LSK-Brann, La Manga, Torsdag 23 Februar kl 15.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rælingen kanaris
    Kaptein Reketråler
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 1446

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
    Har ikke sett kampen. Hvem må gå?
    Først og fremst må alle begynne å løpe...
    Custodes
    I med og motgang

Kommentar

• Fotball24/7
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2008
      • 266

Her skal det lages fort av knekkebrød skjønneg jeg... Faen så deprimerende. Her trengs det midtstopper, v.back, kant, sentral midtbane, og spiss.
      Dette er en ball

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Stan
        verre, ikke værre; verst, ikke værst Se : http://www.korrekturavdelingen.no/Va...rivefeil_v.htm
        Jeg driter i den forbanna rettskrivinga. Kan du finne på noe å skrive om kampen? Den rettskrivingsdritten din kan du til helvete ta ett annet sted. Her diskuteres det kamp og spillere som gir faen i resultatet!

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
          Har ikke sett kampen. Hvem må gå?
          Hele laget. Fra La Manga til Lillestrøm.

Kommentar

• mo-bjer58
            Medlem
            Møteplager
            • Nov 2010
            • 73

Kanskje Bjarmann...Han var i Sverige og hentet treneren, og det er han som er ansvarlig for det meste rundt kjøpene...

Kommentar

• Stan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1094

Opprinnelig skrevet av *46*
              Jeg driter i den forbanna rettskrivinga. Kan du finne på noe å skrive om kampen? Den rettskrivingsdritten din kan du til helvete ta ett annet sted. Her diskuteres det kamp og spillere som gir faen i resultatet!
              Ille var rettskrivingen. Verre var kampen. Verst var spillerne som gir faen i resultatet :-)

Kommentar

• *46*

Nå ønsker jeg ikke noe "lulling" om kampen, slitne bein osv osv.. Her tror jeg det trengs rene ord for penga. For dette er for jævlig.

Kommentar

• Serbern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 5496

Opprinnelig skrevet av ON
                  Merker jeg begynner å bli drittlei de store ordene til spillerne på LSK.no når man gang på gang ser minimal innsats fra de fleste.
                  Det er så mye jinxing og så mye "godhistorier", og alt er så hyggelig og koselig på LSK.no! Legg ned hele dritten!

Lukter ny sesong med kjemping for å overleve. Vi trenger magi fra Björn!

Kommentar

• Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

Nå tror jeg nok at Haglund er en smart rev, så han spiller nok oss alle sammen ett lite puss i oppkjøringen for å senke forventningene. Men det som laget viste i dag var RÆVA og vi får putte fingern tilbake i rompa og håpe at det lukter blomster når sesongen begynner!

Kommentar

• Bibaboy
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 712

Og da kan man jo stille seg det betimelige spørsmålet. Hvilken klassespiller vil spille på dette laget? Hvis PVM fikk velge mellom LSK og Brann etter denne kampen så er det vel ikke mye tvil om hvor han ville spilt. jeg registrerer at Brann også de siste årene har vært edruelige i sine spillerinvesteringer, men de har i motsetning til oss plukket spillere som passer inn i systemet og gjør en jobb for laget. Den eneste kampen vi har vunnet i år er mot Strømmen, og det var bare såvidt. Laget skriker etter forsterkninger. Uten 2-3 klare forsterkninger ASAP ser vi Adeccoligaen i hvitøyet. Men de har dratt på seg et nytt problem. Hvem faan vil spiller for LSK med slike medspillere.
                      Fugla Forever

Kommentar

• Bibaboy
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 712

Opprinnelig skrevet av Folke
                        Nå tror jeg nok at Haglund er en smart rev, så han spiller nok oss alle sammen ett lite puss i oppkjøringen for å senke forventningene. Men det som laget viste i dag var RÆVA og vi får putte fingern tilbake i rompa og håpe at det lukter blomster når sesongen begynner!
                        Det er i beste fall naivt å tro at Haglund har full kontroll på dette. Når supersigneringene uteblir og resultatene midt sagt er ræva, og vi i tillegg lekker som en sil bakover pga. gjentagende juniorfeil, er kontroll det siste ordet jeg ville dratt frem.... Iflg. Haglund har de sluppet opp på treningsmengder og intensitet for at de skulle bli kvikkere i beina. Ikke kan jeg se snev av kvikkhet i laget, eli heller innsatsvilje bortsett fra Frederik. Jeg er bekymret. Veldig bekymret.
                        Fugla Forever

Kommentar

• maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1289

Westerberg er på Lars Kristan Eriksen nivå.
                          Ringstad er markant dårligere enn Lars Kristian Eriksen defensivt.
                          Isak Scheel omtrent som Pål Steffen.

