Ull/Kisa - LSK, 6. mars kl 18
Collapse
X
-
Liker at vi holder ballen i laget ihvertfall, selv om det er mye å gå på for å si oss i rute til seriestart.
Ellers håper jeg for min del å se noe mer positivt fra vår nye venn på høyreback, som jeg synes har sett ut å være på dypt vann både i forsvar og angrep sålangt denne oppkjøringa. Krysser fingrer og håper lettere kropp gjør at han viser at han har noe å gjøre i et laguttak når vi skriver sesong.¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
PVM blir en voldsom forsterkning. Bevegelig, kreativ, sikker med ballen, spillbar og generelt god. Björn ser man jo til tider at har ekstremt høy klasse. Gleder meg til å se disse to fremover.
Roger har mye å bevise med tanke på hvor mye folk har skrytt av han. Er en vandrende feilpassning i dag.
Knudtzon totalt usynlig mens Bolly bidrar mer uten å imponere voldsomt. Godt å vite at vi har Andersson i bakhånd.
Er Ringstad skadet?Kommentar
-
Jeppe og Ohi ut ved pause. Ringstad og Fredrik inn."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
PVM blir en voldsom forsterkning. Bevegelig, kreativ, sikker med ballen, spillbar og generelt god. Björn ser man jo til tider at har ekstremt høy klasse. Gleder meg til å se disse to fremover.
Roger har mye å bevise med tanke på hvor mye folk har skrytt av han. Er en vandrende feilpassning i dag.
Knudtzon totalt usynlig mens Bolly bidrar mer uten å imponere voldsomt. Godt å vite at vi har Andersson i bakhånd.
Er Ringstad skadet?Kommentar
-
Ellers håper jeg for min del å se noe mer positivt fra vår nye venn på høyreback, som jeg synes har sett ut å være på dypt vann både i forsvar og angrep sålangt denne oppkjøringa. Krysser fingrer og håper lettere kropp gjør at han viser at han har noe å gjøre i et laguttak når vi skriver sesong.Kommentar
-
Westerberg har til gode å imponere meg. Kanskje blir han utfordret av Scheel om vi henter en ny stopper. Scheel spiller forresten grufult i dag. Skjønner ikke hva som har skjedd med den sikkre passningsfoten vi så i årets første kamp. Scheel virker ekstremt usikker, spiller med høye skuldre og bommer på enkle passninger. Har han fått pepper og takla det dårlig etter mange innslupne mål i de siste kampene?
Får håpe de får gjort noe med det mentale til gutta.
Når det er sagt, så synes jeg Nystuen har vært trygg bak der.
Godt at Fredrik kommer inn, en med så mye tempo og vilje er kjekt å ha på topp.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Deilig å endelig ha en keeper som i det minste treffer bana med sine utspill."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar