Realitetssjekk kan man vel kalle dette. Vi har en laaang vei å gå.
IFK - LSK, 3. mars kl. 14, Valhalla Idrottsplass
Collapse
X
-
Kommentar
-
IFK har pasningsspill, vi har ikke. Så enkelt er det. PVM blir hyperviktig, men spørsmålet er om det er nok. Det er altfor mye som skjer på lykke og fromme. Björn er farlig nær hele beholdninga offensivt. Ramovic er vår bestemann med renter.Kommentar
-
Liten vis i å rope på nye spillere her, organisasjonen er på løkkefotballnivå, kan ikke se at vi klarer å forsvare oss som et lag når vi blir spilt lave, og det blir enorm strekk i laget hver gang vi får med ballen over midtbanen. Etterlater oss store rom, ballwatching i stor skala og ingen ser ut til å vite hvem som skal gjøre hva når ifk-spillerne kommer på løp. Virker helt planløst. Haglund må gå!Kommentar
-
Liten vis i å rope på nye spillere her, organisasjonen er på løkkefotballnivå, kan ikke se at vi klarer å forsvare oss som et lag når vi blir spilt lave, og det blir enorm strekk i laget hver gang vi får med ballen over midtbanen. Etterlater oss store rom, ballwatching i stor skala og ingen ser ut til å vite hvem som skal gjøre hva når ifk-spillerne kommer på løp. Virker helt planløst. Haglund må gå!
Kommentar
-
Vi må rope på nye spillere når spillerne som er i stallen ikke holder mål. Jeg kan ikke se for meg at de som er på den midten der skal bli noe bedre, ikke trur jeg at Kippe plutselig får ballkontroll heller. Vi har et dårlig lag, hvertfall uten PVM, så får vi se åssen det går..Kommentar
-
Det er hur enkelt som hälst for IFK å ta ut våre oppspillspunkt når vi har en igangsetter som ikke kan utfordre førsteforsvarer. Vi er for enkle å ta ut. La Kippe gjøre ting han kan.Kommentar
Kommentar