Ull/Kisa - LSK, 6. mars kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4384

    Dagens beholdning var at vi holdt nullen og at PVM viste at han kommer til å bli meget viktig!

    Satan så kaldt det var!!
    ..................

    Kommentar

    • Rune
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2008
      • 1229

      Opprinnelig skrevet av HSft
      Synes Ruben gjorde en meget bra kamp etter at han kom inn. PVM rakk å vise at han blir viktig for oss i år. Ellers lite positivt å ta med seg fra matchen.
      Det er ikke sikkert at det hadde vært så dumt for Lunan Ruben å få prøvd seg på Adecco-nivå i år.
      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7098

        Dagens beholdning er smultring + PVM. Bevegelse uten ball på et helt annet nivå enn de fleste av våre. Gleder meg til å se ham sammen med Johan, Palmi og Björn. Espen Nystuen er en meget habil spiller som lett forsvarer en kontrakt på Åråsen.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • Rune
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2008
          • 1229

          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Trur ikke vi skal forvente champangefotball med det første.
          Vil vel kanskje ikke si at jeg har tenkt så mye på champangefotball siden august 2011.
          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av Rune
            Vil vel kanskje ikke si at jeg har tenkt så mye på champangefotball siden august 2011.
            Jeg har i grunn mest tenkt på det som buksevann med isbiter i -20 grader siden august 2011.

            Kommentar

            • runarM
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 565

              Forsøkte intenst å se etter en plan i spillet, men et hvert tilløp blir avbrutt av en sleivete nestenpasning hvert andre eller tredje trekk. Hvis pasning nummer tre sitter, er mottaket horribelt. Men jeg tipper den egentlig planen er klikk-klakk entouch-spill med gjennombruddspasning mot spiss, ev. en halvlang mot kantspiller på løp. At det funker foreløpig er det vel ingen tvil om at det ikke gjøre, men det er iallefall bedre enn den hysteriske kælkingen mot pygmeer på topp.
              runarM

              Kommentar

              • Rune
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2008
                • 1229

                Opprinnelig skrevet av runarM
                Forsøkte intenst å se etter en plan i spillet, men et hvert tilløp blir avbrutt av en sleivete nestenpasning hvert andre eller tredje trekk. Hvis pasning nummer tre sitter, er mottaket horribelt. Men jeg tipper den egentlig planen er klikk-klakk entouch-spill med gjennombruddspasning mot spiss, ev. en halvlang mot kantspiller på løp. At det funker foreløpig er det vel ingen tvil om at det ikke gjøre, men det er iallefall bedre enn den hysteriske kælkingen mot pygmeer på topp.
                Jeg skjønner ikke helt denne forkjærligheten for småspill som Berg, og tydeligvis også Haglund, har. Det er ekstremt lite effektivt, går for seint og det er marginer som avgjør om man lykkes eller ikke.
                "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  Ser faktisk noen feilpasninger mellom Arsenal og Milan også. Likevel et sjokk å gå fra Kisa -LSK til den kampen.

                  Vi kan ikke forvente at både forsvaret og angrepet sitter i samme kamp. Har tro på at det blir bedre når vår førsteoppstilling står på banen. PVM, Roger, Andersson og Bjørn er sikre på laget (midtbane/angrep). Den siste plassen står mellom Palmi, Bolly og Fredrik. Få på plass to stk i forsvaret så blir dette bra.

                  Deilig å se en keeper prikke pasninger på foten til en medspiller.Med Logi på laget var ballen tapt 9 av 10 ganger. I det hele tatt en keeper som vil sørge for færre tapte poeng. Med PVM får vi en farlig dødballfot som gir oss mange poeng.

                  Nå følger det to kamper som virkelig vil gi oss en pekepinn på hvor vi står. Molde og TIL. Vi trenger tida fram til TIL kampen til å skaffe forsvarspillere. Bjørn har også en vei å gå før formen er der.

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    Synes kampen i dag beviser nok en gang at det ikke er venstreback som er akilleshælen i forsvaret vårt. Da er vår svenske venn langt mer rufsete. LSK trenger Ringen!
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • Rune
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2008
                      • 1229

                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                      Synes kampen i dag beviser nok en gang at det ikke er venstreback som er akilleshælen i forsvaret vårt. Da er vår svenske venn langt mer rufsete. LSK trenger Ringen!
                      Jeg er overbevist om at det løsner for Ringstad, Bolly, Lunan, Scheel, Fredrik og Ohi i løpet av sesongen. Gode opplevelser og selvtillit er det som skal til. De er tydeligvis fremdeles i sjokk etter høstsesongen.
                      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                      Kommentar

                      • Stray Cat
                        Moderator
                        • Aug 2008
                        • 5916

