Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Står at Andersson står over kampen grunnet sykdom, mens Stefan og Björn begge meldte seg klare!
rb melder følgende lag: (4-2-3-1) Ramovic - Westerberg, Nystuen, Kippe, Pedersen - Roger, PVM - Palmason, Sigurdarson, Bolly - Guldbrandsen
Er det noen god grunn til at Ringstad ikke inntar venstrebacken i dag fra start?
Har vel vært litt småskada den siste tiden. Samtidig så mener jeg at Pedersen gjorde en god kamp mot Kisa i hans posisjon. Spiller ganske annerledes enn Ringstad gjør, og var en viktig bidragsyter til at vi klarte å vri spillet relativt ofte i 1. omgang. Forhåpentligvis er dette laguttaket et tegn på at det er reell konkurranse på v.back. For Ringens utvikling er det bra om han virkelig må jobbe for plassen.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
I dag har jeg en merkelig følelse av at 8jörn kommer til å levere en, selv i hans målestokk, bunnsolid kamp, og at han blir lovpriset av Palmason (tastaturet mitt har ikke høyreaksent) og Vaagan Moen. Jeg tror også dette er en type motstander som passer Fredrik godt, og det er ikke helt umulig at noe av uroen rundt de i mine øyne høyst overdrevne spissproblemene kan dempes etter dagens kamp.
8jörn og Mathis hadde en liten krangel på banen mot Ull/Kisa. Håper ikke de tonene fortsetter i dag.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Ser at Linnes ser ut til å ha tatt høyrebackplassen i Molde. Blir interessant å se hva han presterer mot oss i dag og hvordan han er i forhold til Westerberg. Jeg irriterer meg fortsatt over at vi ikke snappa han. Skjønner ikke hva som var tanken med å hente Midtgarden som høyreback og la Lillestrøm-fan og U21-spiller Linnes dra til Molde.
Edit: ser han skal spille på venstrebacken mot oss.
Kommentar