...dette er foreløpig de harde fakta noen få uker før seriestart.

Kommentar

• Herman
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2010
                            • 1101

Og plutselig så gruer man seg til Tippeligaen i år i stedet.

6 kamper - 4 tap. 3 mål baklengs i snitt?
                            Twitter

Kommentar

• Bibaboy
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 712

Supporterne blir fullstendig gjort til latter etter at Haglund og Bjarmann gikk ut og lovet snarlige nye super signeringer. Kanskje på sin plass og gi oss en forklaring på hva i allverden det er som skjer.... Når i tillegg laget skriker etter forsterkninger og blir latteliggjort og rundspilt av et lag vi burde spille jevnt med 4 uker før seriestart lyser det store røde lamper.
                              Fugla Forever

Kommentar

• barte
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Oct 2011
                                • 145

dette er det torgeir sitt ansvar og ordne.ellers så hadde det vært greit med l.k.e ,og pål steffen og legenden nå!men regner med at spillere kommer og det jævlig fort!

Kommentar

• Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                                  Det er i beste fall naivt å tro at Haglund har full kontroll på dette. Når supersigneringene uteblir og resultatene midt sagt er ræva, og vi i tillegg lekker som en sil bakover pga. gjentagende juniorfeil, er kontroll det siste ordet jeg ville dratt frem.... Iflg. Haglund har de sluppet opp på treningsmengder og intensitet for at de skulle bli kvikkere i beina. Ikke kan jeg se snev av kvikkhet i laget, eli heller innsatsvilje bortsett fra Frederik. Jeg er bekymret. Veldig bekymret.
                                  Ingen som taper 1-5 har kontroll, ikke snev av kontroll. Men at Haglund kjører gutta på trening før kamp gir hvertfall meg signaler om at han kan tenke seg å kjøre gutta ut av det vanlige hardt før sesongen fordi laget faktisk trenger det og at det passer alle bra at LSK ikke har for store forventninger rundt seg. Så når sesongen starter er jeg sikker på at laget presterer bedre enn f.eks. i dag, men noe topp 6 lag snakker vi ikke om, det er jeg like sikker på. 3 forsterkninger er ikke vanskelig å få tak i, om man løfter blikket utenfor Norge/Skandinavia så finnes det flust med gode spillere som gjerne kommer til millionlønning i Norge, GARANTERT. Drit i overbetalte norske primadonna nykker og reis til de landene som faktisk kan spille fotball..

Kommentar

• Kanariz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2005
                                    • 2507

Som nevnt tidligere i tråden her så savner jeg noen svar fra blant annet Torgeir. LSK lovet oss tidenes sponsorpakke osv osv i fjor, i år så lover dem klassespillere og ditt og datt. Driter dem i oss supportere? Trur dem ikke at vi bryr oss? Er lei av å bli lurt Torgeir, stå for det du sier.

Kommentar

• Mikki Mifsud
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2005
                                      • 244

Opprinnelig skrevet av barte
                                      dette er det torgeir sitt ansvar og ordne.ellers så hadde det vært greit med l.k.e ,og pål steffen og legenden nå!men regner med at spillere kommer og det jævlig fort!
                                      Å rope etter LKE blir bare for dumt.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                        Håper vi klarer målet vårt om å tette igjen bakover.

Klarer vi det har vi nådd målet med de første treningskampene.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• SAEDbeger
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2006
                                          • 421

Det har i hele vinter vært snakk om viktigheten i treningskampene. Kampen i dag og egentlig alle treningskampene, kan nå ødelegge for nye signeringer pluss at sponsorer kaster vel ikke akkurat penga etter LSK nå.

Kommentar

Working...