Kamptråd LSK - Molde. Lørdag 10.03 Kl 14.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Selv om vi taper, så er dette noe av det mest oppløftende i hele vinter. Angrepet vårt begynner virklig å ligne på noe. PVM, Bjørn og Fredrik spiller alle 3 en god kamp. Ringen, Roger og Palmi gjør også sine saker godt.
I forsvar så er det jo tydelig at vi har MYE å gå på. Men i 2. omgang med Nystuen-Pedersen-Ringen, så syns jeg det så mye bedre ut.
Så selv om vi slipper inn forverdelig mye mål, så ser jeg mye lysere på dette nå, enn for 2 timer siden. Og jeg begynner å få trorn på at laget vil sitte bedre når serien åpner.Heia Lillestrøm......Kommentar
-
Kommentar
-
Vi taper først og fremst fordi vi bytter og rokerer mye mer enn MFK. Vi byttet tidligere og mer, samt at vi utelukkende tok ut nøkkelspillere. Offensivt gjør vi en veldig bra kamp. Vi har et helt sinnssykt lag offensivt, spesielt med tanke på at Andersson var syk i dag.Kommentar
-
Utrolig kamp. Forsvarsspill man ikke ser i en småguttekamp, mens samme lag presterer angrepsspill av topp, skandinavisk klasse. Helt merkelig.
Haglund ser tydeligvis det samme som oss: Vi har et stort problem på backene. Jeg liker at han prøver ut nye konstellasjoner, jfr. å prøve ut Scheel der. Men vi kommer til å lekke mål som bare fy i år hvis dette er standarden. Sead kunne lett tatt et par av målene han også.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Synes absolutt ikke denne kampen er noe å deppe over! Greit, forsvaret lekker som en sil, men det er vi klar over. Får vi jobbet med å sette en forsvarsfirer fram mot seriestart tror jeg dette kan bli konge! Vi må også få tettet igjen rommet mellom midtbaneledd og forsvaret. Molde spilte seg veldig lett i gjennom midtbaneleddet vårt.
I det siste har jeg faktisk begynt å bekymre meg for målene som har uteblitt, men ikke nå lenger! PVM viser hva han er god for, og at han blir gull verdt i år. Björn er også tilbake i knallform. Samtidig synes jeg Roger og Palmason gjør en god kamp i dag. Vi viser flere ganger veldig bra angrepsspill og gjør vår beste treningskamp for året, i hvertfall offensivt. Jeg er optimist, så lenge vi får spilt inn en forsvarsfirer mot seriestart.Kommentar
-
Man kan jo se på vår sentrale midtbane når Molde avgjør kampen: Palmason-Midtgarden. Den er ekstremt langt unna PVM-Roger, som skal spille i serien. Laget falt sammen etter hvert som vi byttet ut (nøkkel)spillere.
Det virker for øvrig som om det kan ha lønt seg å fokusere på trening i januar og februar. Formkurven er VELDIG oppadgående. Gleder meg allerede til Tromsø-kampen.Kommentar
-
Merkelig er det da ikke. Får vi ballen ned på bakken veit vi vel alle at vi offensivt har noe av det bedre TL kan servere. Når vi er toppa, vel og merke. Det er tross alt en viss forskjell på omgangene i dag. Spør Björn og resten der fremme hvilken de foretrakk.Kommentar
-
Må forövrig si at Palmason gjorde en godkjent figur sentralt på midten mot slutten, selv om han ikke kunne måle seg med PVM. Ser han som en naturlig erstatter om PVM/Roger ikke er tilgjengelig. Deretter Ruben."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Har som Haglund begynt å tenke meg litt om, på hvordan jeg ønsker at en 11'er skal se ut mot Hønefoss. Dette er hva jeg kom frem til:
Sead
Jeppe-Nystuen-Pedersen-Stian
Palmi-Roger-PVM-Johan
Bjørn
Fredrik
Heia Lillestrøm......Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar