Hva faen er det der da?!!
IFK - LSK, 3. mars kl. 14, Valhalla Idrottsplass
Collapse
X
-
fugl:
Det kan jo også nevnes at Molde tapte 3-0 i sin første TL kamp, ikke alt satt for Solskjærs gutter heller!Heia Lillestrøm......Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Og poenget mitt er at det er vanskelig å være positiv når man ikke ser noen ting som skal kunne ta oss oppover TL-tabellen. Ingen kombinasjoner og intet pasningsspill. Dette var første virkelige test, og første kamp vi skulle ta med et visst alvor. Vi har blitt feid av banen så fort IFK har giddet skru opp tempoet.Kommentar
-
Som den svært partiske svenske kommentatoren sa: Haglund har nettopp tatt over laget og har knapt fått tid til å sette sitt preg på spillet, spillere og organisasjonen.
Slapp av dette blir bra på sikt.
Men, det er tydelig at det trengs et par- tre forsterkninger til.
En ny stopper til, Kippe er enten helt ute av form, eller så holder han ikke lenger.
En venstre back, Pedersen er ingen back og Ringstad har ikke vist noe tegn på at han skal kunne ta nivået.
En ny spiss, ingen av de spissene i dagens lag kommer til å score veldig mange mål. Trenger en goalgetter.Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Skal jeg sette det litt på spissen så spiller vi et høyt spill med Haglund som trener. Uten rask suksess utover våren tror jeg vi kommer til å se mindre publikum enn noen gang på Åråsen. Med en norsk meritert trener tror jeg det hadde vært litt mer spillerom og tålmodighet. Må jeg for en gangs skyld ta feilKommentar
-
Uten at jeg kjenner til hva IFK har foretatt seg i vinter så tror jeg fjorårets IFK sesong omtrent ville hold til midt på tabellen i tippeligaen. Kanske litt under det også.
Skal jeg sette det litt på spissen så spiller vi et høyt spill med Haglund som trener. Uten rask suksess utover våren tror jeg vi kommer til å se mindre publikum enn noen gang på Åråsen. Med en norsk meritert trener tror jeg det hadde vært litt mer spillerom og tålmodighet. Må jeg for en gangs skyld ta feil
Bak disse er det syltynt, jeg tror Haglund får en nokså betydelig ryddejobb sjøl. Men de store utfordringene var nok samtidig det som lokket mest med å ta jobben.Kommentar
-
Tror ikke vi skal overvudere dette laget. De havna ca 20 poeng bak Helsingborg i fjor og selv om de har fått noen solide forsterkninger er ikke IFK noe fantastisk lag i skandinavisk målestokk. Gode? Ja. Fantastiske? Nei. Svenske serien er så godt som identisk kvalitetsmessig som tippeligaen. For meg som så begge kampene mellom nunmmer 3 i fjorårets Allsvenska (Elfsborg) mot nummer 9? i Tippeligaen (Aalesund) så kan jeg ihvertfall si at Aalesund ikke var en millimeter dårligere hverken individuelt eller organisatorisk.Kommentar
Kommentar