Sjelden vært så frustrert av å høre en narvikværing på sidelinja.
LSK-Brann, La Manga, Torsdag 23 Februar kl 15.00
Collapse
X
-
det faktum at det er en treningskamp betyr lite, ærlig talt, hadde stillingen vært i lsk's favør hadde nok jeg gitt han like mye tyn som han kommer til å gi meg (kollegaen fra bergen altså), den enga sympatisørende sjefen er bare håpløs, noe som er selvskrevet når mannen er det han er.Kommentar
-
det faktum at det er en treningskamp betyr lite, ærlig talt, hadde stillingen vært i lsk's favør hadde nok jeg gitt han like mye tyn som han kommer til å gi meg (kollegaen fra bergen altså), den enga sympatisørende sjefen er bare håpløs, noe som er selvskrevet når mannen er det han er.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
og Forza Fugla runger på tribunen! :-)----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Ikke at jeg finner det positivt at vi fortsatt ligger nede, men ja jeg ser den. Jeg håpet nesten på ett stortap i dag og tippet 7-0 til Brann.. Baktanken min er da at jeg håper det løsner enda mer på lommeboka til de som styrer butikken! Her MÅ det handles inn..Kommentar
-
-
Kommentar
-
Det beste er jo at de omtrent gir opp på 0-2... Om gutta liker å bli pissa på får de ta det hjemme på sitt eget soverom...CustodesI med og motgangKommentar
-
Til Haglunds forsvar kan det ikke være lett å terpe forsvar når man gir bort gavepakker som i dag.Kommentar
-
Jeg håper virkelig det stemmer at LSK hadde en treningsøkt i formiddag og at Brann ikke hadde det.Elska þetta félagKommentar
Kommentar