Kamptråd LSK - Molde. Lørdag 10.03 Kl 14.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

Opprinnelig skrevet av Folke
    Jeg stemmer for Scheel og Nystuen i neste treningskamp, så kan evt Steinar få prøve seg på HB. VB er Stian sin uansett.
    Uening der. Jeg vil se Nystuen og pedersen i midten. Pedersen har vært stor i midten i dag.

Kommentar

• Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

Opprinnelig skrevet av Kanariz
      Uening der. Jeg vil se Nystuen og pedersen i midten. Pedersen har vært stor i midten i dag.
      Steinar veit vi jo hva vi får av.. Pluss at han kan brukes på flere plasser, noe de andre nevnte neppe kan. Haster med å finne en forsvarsrekke som ikke lekker!

Kommentar

• Stan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 1094

Kippe må hvertfall ut! Vi kunne sikkert ikke hatt vondt av å signere denne Pavey heller.

Kommentar

• 10theri
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2010
          • 438

Selv om vi taper, så er dette noe av det mest oppløftende i hele vinter. Angrepet vårt begynner virklig å ligne på noe. PVM, Bjørn og Fredrik spiller alle 3 en god kamp. Ringen, Roger og Palmi gjør også sine saker godt.

I forsvar så er det jo tydelig at vi har MYE å gå på. Men i 2. omgang med Nystuen-Pedersen-Ringen, så syns jeg det så mye bedre ut.

Så selv om vi slipper inn forverdelig mye mål, så ser jeg mye lysere på dette nå, enn for 2 timer siden. Og jeg begynner å få trorn på at laget vil sitte bedre når serien åpner.
          Heia Lillestrøm......

Kommentar

• AG-3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 1081

vi må få igang Kippe igjen! Han er tross alt i en annen klasse en de fleste andre vi har bak der - når han er i form.

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Spiss som er god for 15+ må kjøpes nå. Kan ikke satse på at midtbanespillere og backer skårer måla.

Kommentar

• andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

Da er det bare å terpe forsvar i ukene framover. Det offensive ser jo ut til å löse seg selv..
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

Opprinnelig skrevet av AG-3
                  vi må få igang Kippe igjen! Han er tross alt i en annen klasse en de fleste andre vi har bak der - når han er i form.
                  Kippe er på vei ut, det ser jo alle. Det virker som om Haglund er fast bestemt på å slå det inn hardest mulig også.

Kommentar

• Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

Vi taper først og fremst fordi vi bytter og rokerer mye mer enn MFK. Vi byttet tidligere og mer, samt at vi utelukkende tok ut nøkkelspillere. Offensivt gjør vi en veldig bra kamp. Vi har et helt sinnssykt lag offensivt, spesielt med tanke på at Andersson var syk i dag.

Kommentar

• trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7131

Utrolig kamp. Forsvarsspill man ikke ser i en småguttekamp, mens samme lag presterer angrepsspill av topp, skandinavisk klasse. Helt merkelig.

Haglund ser tydeligvis det samme som oss: Vi har et stort problem på backene. Jeg liker at han prøver ut nye konstellasjoner, jfr. å prøve ut Scheel der. Men vi kommer til å lekke mål som bare fy i år hvis dette er standarden. Sead kunne lett tatt et par av målene han også.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Egumen
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Sep 2011
                        • 204

Synes absolutt ikke denne kampen er noe å deppe over! Greit, forsvaret lekker som en sil, men det er vi klar over. Får vi jobbet med å sette en forsvarsfirer fram mot seriestart tror jeg dette kan bli konge! Vi må også få tettet igjen rommet mellom midtbaneledd og forsvaret. Molde spilte seg veldig lett i gjennom midtbaneleddet vårt.
                        I det siste har jeg faktisk begynt å bekymre meg for målene som har uteblitt, men ikke nå lenger! PVM viser hva han er god for, og at han blir gull verdt i år. Björn er også tilbake i knallform. Samtidig synes jeg Roger og Palmason gjør en god kamp i dag. Vi viser flere ganger veldig bra angrepsspill og gjør vår beste treningskamp for året, i hvertfall offensivt. Jeg er optimist, så lenge vi får spilt inn en forsvarsfirer mot seriestart.

Kommentar

• Lars
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6156

Man kan jo se på vår sentrale midtbane når Molde avgjør kampen: Palmason-Midtgarden. Den er ekstremt langt unna PVM-Roger, som skal spille i serien. Laget falt sammen etter hvert som vi byttet ut (nøkkel)spillere.

Det virker for øvrig som om det kan ha lønt seg å fokusere på trening i januar og februar. Formkurven er VELDIG oppadgående. Gleder meg allerede til Tromsø-kampen.

Kommentar

• GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

Opprinnelig skrevet av trigz
                            Utrolig kamp. Forsvarsspill man ikke ser i en småguttekamp, mens samme lag presterer angrepsspill av topp, skandinavisk klasse. Helt merkelig.
                            Merkelig er det da ikke. Får vi ballen ned på bakken veit vi vel alle at vi offensivt har noe av det bedre TL kan servere. Når vi er toppa, vel og merke. Det er tross alt en viss forskjell på omgangene i dag. Spør Björn og resten der fremme hvilken de foretrakk.

Kommentar

• andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

Må forövrig si at Palmason gjorde en godkjent figur sentralt på midten mot slutten, selv om han ikke kunne måle seg med PVM. Ser han som en naturlig erstatter om PVM/Roger ikke er tilgjengelig. Deretter Ruben.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Marit
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2010
                                • 885

Det jeg er mest glad for er at det endelig var skikkelig gøy å se gutta spille igjen. Det har vært en liten stund siden sist, tror første omgang mot RBK i høst var forrige gang.
                                Andas in och andas ut
                                Orkar jag så orkar du

Kommentar

• 10theri
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2010
                                  • 438

Har som Haglund begynt å tenke meg litt om, på hvordan jeg ønsker at en 11'er skal se ut mot Hønefoss. Dette er hva jeg kom frem til:

Sead
                                  Jeppe-Nystuen-Pedersen-Stian
                                  Palmi-Roger-PVM-Johan
                                  Bjørn
                                  Fredrik
                                  Heia Lillestrøm......

Kommentar

• Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

Opprinnelig skrevet av 10theri
                                    Har som Haglund begynt å tenke meg litt om, på hvordan jeg ønsker at en 11'er skal se ut mot Hønefoss. Dette er hva jeg kom frem til:

Sead
                                    Jeppe-Nystuen-Pedersen-Stian
                                    Palmi-Roger-PVM-Johan
                                    Bjørn
                                    Fredrik
                                    Hvorfor ikke la noen andre få prøve seg på HB?

Kommentar

• Kanariz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 2507

samtidig kan vi ikke legge så veldig mye i denne kampen. Spilte ikke molde kamp i går og?

Uansett morsomt og se at vi kan spille ball langs bakken, det var kun i første omgang (kippe), som slo lange baller.

Kommentar

• gamle-perta
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2418

samtidig kan vi ikke legge så veldig mye i denne kampen. Spilte ikke molde kamp i går og?
                                        Jo. "Molde" spilte mot Raufoss i går (tap 1-2), men det var et rent reservelag. SÅ vidt jeg vet spilte ingen av de 11 som startet i dag.
                                        Mvh
                                        Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Kanariz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 2507

Opprinnelig skrevet av Folke
                                          Hvorfor ikke la noen andre få prøve seg på HB?
                                          Når jeppe er i form er han veldig god, har trua på at han blir bedre og bedre fremover. Noen spillere er bedre på gress, håper jeppe er en av dem

Kommentar

Working...