Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Liker hårete mål og det er rimelige hårete å tippe han "invalide" Johan som toppscorer.. Gleder meg stort om du treffer med den Viking :-)
Selv vil jeg tippe på Fredrik, rett og slett fordi jeg har så utrolig lyst til at han skal komme ut av skyggen til far sin og prestere på det nivået han fortjener. Bolly blir farlig om han får sjansen til å spille seg "varm", mens spillere som Johan og BBS neppe rekker opp av 2 enkle grunner.. Den ene er for mye skadet og den andre blir solgt med en gang han putter mange mål. Petter Vaagan Moen er nok den med lavest odds som toppscorer og safe den inn med han gidder jeg ikke :-)
Fredrik = 13 mål
Petter = 11 mål
Bolly = 8 mål
Palmi = 7 mål
BBS, Johan og Kippe = 5 mål
Kommentar