Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Synes Ruben gjorde en meget bra kamp etter at han kom inn. PVM rakk å vise at han blir viktig for oss i år. Ellers lite positivt å ta med seg fra matchen.
Det er ikke sikkert at det hadde vært så dumt for Lunan Ruben å få prøvd seg på Adecco-nivå i år.
Dagens beholdning er smultring + PVM. Bevegelse uten ball på et helt annet nivå enn de fleste av våre. Gleder meg til å se ham sammen med Johan, Palmi og Björn. Espen Nystuen er en meget habil spiller som lett forsvarer en kontrakt på Åråsen.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Forsøkte intenst å se etter en plan i spillet, men et hvert tilløp blir avbrutt av en sleivete nestenpasning hvert andre eller tredje trekk. Hvis pasning nummer tre sitter, er mottaket horribelt. Men jeg tipper den egentlig planen er klikk-klakk entouch-spill med gjennombruddspasning mot spiss, ev. en halvlang mot kantspiller på løp. At det funker foreløpig er det vel ingen tvil om at det ikke gjøre, men det er iallefall bedre enn den hysteriske kælkingen mot pygmeer på topp.
Forsøkte intenst å se etter en plan i spillet, men et hvert tilløp blir avbrutt av en sleivete nestenpasning hvert andre eller tredje trekk. Hvis pasning nummer tre sitter, er mottaket horribelt. Men jeg tipper den egentlig planen er klikk-klakk entouch-spill med gjennombruddspasning mot spiss, ev. en halvlang mot kantspiller på løp. At det funker foreløpig er det vel ingen tvil om at det ikke gjøre, men det er iallefall bedre enn den hysteriske kælkingen mot pygmeer på topp.
Jeg skjønner ikke helt denne forkjærligheten for småspill som Berg, og tydeligvis også Haglund, har. Det er ekstremt lite effektivt, går for seint og det er marginer som avgjør om man lykkes eller ikke.
Ser faktisk noen feilpasninger mellom Arsenal og Milan også. Likevel et sjokk å gå fra Kisa -LSK til den kampen.
Vi kan ikke forvente at både forsvaret og angrepet sitter i samme kamp. Har tro på at det blir bedre når vår førsteoppstilling står på banen. PVM, Roger, Andersson og Bjørn er sikre på laget (midtbane/angrep). Den siste plassen står mellom Palmi, Bolly og Fredrik. Få på plass to stk i forsvaret så blir dette bra.
Deilig å se en keeper prikke pasninger på foten til en medspiller.Med Logi på laget var ballen tapt 9 av 10 ganger. I det hele tatt en keeper som vil sørge for færre tapte poeng. Med PVM får vi en farlig dødballfot som gir oss mange poeng.
Nå følger det to kamper som virkelig vil gi oss en pekepinn på hvor vi står. Molde og TIL. Vi trenger tida fram til TIL kampen til å skaffe forsvarspillere. Bjørn har også en vei å gå før formen er der.
Synes kampen i dag beviser nok en gang at det ikke er venstreback som er akilleshælen i forsvaret vårt. Da er vår svenske venn langt mer rufsete. LSK trenger Ringen!
Synes kampen i dag beviser nok en gang at det ikke er venstreback som er akilleshælen i forsvaret vårt. Da er vår svenske venn langt mer rufsete. LSK trenger Ringen!
Jeg er overbevist om at det løsner for Ringstad, Bolly, Lunan, Scheel, Fredrik og Ohi i løpet av sesongen. Gode opplevelser og selvtillit er det som skal til. De er tydeligvis fremdeles i sjokk etter høstsesongen.
Jeg er overbevist om at det løsner for Ringstad, Bolly, Lunan, Scheel, Fredrik og Ohi i løpet av sesongen. Gode opplevelser og selvtillit er det som skal til. De er tydeligvis fremdeles i sjokk etter høstsesongen.
Jeg er ikke så sikker på at vi har tid til å vente på det.
Det er misbruk av talent å sette Fredrik på topp fra start hver bidige kamp. Han er ung og tjener ikke på å ha presser hengende over seg. Man kan godt terpe forsvar, men vi kan ikke ende opp som nye Sogndal uten noen som finner målet. Jeg venter på en spiss!
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Dette var virkelig en kjedelig kamp. Første omgang var helt ok, og jeg likte at vi prøvde å trille ball hele tida. Ikke en eneste langball fra forsvaret var positivt. Andre omgang helt grusom.
+ PVM. Viser kvalitetene som bor i ham, og hvor enormt mye bedre han er enn de andre alternativene på midt.
+ Triller ball i 1. omgang, kuttet ut de lange ballene
+ Holder nullen. Nystuen solid, selv om det er vanskelig å bedømme
- 2. omgang. Ingen målsjanser
- Knudtzon. Får sjansen til å overbevise, men griper den ikke. Komisk da han var én mot én og driblet utover dødlinja.
- Dekninga på sentral midt er skremmende. Midtgarden med flere feilpasninger enn han traff.
- Dekninga på sentral midt er skremmende. Midtgarden med flere feilpasninger enn han traff.
Midtgarden synes jeg fortsatt er en pussig signering, men Andersson kan gjøre en ok figur på midten, og Ruben gjorde en bra kamp i dag. Ruben som backup for Roger og Andersson som backup for PVM er ikke så ille.
Midtgarden synes jeg fortsatt er en pussig signering, men Andersson kan gjøre en ok figur på midten, og Ruben gjorde en bra kamp i dag. Ruben som backup for Roger og Andersson som backup for PVM er ikke så ille.
Haglund hadde neppe hentet han om ikke Midtgarden allerede var signert da han kom. Han ble forresten hentet som høyreback av Berg.
– Henning Berg ville ha meg inn som forsvarsspiller. Selv om jeg har spilt på midtbanen i hele karrieren, bortsett fra noen få kamper, var det bedre enn å fortsette i Tallinn, sier Erik Midtgarden.
- Knudtzon. Får sjansen til å overbevise, men griper den ikke. Komisk da han var én mot én og driblet utover dødlinja.
Jeg synes Knudtzon var positiv, han holder bredden og vi skapte det meste på kanten hans. Uten ham som pasningsalternativ hadde vi ikke hatt mye. Bolly var også god, men jeg synes at han bør jobbe mer uten ball, venter på pasning og fører ball istedet for å starte løpene høyere i banen. Når han drar på seg tre forsvarere bør vi klare å skape mer på kanten hans, her mangler det en del på samhandlinga.
Kommentar