Tromsø IL - Lillestrøm SK, Alfheim stadion, 18.03.2012, klokka 15:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1252

    #81
    Opprinnelig skrevet av HSft
    Veldig svak kamp, men godt med en seier. Tror forsvaret hadde godt av å få en kamp uten innsluppne mål. Tror det kan føre til at forsvaret føler seg tryggere i neste match.
    Uten Kippe på banen.

    Kommentar

    • Playboy1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 2151

      #82
      [QUOTE=Patriot;500655]Det viktigste i dag:

      - Ingen skader

      Ramovic?

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        #83
        Knall med Nystuen! Benny har lenge ment at han passer perfekt for LSK. Følgende "forslag til nye spillere tråd" samlet hele to tomler opp...

        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Nok en gang en solid kamp på et bedritent lag. Vinner det meste av dueller, og viser ikke minst innsats. Innsats dagens LSK er totalt blottet for.

        Lav er han, men tar igjen med timing, spenst og ikke minst innsats. Grei med ball.

        Med Nystuen ved siden av Kjeppe har jeg litt mer tro på 2011.
        En hardtarbeidende kar som Nystuen vil kunne gjøre en forskjell mellom øvre og nedre halvdel av tabellen.

        Velkommen Espen!
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #84
          Ramovic ute og hvem vet egentlig hvilket lag vi stiller i seriepremieren? Kan jo faktisk bli nokså likt som i dag, Andersson har det tross alt ikke vært noen fare med i flere uker nå, og PVM, Ramovic og Kippe(?) har alle påført seg strekkskader.

          Kommentar

          • erikh
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2008
            • 443

            #85
            Morsom kamp for en fugla-fan, selv om den sikkert var dritkjedelig for nøytrale. For en gangs skyld trygge bakover. Må si westerberg så utrolig mye bedre ut enn han har gjort tidligere, selv om han virker veldig tempo-svak. I dag vant han utrolig mange dueller en mot en og ødela mye for Tromsø. Nystuen var også god, vanvittig i lufta. Får vi opp Kippe på vanlig nivå sammen med Nystuen og Westerberg fortsetter formstigningen så ser det ikke så galt ut bakover.

            Roger virker ute av det fortsatt, men han trenger nok tid til å tilvenne seg treningsmengde og norsk fotballs tempo. Han viser uansett klasse en mot en og er god når han først kommer seg i posisjon. Dette med posisjon kommer med matchtrening.

            Når vi får inn Andersson og PVM tror jeg ting ser bedre ut offensivt med en gang.

            Det jeg lar meg frustrere av er mangelen på fighter vilje hos Ohi og Bolly. De blir altfor lette, og det er mye mentalt det går på. De må få noen injeksjoner av Fredriks fandenivoldskhet. Ellers synes jeg faktisk Erling gjør mye bra i dag også.

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              #86
              Opprinnelig skrevet av Rabbi
              Ellers så er det vel bare å innse at Tromsø egentlig ikke klarte å teste forsvaret vårt i det hele tatt.
              Tenk det, til tross for at TIL stilte med en midtbane med Kara, Yttergård Jensen og Drage som hadde fått plass i samtlige tippeligalag. Det defensive i denne kampen var mer enn godkjent.

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #87
                Opprinnelig skrevet av HSft
                Noen som vet hvorfor Stian Christensen ikke står? Er han degradert fra 3. keeper?
                Det er nok så enkelt som at Jacob Faye Lund er bedre enn Christensen. Faye Lund er blant de absolutt beste keeperne i sin årsklasse (94) i Norge, og de 2 årene gjør at Faye Lund har kommet lenger i sin utvikling, ikke minst fysisk. Synes han gjorde et veldig godt inntrykk i dag - robust og trygg.

                Kommentar

                • Ungfugl
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Dec 2011
                  • 113

                  #88
                  Dette her var bare UTROLIG deilig!!! Ifølge folk som har sett kampen spilte LSK godt defensivt!!! DET ER SÅ DIGG!!!!!!!!

