Hehe. 5-0 til Brann
LSK-Brann, La Manga, Torsdag 23 Februar kl 15.00
Collapse
X
-
Av og til lurer jeg på om dette LSK-laget liker å tape.Kommentar
-
-
Herlig innhopp av Ohi for Bolly. Trodde ikke det gikk an å dasse mer enn det Bolly gjorde. Visst faen tok jeg feil!!!Kommentar
-
gleder meg til haglund skal begynne og terpe på den offensive delen av spillet. vi har gått fra ræva til elendig forsvar. så det offensive går vi da fra elendig til ..........? (Skylder ikke bare på Haglund. spillerne virker veldig lite gira og viser ikke noe som kan ligne på innsats..)Gi alt, stå på LSKKommentar
-
Kommentar
-
Jaja, glad jeg var ikke så optimistisk på signeringene til LSK som enkelte var her inne. Beklager, men mitt tips om en plassering for LSK midt på tabellen står fortsatt ved lag. Att LSK taper stort mot Brann verken overrasker eller skuffer meg. Det LSK skuffer med på banen for vi ta igjen på tribunen.Kommentar
-
Magnus Haglund: "Vi måste børja med at slippa inn lite færre mål".
Ett ord til deg, Haglund: HAHA!***Større baller enn vett***Kommentar
-
Får trøste oss med at VIF gjorde en DÅLIGERE treningskamp enn oss.. de tapte 5-0 mot 10 spillere og bommet på straffe !!LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Denne kampen er på langt nær ferdig...
Er det virkelig nye spillere på dette LSK-laget? Slik det ser ut med TV2s fravær av nærbilder kunne det like gjerne vært en reprise fra i fjor høst. Totalt mangel på plan, samspill eller flere enn to trekk etter hverandre. Massiv innsats fra enkelte, men fravær av avslutteregenskaper. Null evne til å nullstille seg og faktisk forsøke å gjøre noe med saken ved 0-1 og 0-2 bare gjør det hele fullkomment. Har det virkelig ikke skjedd en dritt i treningsperioden i vinter?Kommentar
Kommentar