Kamptråd LSK - Molde. Lørdag 10.03 Kl 14.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Opprinnelig skrevet av Folke
    Hvorfor ikke la noen andre få prøve seg på HB?
    Synes det skal sies at Westerberg straighta seg opp i andre. Da skapte Molde mesteparten på motsatt side.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • 10theri
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2010
      • 438

      Opprinnelig skrevet av Folke
      Hvorfor ikke la noen andre få prøve seg på HB?
      Det kan vi sikkert. Men jeg syns Westerberg har en formkurve som peker oppover. Og ser heller ikke at Kippe eller Scheel er et bedre alternativ inne i midten, for å kunne sette Pedersen ut på kanten.
      Heia Lillestrøm......

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Opprinnelig skrevet av Kanariz
        Når jeppe er i form er han veldig god, har trua på at han blir bedre og bedre fremover. Noen spillere er bedre på gress, håper jeppe er en av dem
        Når har du sett han i såkalt god form? Jeg kjenner lite til han, så jeg skal ikke påstå at han ikke kan bedre, men det som han har vist til nå er ikke bra. Arne Erlandsen ler seg skakk over at LSK har brukt penger på han, samtidig som de f.eks. lot PSA gå.

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          Opprinnelig skrevet av 10theri

          Sead
          Jeppe-Nystuen-Pedersen-Stian
          Palmi-Roger-PVM-Johan
          Bjørn
          Fredrik
          Det laget er kapabelt til veldig ballbesittende fotball. Blir nok en veldig "smal" midtbane, og backene blir nödt til å opptre relativt offensivt. Det laget bör dog väre i stand til å holde ballen mye, og la motstanderne ta seg av löpinga. Får vi til det, så kommer vi også til å skape et bra trykk. Jeg tror vi skal satse på å holde så mye som mulig på ballen selv, med tanke på sirkuset bakover i banen.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            Opprinnelig skrevet av 10theri
            Det kan vi sikkert. Men jeg syns Westerberg har en formkurve som peker oppover. Og ser heller ikke at Kippe eller Scheel er et bedre alternativ inne i midten, for å kunne sette Pedersen ut på kanten.
            Nei Kippe skal bli på benken, det er ferdig snakka. Jeppe kan sikkert overraske dersom det stemmer at han har hvert stinn av trening etter uvant hardt kjør og at ting begynner å løsne nå, men jeg liker ikke tanken på at vi skal tippe oss frem til om han er god nok eller ikke.. Får bare stole på Haglund at han er god!

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              Opprinnelig skrevet av andersmm
              Må forövrig si at Palmason gjorde en godkjent figur sentralt på midten mot slutten, selv om han ikke kunne måle seg med PVM. Ser han som en naturlig erstatter om PVM/Roger ikke er tilgjengelig. Deretter Ruben.
              Da så ikke vi samme kampen ,Palmason var veldig god på kanten ...Men som sentral holdt han ikke mål i dag ,alt for treig...

              Kommentar

              • *46*

                Er jeg helt på jordet hvis jeg kommer med påstanden om at Stian Ringstad er venstre kant, ikke back? Syntes han gjorde det bedre når han ble dytte ett hakk frem. Står fortsatt stødig på ønske om en ny venstre back. Ringstad kan også brukes som back, men jeg tror han kan være den venstre kanten LSK trenger.

                Forøvrig en oppløftende kamp, selv om deg blir tap. Man drar ikke med seg poeng fra treningskampene inn i serien, men gode følelser. Første 20 i dag var begredelig. Etter det var LSK mer med i kampen og styrte den til tider. Og tok ledelsen etter å ha ligget under 2-0. LSK bytter seg ut av kampen for å spare spillere (det er jo serien som teller!).

                "Mitt" lag ville sett slik ut:
                Ramovic
                Westerberg - Nystuen - Pedersen* - ny VB
                Roger - Vaagan Moen
                Palmi - BBS - Ringstad
                Gulbrandsen

                Eventuelt BBS på topp med Andersson bak. Ringstad er mye bedre på venstre kan enn Bolly. Bolly sine innlegg mangler konsekvent korrekt adresat, men i dag synes jeg han jobba bedre defensivt. Erling hadde også positivt innhopp i dag. Konkuranse om startplass er bra - lenge siden sist!

                Edit: * ved siden av navnet til Pedersen, skulle indikere at jeg mener plassen ved siden av Nystuen er åpen mellom Pedersen, Kippe og Scheel. Dette glemte jeg å påkeke i sted...
                Last edited by Gjest; 10.03.2012, 19:06. Begrunnelse: Glemte poeng...

