Kamptråd LSK - Molde. Lørdag 10.03 Kl 14.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Når har du sett han i såkalt god form? Jeg kjenner lite til han, så jeg skal ikke påstå at han ikke kan bedre, men det som han har vist til nå er ikke bra. Arne Erlandsen ler seg skakk over at LSK har brukt penger på han, samtidig som de f.eks. lot PSA gå.Kommentar
-
Det laget er kapabelt til veldig ballbesittende fotball. Blir nok en veldig "smal" midtbane, og backene blir nödt til å opptre relativt offensivt. Det laget bör dog väre i stand til å holde ballen mye, og la motstanderne ta seg av löpinga. Får vi til det, så kommer vi også til å skape et bra trykk. Jeg tror vi skal satse på å holde så mye som mulig på ballen selv, med tanke på sirkuset bakover i banen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Nei Kippe skal bli på benken, det er ferdig snakka. Jeppe kan sikkert overraske dersom det stemmer at han har hvert stinn av trening etter uvant hardt kjør og at ting begynner å løsne nå, men jeg liker ikke tanken på at vi skal tippe oss frem til om han er god nok eller ikke.. Får bare stole på Haglund at han er god!Kommentar
-
Da så ikke vi samme kampen ,Palmason var veldig god på kanten ...Men som sentral holdt han ikke mål i dag ,alt for treig...Kommentar
-
Er jeg helt på jordet hvis jeg kommer med påstanden om at Stian Ringstad er venstre kant, ikke back? Syntes han gjorde det bedre når han ble dytte ett hakk frem. Står fortsatt stødig på ønske om en ny venstre back. Ringstad kan også brukes som back, men jeg tror han kan være den venstre kanten LSK trenger.
Forøvrig en oppløftende kamp, selv om deg blir tap. Man drar ikke med seg poeng fra treningskampene inn i serien, men gode følelser. Første 20 i dag var begredelig. Etter det var LSK mer med i kampen og styrte den til tider. Og tok ledelsen etter å ha ligget under 2-0. LSK bytter seg ut av kampen for å spare spillere (det er jo serien som teller!).
"Mitt" lag ville sett slik ut:
Ramovic
Westerberg - Nystuen - Pedersen* - ny VB
Roger - Vaagan Moen
Palmi - BBS - Ringstad
Gulbrandsen
Eventuelt BBS på topp med Andersson bak. Ringstad er mye bedre på venstre kan enn Bolly. Bolly sine innlegg mangler konsekvent korrekt adresat, men i dag synes jeg han jobba bedre defensivt. Erling hadde også positivt innhopp i dag. Konkuranse om startplass er bra - lenge siden sist!
Edit: * ved siden av navnet til Pedersen, skulle indikere at jeg mener plassen ved siden av Nystuen er åpen mellom Pedersen, Kippe og Scheel. Dette glemte jeg å påkeke i sted...Kommentar
-
Haha fy faen jeg er glad jeg har TV2 Sumo. Björns prestasjon ved stillingen 3-2 når han kommer seg ned til hjørneflagget og lurer av to stk. er helt syk.
Youtube, anyone?Kommentar
-
Når ble det noe nytt i LSK at spillere trenger en sesong på å få ut potensialet?
Hva presterte f.eks. Koren etter 2,5 måneder på Åråsen?
Vi har et helt nytt lag, og de vil trenge tid på å bli samspilt.
Makan!Knurr...Kommentar
-
Heldigvis (og på tide) mye bra idag, men det må tettes igjen bak nå! Ser "46" venter på en ny vb, men det tror jeg ikke kommer.
Tviler på eller er nesten sikker på, at nå kommer det ikke flere i dette overgangsvinduet. Nystuen er nok den siste.
PVM og Bjørn var velig gode idag, og når Anderson er klar igjen har vi et godt lagt offensivt. Må da være mulig å unnga alle personlige feilene bakover!Kommentar
-
-
Hvorfor kan vi ikke dytte Ringstad opp på kant og bruke enten Scheel eller SP som back? Ringstad er alt for svak bakover, samtidig som Bolly er gjennomført elendig på innlegg med venstre. Ringstad har gode innlegg og viser idag at han også har et forrykende skuddben. Flytt han opp!!!I år så tar vi altKommentar
-
Hvorfor kan vi ikke dytte Ringstad opp på kant og bruke enten Scheel eller SP som back? Ringstad er alt for svak bakover, samtidig som Bolly er gjennomført elendig på innlegg med venstre. Ringstad har gode innlegg og viser idag at han også har et forrykende skuddben. Flytt han opp!!!Kommentar
-
Bedre å bruke Andersson på venstrekant. Han kommer uansett til å trekke såpass mye innover at Ringstad får gode muligheter til å väre med fremover og bruke innleggsfoten. Ser ikke helt at Ringen skal väre så håplös bakover. Nå skal det väre sagt at Ringen ikke skal ha klippekort på v.back. Synes SP's to siste opptredener i som v.back har värt gode."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Hvis ikke noen storklubber smeller inn ett bud på han til sommeren så skal vi være særs heldige...Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar