Ny spiller til Fugla.... Andreas Haddad
Collapse
X
-
Gode nyheter!! Han sier selv på en nettside at han ikke er noen goalgetter, men heller en targetman. Alt tyder jo på at han skal erstatte en viss spiller... Hvis han er god nok da, for selv om opsjonen for kjøp er der er det ikke sikkert den benyttes. -
-
Var det denne karen som ikke fikk kontrakt med Start for noen uker siden??
Men uansett, kult med nye folk!Kommentar
-
Ja, han har vært i søkelyset både for skotske Aberdeen, for Start, og for Örgryte.
Her er en link med ett intervju (fra april i år, etter at han skårte to mål da nyopprykka Assyriska slo IFK Göteborg 3-0) og litt bakgrunnsinfo:
Vi får håpe han ikke er like rask til å komme på kant med treneren som han har vært i Assyriska. Ellers litt pussig hvis det blir slik at Mac har forsvunnet til Sverige, og Mato (midlertidig) går til Tyskland, mens vi får en svenske i bytte ?
Hvis han nå føyes til stallen, er dette de vitale data:
Andreas Jacob Haddad - 23 - 05.05.82 - 189/77 - 2005
gilbertKommentar
-
Ekstremt viktig med nye spillere inn i troppen som kan holde konkuransen om plassene oppe! Med St Michael ute, var ekstra viktig med en ny spiss på plass!
Blir spennende å se om han har nok å bidra med, men det meste Fjøra og Der Uwe har gjort så langt har jo vært riktig...Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
-
Gledelig, men trur det er smart å leie før man kjøper - er litt usikker på denne karen. Forøvrig trur jeg ikke han tør å bråke med Uwe!Kommentar
-
Må si jeg er litt skeptisk, virker som han er litt Runar Normann-aktig etter det jeg har hørt og lest. Håper jeg tar feil.
Betyr denne signingen at Powell er på vei ut før overgangsvinduet stenges?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av murbrekkernDet står på hjemmesida at det har vært turbulens rundt han. Hva går det ut på?
gilbertKommentar
-
-
Leste i en annen artikkel at han har en avtale med Assyriska som gjør at han kan gå gratis.
Om det gjelder til alle klubber aner jeg ikke - men da er det kanskje hans disiplinærproblemer som gjør at Lillestrøm vil teste ham med en leiekontrakt først.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av murbrekkernDet står på hjemmesida at det har vært turbulens rundt han. Hva går det ut på?
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av HSfthopper ikke helt i taket av denne signingen, synes ikke vi mangler en stor og lite målfarlig fyr på topp.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
-
Opprinnelig skrevet av Jan BananLeste i en annen artikkel at han har en avtale med Assyriska som gjør at han kan gå gratis.
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenOpprinnelig skrevet av murbrekkernDet står på hjemmesida at det har vært turbulens rundt han. Hva går det ut på?
http://www.expressen.se/index.jsp?a=413708Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Håkon HenriksenOpprinnelig skrevet av Jan BananLeste i en annen artikkel at han har en avtale med Assyriska som gjør at han kan gå gratis.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=230178- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Kommentar