                        Opprinnelig skrevet av Rune
                        Jeg er overbevist om at det løsner for Ringstad, Bolly, Lunan, Scheel, Fredrik og Ohi i løpet av sesongen. Gode opplevelser og selvtillit er det som skal til. De er tydeligvis fremdeles i sjokk etter høstsesongen.
                        Jeg er ikke så sikker på at vi har tid til å vente på det.
                        Det er misbruk av talent å sette Fredrik på topp fra start hver bidige kamp. Han er ung og tjener ikke på å ha presser hengende over seg. Man kan godt terpe forsvar, men vi kan ikke ende opp som nye Sogndal uten noen som finner målet. Jeg venter på en spiss!
                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                        Kommentar

                        • Herman
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2010
                          • 1101

                          Dette var virkelig en kjedelig kamp. Første omgang var helt ok, og jeg likte at vi prøvde å trille ball hele tida. Ikke en eneste langball fra forsvaret var positivt. Andre omgang helt grusom.

                          + PVM. Viser kvalitetene som bor i ham, og hvor enormt mye bedre han er enn de andre alternativene på midt.
                          + Triller ball i 1. omgang, kuttet ut de lange ballene
                          + Holder nullen. Nystuen solid, selv om det er vanskelig å bedømme

                          - 2. omgang. Ingen målsjanser
                          - Knudtzon. Får sjansen til å overbevise, men griper den ikke. Komisk da han var én mot én og driblet utover dødlinja.
                          - Dekninga på sentral midt er skremmende. Midtgarden med flere feilpasninger enn han traff.
                          Twitter

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6082

                            Opprinnelig skrevet av Herman
                            - Dekninga på sentral midt er skremmende. Midtgarden med flere feilpasninger enn han traff.
                            Midtgarden synes jeg fortsatt er en pussig signering, men Andersson kan gjøre en ok figur på midten, og Ruben gjorde en bra kamp i dag. Ruben som backup for Roger og Andersson som backup for PVM er ikke så ille.

                            Kommentar

                            • Martin83
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2007
                              • 794

                              Opprinnelig skrevet av HSft
                              Midtgarden synes jeg fortsatt er en pussig signering, men Andersson kan gjøre en ok figur på midten, og Ruben gjorde en bra kamp i dag. Ruben som backup for Roger og Andersson som backup for PVM er ikke så ille.
                              Haglund hadde neppe hentet han om ikke Midtgarden allerede var signert da han kom. Han ble forresten hentet som høyreback av Berg.



                              – Henning Berg ville ha meg inn som forsvarsspiller. Selv om jeg har spilt på midtbanen i hele karrieren, bortsett fra noen få kamper, var det bedre enn å fortsette i Tallinn, sier Erik Midtgarden.

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                Opprinnelig skrevet av Herman
                                - Knudtzon. Får sjansen til å overbevise, men griper den ikke. Komisk da han var én mot én og driblet utover dødlinja.
                                - Dekninga på sentral midt er skremmende. Midtgarden med flere feilpasninger enn han traff.
                                Jeg synes Knudtzon var positiv, han holder bredden og vi skapte det meste på kanten hans. Uten ham som pasningsalternativ hadde vi ikke hatt mye. Bolly var også god, men jeg synes at han bør jobbe mer uten ball, venter på pasning og fører ball istedet for å starte løpene høyere i banen. Når han drar på seg tre forsvarere bør vi klare å skape mer på kanten hans, her mangler det en del på samhandlinga.

                                Kommentar

                                • Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

                                  Er det mulig... Roger og Scheel svikter også nå. Knudde + Steinaaaar på venstre back er bare fælt.

                                  Ohi holder ikke nivået, gi oss en ny spiss. Enig med Stray, men reka du som ikke liker PB, du får trene opp en toppspiss, evt tipse om en.

                                  Liker Nystuen, synd han er kun 1.83. Men goalscoring spiss er det som trengs mest. Trigz, hva hvis Björn blir skada, hva gjør du da?

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6082

                                    Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                    Er det mulig... Roger og Scheel svikter også nå. Knudde + Steinaaaar på venstre back er bare fælt.

                                    Ohi holder ikke nivået, gi oss en ny spiss. Enig med Stray, men reka du som ikke liker PB, du får trene opp en toppspiss, evt tipse om en.

                                    Liker Nystuen, synd han er kun 1.83. Men goalscoring spiss er det som trengs mest. Trigz, hva hvis Björn blir skada, hva gjør du da?

                                    ????
                                    Dette innlegget skjønte jeg ikke noe av. Hva har Stray sagt? Hva har Reka sagt? Hva har Trigz sagt og hvem er PB? Peter Belsvik?

                                    Kommentar

                                    • G-Man
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2011
                                      • 3210

                                      3.333 innlegg = imponerende!

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        PB=Per Berg

                                        Kommentar

                                        Working...