                  Kommentar

                  • Rune
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2008
                    • 1229

                    #89
                    Veldig gledelig at det ser ut til at Lunan Ruben også er i ferd med å finne formen. Han er en helt annen spiller nå enn for ett år siden.
                    "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                    Kommentar

                    • Patriot
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2010
                      • 437

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av Playboy1
                      - Ingen skader

                      Ramovic?
                      Ryktene sier at han ble tatt av for å være på den sikre siden. Ingen fare med seriestarten.

                      Kommentar

                      • Stray Cat
                        Moderator
                        • Aug 2008
                        • 5916

                        #91
                        Kutt denne sytinga, da. Dette var en god defensiv test og jeg tror vi skal merke stor forskjell med og uten PVM på laget.
                        Betryggende nysignering og dagens andrekeeper hadde ingen dårlig debut.

                        Litt selvtillit foran Hønefosskampen er ikke å forakte.
                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          #92
                          2 omg tok seg opp betraktelig. Forsvaret var en fryd i dag i forhold til tidligere i år. Med PVM på midten så vil mye av det offensive komme også. Tar vi også med Andersson, så tror jeg vi skal klare Hønefoss away.

                          Kommentar

                          • ynnor
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 857

                            #93
                            Var søren ikke galt det her. Forsvarsmessig det beste på utrolig lang tid.

                            Kommentar

                            • PA
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2004
                              • 500

                              #94
                              Helt enig! deff. var vi VELDIG bra! synes vi skal fortsette med firer`n bak.
                              Off. deler jeg menning med mange andre her. Det kommer seg når Andersson og PVM kommer inn på midtbanen.

                              Kommentar

                              • *46*

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Patriot
                                Ryktene sier at han ble tatt av for å være på den sikre siden. Ingen fare med seriestarten.
                                Det er i hvertfall første som slår meg - hadde det vært akutt, hadde han blytta bytta før pause. Vil jeg tro.

                                Kommentar

                                • Ola
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1651

                                  #96
                                  Veldig viktig med et resultat selv om prestasjonene stort sett var elendige. Westerber ser ut som en ny Dan Anton, dvs bra til tider, men klare mangler. Nystuen er jo en fotballklok og bra spiller, en ener og ledertype - det har han alltid vært. Synd han ikke kom 10 år tidligere. Fredrik og Bjørn kan bli bra. Roger er jeg veldig veldig usikker på, har han egentlig det nivået inne som noen mener å ha sett? Denne sesongen vil svinge, men jeg frykter og tror på nedre halvdel.

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4380

                                    #97
                                    Fatter ikke hvorfor enkelte er negative etter denne matchen. Nå har det rent inn 3-4 mål i snitt i snart et halvt år. I dag har vi full kontroll og vinner 2-0 på en av norges vanskeligste bortebaner, uten Vaagan Moen og Johan Andersson. Muligens snytt for straffe også. Selv er jeg sjeleglad for at vi endelig viser defensiv trygghet, og at vi klarer å skape noe, og vinne, uten to av våre mest kreative på banen. Det har vi vært så jævlig langt unna å klare i år.
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • Xavi
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 1275

                                      #98
                                      Noen blir aldri fornøyde. Selv er jeg veldig positivt overrasket over matchen med tanke på at vi mangla 2 ganske viktige spillere.
                                      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                      Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                      Kommentar

                                      • Fuglamannen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2011
                                        • 543

                                        #99
                                        imprignert! Nystuen imponerte meg... med PVm og Andersson vil laget heve seg betraktelig. Med Andersson på venstre og Ringstad på bekken er jeg overbevist på at vi vil være sinnsykt sterke

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Opprinnelig skrevet av Xavi
                                          Noen blir aldri fornøyde
                                          Isolert sett var det selvfølgelig et bra resultat, men spillemessig var det svært dårlig. Tiden får vise om dette ga oss en positiv kraft før seriepremieren. At TIL har ballen omtrent tre fjerdedeler av tida bør bekymre, for da vinner man normalt sett aldri fotballkamper.

                                          TIL har heller ikke tempo som sin force, i motsetning til det vi vil møte i Hønefoss i spillere som Riski. Som har teknikken i tillegg. Westerberg var positiv i dag, men neste helg kommer ilddåpen.

                                          Kommentar

                                          Working...