Ny spiller til Fugla.... Andreas Haddad

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • christoffer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 326

    #61
    Haddad kommer til å skyte oss til cupfinale, og seriegull..

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #62
      Jeg håper du er synsk!! :wink:

      Kommentar

      • Soo
        Medlem
        Møteplager
        • Apr 2004
        • 80

        #63
        Flere synspunkter fra forumet til Assyriska:

        Haddad är en spelare som spelar för laget. Han springer väldigt mycket periodvis och kan vara rätt tuff i närkamper. Som någon nämnde så kan han bli bättre med rätt träning. Om Lilleström har ett spel i form av långbollar i straffområdet då är Haddad en mycket bra spelare. Något Haddad kan öva på är att bli bättre på att utmana motståndare samt träna på avslut för han är inte hyperfarlig med fötterna dvs skott på mål.

        Killen är ung och tror säkert han lyckas i Norge...

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #64
          Må si jeg har en god følelse her. Magnus Powell med fart, kan ikke se at det ville være noe å klage på. Har en gefühlung på at han kan bli jokeren som tipper alt(ALT!) i vår retning. At han har selvtillit har da aldri vært noe negativt.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • TorTor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2004
            • 335

            #65
            Forslag til alle som tviler:

            Hva med å drøye alle negative spekulasjoner til vi har sett karen i aksjon?

            Gi mannen en sjans... Hvem vet hva som kan skje. Er ikke spesielt nervøs for Uwe godtar noen stjernenykker i stallen. Uansett veldig lurt å leie med opsjon på å kjøpe. Burde kanskje gjort det med Romanus også....

            Kommentar

            • gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

              #66
              Er ikke spesielt nervøs for Uwe godtar noen stjernenykker i stallen.
              Tror også Uwe plukker av ham det som evt bør plukkes av ham. På den annen side: Trenger vi ikke noen som ikke er helt A4 ? Trenger vi ikke noen fargerike spillere som også kan skape overskrifter på andre måter enn å score mål?
              Vi er i underholdningsbransjen, og derfor tror jeg vi trenger det.

              mvh
              Gammer`n
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #67
                Opprinnelig skrevet av TorTor
                Forslag til alle som tviler:

                Hva med å drøye alle negative spekulasjoner til vi har sett karen i aksjon?
                Det er etter min mening et av de smarteste forslagene på dette forumet, ja....
                Opprinnelig skrevet av TorTor
                Uansett veldig lurt å leie med opsjon på å kjøpe. Burde kanskje gjort det med Romanus også....
                Eller: burde kanskje ha sett litt nøyere på ham over tid.... :lol:
                Knurr...

                Kommentar

                Working...