                Kommentar

                • Seb.R
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 4159

                  Haha fy faen jeg er glad jeg har TV2 Sumo. Björns prestasjon ved stillingen 3-2 når han kommer seg ned til hjørneflagget og lurer av to stk. er helt syk.

                  Youtube, anyone?
                  www.sebastianramsland.com
                  www.twitter.com/sebramsland

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    Når ble det noe nytt i LSK at spillere trenger en sesong på å få ut potensialet?
                    Hva presterte f.eks. Koren etter 2,5 måneder på Åråsen?

                    Vi har et helt nytt lag, og de vil trenge tid på å bli samspilt.
                    Makan!
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • Kay
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 763

                      Ser at flere vil ha Pedersen inn i startelveren igjen, om man ikke direkte skal skylde på han var han godt involvert i 3 av baklengsmålene i dag, Pedersen sin mann som putta.

                      Kommentar

                      • mo-bjer58
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Nov 2010
                        • 73

                        Heldigvis (og på tide) mye bra idag, men det må tettes igjen bak nå! Ser "46" venter på en ny vb, men det tror jeg ikke kommer.
                        Tviler på eller er nesten sikker på, at nå kommer det ikke flere i dette overgangsvinduet. Nystuen er nok den siste.
                        PVM og Bjørn var velig gode idag, og når Anderson er klar igjen har vi et godt lagt offensivt. Må da være mulig å unnga alle personlige feilene bakover!

                        Kommentar

                        • Mikki Mifsud
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2005
                          • 244

                          For dere som vil se Bjørn sitt raid så kan dere se det etter 55:30 på Sumo.

                          Kommentar

                          • Herman
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2010
                            • 1101



                            Føler hele verden må få se det. Synd jeg ikke kan redigere den inn i min tidligere Björn-film, men nyt! MAGI!
                            Twitter

                            Kommentar

                            • bjarmann
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 2925

                              Hvorfor kan vi ikke dytte Ringstad opp på kant og bruke enten Scheel eller SP som back? Ringstad er alt for svak bakover, samtidig som Bolly er gjennomført elendig på innlegg med venstre. Ringstad har gode innlegg og viser idag at han også har et forrykende skuddben. Flytt han opp!!!
                              I år så tar vi alt

                              Kommentar

                              • Geirfugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 561

                                Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                Hvorfor kan vi ikke dytte Ringstad opp på kant og bruke enten Scheel eller SP som back? Ringstad er alt for svak bakover, samtidig som Bolly er gjennomført elendig på innlegg med venstre. Ringstad har gode innlegg og viser idag at han også har et forrykende skuddben. Flytt han opp!!!
                                Veldig enig. Han utstråler usikkerhet på backen, men på kant bidrar han med pasninger og nå også skudd.

                                Kommentar

                                • andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

                                  Bedre å bruke Andersson på venstrekant. Han kommer uansett til å trekke såpass mye innover at Ringstad får gode muligheter til å väre med fremover og bruke innleggsfoten. Ser ikke helt at Ringen skal väre så håplös bakover. Nå skal det väre sagt at Ringen ikke skal ha klippekort på v.back. Synes SP's to siste opptredener i som v.back har värt gode.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    Opprinnelig skrevet av Seb.R
                                    Haha fy faen jeg er glad jeg har TV2 Sumo. Björns prestasjon ved stillingen 3-2 når han kommer seg ned til hjørneflagget og lurer av to stk. er helt syk.

                                    Youtube, anyone?
                                    Er så vanvittig glad for at jeg stod rett på linja der og så den sinnsyke ballbehandlingen hans. Noe av det drøyeste jeg har sett...Gutten er jo ett angrep alene. I form får han jo noe ut av ingenting, uansett hvor ballen er hen...;-)
                                    Hvis ikke noen storklubber smeller inn ett bud på han til sommeren så skal vi være særs heldige...
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      Rene trenerkonferansen i dag. Høgmo og Smerud kom sammen (var med en tredje trener, tror jeg, som jeg ikke tar navnet på). Drillo var på plass. Tipper Drillo har litt mindre hår på hodet etter dagens defensive prestasjoner på begge lag

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Tipper Drillo har litt mindre hår på hodet etter dagens defensive prestasjoner på begge lag
                                        Tipper Drillo har benner av sagaøy-proposjoner, ikke umulig at han bytter statsborgerskap.

                                        Kommentar

                                        • ulfpulf
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 2505

                                          Vaagan Moen og Bergmann spilte stein, saks, papir om å ta straffa i går. Jeg vet ikke om det var reelt, eller om Björn bare ville vise at han også hadde lyst til å ta den.

                                          Kommentar

                                          Working...