsnivået mye høyere på brann-benken. Instrukser osv...Kommentar
-
lurer på om tv2 har gitt bergens O så store leder på sidelinjen egen mic?
faen, dette er en fryktelig kjedelig match å se på.... meeeeeeeen, enda optimist iforhold til ifjor.. vi tar et par små steg nå.. et par til neste år.. så blir det bra.. sten på sten ble vegen bygget*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Det spillet vi har vist i treningskampene hittil kan jo umulig friste veldig mange gode spillere til klubbenKommentar
-
LSK spillera / haglund er redd for skader før sesongen starter!! Men detta er elendig innsats!!!
Husk tilbake 4-6år - elendige treningkamper - BRA Tippeliga kamper (håper jeg tar rett)LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar