OK, siste kvarteret trenger vi ikke å synes at hælspark er det aller kuleste som fins.
Ull/Kisa - LSK, 6. mars kl 18
Collapse
X
-
-
-
Kommentar
-
Er vel Steinar og Nystuen (i den rekkefølgen) som har gjort det best av de som har prøvd seg i forsvarsleddet idag, i mine øyne.
Resten har vel vært ok, motstanden tatt i betraktning (Scheel har vel kanskje fortsatt den nedadgående kurven, desverre)¯\_(ツ)_/¯Kommentar
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Endelig holdt vi nullen! Wohoo!!
Detta var ikke bra. De fleste eksperter kommer vel med rette til å tippe oss nord og ned i år (igjen). Denna gjengen må virkelig bli samspilt kjapt skal vi gjøre en annen figur mot hønefoss.
Kjøper ikke helt den at ansatte i lsk mener det kommer til å snu ved seriestart, så trygg er ikke jeg etter å ha sett disse treningskampene.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Lite å rope hurra for dette, men vi holder i hvert fall nullen. Kan ikke huske sist det skjedde.
Kampens öyeblikk for min del: En Ull-Kisa spiller står på sidelinja med lue på og skal byttes inn. I det han entrer banen spör Arne; "Skal du ha lue på?!". Innbytteren sier ingenting og tar umiddelbart av seg lua og slenger den ut over sidelinja. ahhh"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Neste motstander, Molde... Vi kan vel ikke regne med noe mer selvtillit etter den kampen akkurat.Kommentar
-
Lite å rope hurra for dette, men vi holder i hvert fall nullen. Kan ikke huske sist det skjedde.
Kampens öyeblikk for min del: En Ull-Kisa spiller står på sidelinja med lue på og skal byttes inn. I det han entrer banen spör Arne; "Skal du ha lue på?!". Innbytteren sier ingenting og tar umiddelbart av seg lua og slenger den ut over sidelinja. ahhh
Med mindre Beckham og Crespo kommer da...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Og godt er det. Vi har ganske mange spillere med gode individuelle ferdigheter i de offensive posisjonene. Om vi kan få trygghet bakover, så får vi helt enkelt forlite oss på at de offensive spillerne skaper saker på egen hånd. Mure igjen bakover först, deretter bygge opp en offensiv slagplan."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
som advart i forkant, kisa var gode defensive.. Andresen hadde vel ingen god kamp i det han forsøkte å holde kontroll på Bolly, men det ble aldri mere enn noen spennende løp fra den siden heller.. no pain..
dagens fugl, PVM - MVP.. han bak anderson og palmi... spennnnnende!!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Backen til Kisa var da tidvis rundingsbøye dag. Et par flotte raid fra egen halvdel hadde han også. Greit nok at det skorter litt på innleggene og den siste pasningen, men å påstå at han ikke greier å dra av en mann i dag blir feil."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
Kommentar