LSK-Brann, La Manga, Torsdag 23 Februar kl 15.00
Collapse
X
-
-
Her skal det lages fort av knekkebrød skjønneg jeg... Faen så deprimerende. Her trengs det midtstopper, v.back, kant, sentral midtbane, og spiss.Dette er en ballKommentar
-
verre, ikke værre; verst, ikke værst Se : http://www.korrekturavdelingen.no/Va...rivefeil_v.htmKommentar
-
Ille var rettskrivingen. Verre var kampen. Verst var spillerne som gir faen i resultatet :-)Kommentar
-
Lukter ny sesong med kjemping for å overleve. Vi trenger magi fra Björn!Kommentar
-
Nå tror jeg nok at Haglund er en smart rev, så han spiller nok oss alle sammen ett lite puss i oppkjøringen for å senke forventningene. Men det som laget viste i dag var RÆVA og vi får putte fingern tilbake i rompa og håpe at det lukter blomster når sesongen begynner!Kommentar
-
Og da kan man jo stille seg det betimelige spørsmålet. Hvilken klassespiller vil spille på dette laget? Hvis PVM fikk velge mellom LSK og Brann etter denne kampen så er det vel ikke mye tvil om hvor han ville spilt. jeg registrerer at Brann også de siste årene har vært edruelige i sine spillerinvesteringer, men de har i motsetning til oss plukket spillere som passer inn i systemet og gjør en jobb for laget. Den eneste kampen vi har vunnet i år er mot Strømmen, og det var bare såvidt. Laget skriker etter forsterkninger. Uten 2-3 klare forsterkninger ASAP ser vi Adeccoligaen i hvitøyet. Men de har dratt på seg et nytt problem. Hvem faan vil spiller for LSK med slike medspillere.Fugla ForeverKommentar
-
Det er i beste fall naivt å tro at Haglund har full kontroll på dette. Når supersigneringene uteblir og resultatene midt sagt er ræva, og vi i tillegg lekker som en sil bakover pga. gjentagende juniorfeil, er kontroll det siste ordet jeg ville dratt frem.... Iflg. Haglund har de sluppet opp på treningsmengder og intensitet for at de skulle bli kvikkere i beina. Ikke kan jeg se snev av kvikkhet i laget, eli heller innsatsvilje bortsett fra Frederik. Jeg er bekymret. Veldig bekymret.Fugla ForeverKommentar
-
Supporterne blir fullstendig gjort til latter etter at Haglund og Bjarmann gikk ut og lovet snarlige nye super signeringer. Kanskje på sin plass og gi oss en forklaring på hva i allverden det er som skjer.... Når i tillegg laget skriker etter forsterkninger og blir latteliggjort og rundspilt av et lag vi burde spille jevnt med 4 uker før seriestart lyser det store røde lamper.Fugla ForeverKommentar
-
Det er i beste fall naivt å tro at Haglund har full kontroll på dette. Når supersigneringene uteblir og resultatene midt sagt er ræva, og vi i tillegg lekker som en sil bakover pga. gjentagende juniorfeil, er kontroll det siste ordet jeg ville dratt frem.... Iflg. Haglund har de sluppet opp på treningsmengder og intensitet for at de skulle bli kvikkere i beina. Ikke kan jeg se snev av kvikkhet i laget, eli heller innsatsvilje bortsett fra Frederik. Jeg er bekymret. Veldig bekymret.Kommentar
-
Som nevnt tidligere i tråden her så savner jeg noen svar fra blant annet Torgeir. LSK lovet oss tidenes sponsorpakke osv osv i fjor, i år så lover dem klassespillere og ditt og datt. Driter dem i oss supportere? Trur dem ikke at vi bryr oss? Er lei av å bli lurt Torgeir, stå for det du sier.
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar