Ny hovedsponsor; pressekonf. man 19.3.12 kl.12:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 794

    #41
    Opprinnelig skrevet av Bibaboy
    (...) Tangerudbakken neste....
    Det der var en fornærmelse for de som bor i Tangerudbakken. Seriøst. Tangerudbakken går Ommdømme-bergenseren, Tjærnås og ikke minst Davy en høy gang.

    Kommentar

    • Bibaboy
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 712

      #42
      Opprinnelig skrevet av Martin83
      Det der var en fornærmelse for de som bor i Tangerudbakken. Seriøst. Tangerudbakken går Ommdømme-bergenseren, Tjærnås og ikke minst Davy en høy gang.
      Etter nærmere ettertanke så er jeg helt enig med deg.... Dette var en gigantisk fornærmelse mot Tangerudbakken. Styrerommet til Søpla passer kanskje bedre.....
      Fugla Forever

      Kommentar

      • Playboy1
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 2151

        #43
        Opprinnelig skrevet av G-Man
        I Wimbledon er fortsatt "Drillo" et skjellsord på nivå med "pedofil". Tjernås på sin side var så grå, trist og profilløs at ingen engang huske at han var der!
        eller her!

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          #44
          Hva er det egentlig Tjærnås og Wathne har skrevet?
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • Trondeo
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3062

            #45
            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
            Hva er det egentlig Tjærnås og Wathne har skrevet?





            Forstår ikke hvorfor bildet ble så lite
            Last edited by gorken; 19.03.2012, 22:31. Begrunnelse: fikset bildestørrelse

            Kommentar

            • *46*

              #46
              Drit nå i gamle, grinete gubber. Flere bokstaver spanderer jeg ikke på dem.

              Kommentar

              • Reyrey
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2010
                • 379

                #47
                Opprinnelig skrevet av Trondeo




                Forstår ikke hvorfor bildet ble så lite
                De fortjener et skikkelig tup i ræva, makan for en nedvergende utsagn.. Latterlig at Davy får fortsette på sports-tv i norge, neste gang jeg ser han Smeller det 2 ganger!!
                LSK i med- og motgang <3

                Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  #48
                  Så da, hvilke reaksjoner forventes av intelligensiaen?

                  Denne Wathne fyren er jo Bergenser og der har de jo nok vann. Noen ser jo som kjent bare seg sjæl og det er således forståelig at enhver nyhet omkring denslags fludium ikke vekker særlig entusiasme.

                  Tjærnås veit vel ikke helt hva han driver med. Nå heller. Bare litt trist, egentlig.
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6082

                    #49
                    Wathne og Tjernås sine kommentarer er lavpanna, men etter å ha sett Bakkene sine twitter-posts så er jeg vel tilbøyelig til å være enig i at det ble noe overdrevet. Eksempler:

                    "En merkedag for norsk fotball idag. LSK tar en Barcelona. Gleder meg til pressekonferanse klokka 12. "


                    "@fostbye Kan ikke fortelle mer, men pressen bør komme. Dette er en stor dag for norsk fotballs omdømme. NFFs Kjetil Siem kommer. #LSK #2FX"


                    "@fostbye Både spillere og trenere vil være til stede for å støtte opp om dette. En stor dag for norsk fotball, merk mine ord!"

                    Ikke noe negativt om Sponsoravtalen, den virker fryktelig bra for LSK og jeg håper den viser seg å være bra for Røde kors, men merkedag for norsk fotball er vel litt overdrevet og det samme er vel "en stor dag for norsk fotballs omdømme". Å si at LSK tar en Barcelona blir også helt feil. Om noen "tok en Barcelona" så var det Elkjøp. Barcelona gikk tross alt inn med midler i Unicef og ga dem gratis reklameplass. LSK har ikke gjort dette.

                    Kommentar

                    • gj
                      Seniormedlem
                      • Nov 2003
                      • 3360

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Kay
                      Med tanke på at vi får bedre betalt i år enn i fjor er det vanskelig å klage.
                      Ja, og Dagsrevyen opplyser i kveld at summen er fem mill. Så da var mitt innspill et for raskt skudd fra hofta, og som jeg dertil legger meg flat for!

                      Fin logo på gulfargen var det også ;p

                      Men å sammenligne med Barca syns jeg er drøyt. Jeg skulle gjerne visst litt mer om dette Vann-prosjektet også: Hvorfor kunne man ikke støttet Røde Kors eller Redd barna direkte?

                      Kommentar

                      • ragnarrock
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 937

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av HSft
                        men merkedag for norsk fotball er vel litt overdrevet og det samme er vel "en stor dag for norsk fotballs omdømme". Å si at LSK tar en Barcelona blir også helt feil.
                        Delvis enig.. Greit at bakkene smørte litt vel mye på skiva, men om man velger å se på utviklingen i norsk fotball, å selge mor si for en femmer for så å kaste femmern på togskinnene for å håpe at mynten blir større.. så er det selvsagt helt utrolig at noen går foran og velger å sette fokus på noe som faktisk betyr noe! Vi har jo hatt samarbeid med "MOT" og en kreft forening tidligere, supre tiltak, disse har andre også hatt, men det å få til et samarbeid med en sponsor for å bruke den mest synlige reklamespotten på et lag, det er rett og slett enormt. I mine øyne er det med andre ord en merkedag, må flere klubber ha så flaks at de klarer å få til avtaler og følge etter!

                        At vi skal sammenlignes med Barca synes jeg forsåvidt er helt idiotisk på noe som helst plan.. men at begge er klubber som har(/har hatt) en hovedprofilering som hjelper en god sak med å skaffe oppmerksomhet er det ikke til å skyve under en stol, hvem som betaler for gildet er vel samme faen, poenget er vel at organisasjonen får gratis profilering og oppmerksomhet som de aldri ville hatt råd til ellers?
                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                        -RagnarRock-

                        Kommentar

                        • S-kill
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Jan 2010
                          • 79

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av ragnarrock

                          At vi skal sammenlignes med Barca synes jeg forsåvidt er helt idiotisk på noe som helst plan.. men at begge er klubber som har(/har hatt) en hovedprofilering som hjelper en god sak med å skaffe oppmerksomhet er det ikke til å skyve under en stol, hvem som betaler for gildet er vel samme faen, poenget er vel at organisasjonen får gratis profilering og oppmerksomhet som de aldri ville hatt råd til ellers?
                          Nettopp.

                          Forøvrig mener jeg at sammenligningen er et virkemiddel for at den jevne leser umiddelbart skal forstå hva samarbeidet går ut på. LSK.no skriver at vi "tar en barcelona". Dette har OKB all mulig dekning for i mine øyne, da han verken sammenligner LSK med Barcelona eller Vann for livet med Unicef - han sammenligner to avtaler om å bruke drakta til å synliggjøre en god sak. Selv om Brøndby sin støtte til Unicef kanskje minner mer om avtalen til LSK er det ikke en kjeft som hadde skjønt hva man mente om det hadde stått "Lillestrøm tar en Brøndby".

                          Jeg kunne også funnet på å si at jeg skulle "ta en Northug" når jeg rusler en tur på ski, uten at jeg ville fått sammenligningspolitiet på nakken av den grunn. Men vent, nå sammenligner jeg meg vel kanskje med LSK som sammenligner seg med Barcelona? Nå må faen meg nettavisen og annet slagg ta seg sammen. Kildekritikk!
                          Last edited by S-kill; 20.03.2012, 09:29. Begrunnelse: Tok med Brøndby.

                          Kommentar

                          • Percy Nilegård
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 5146

                            #53
                            Man bør jo også ta med i beregningen at Barcelona får ganske greie summer fra Quatar Foundation for å fronte Unicef. Da blir ikke sammenligningen så søkt som enkelte idioter vil ha det til.
                            "Alltid blodsprengt"!
                            Fong/Macho

                            Even Nordlien

                            Kommentar

                            • Fridtjof
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2005
                              • 2120

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                              Man bør jo også ta med i beregningen at Barcelona får ganske greie summer fra Quatar Foundation for å fronte Unicef. Da blir ikke sammenligningen så søkt som enkelte idioter vil ha det til.
                              Tommel opp gitt fordi jeg har hørt dette andre steder, tidligere. Jeg har imidlertid ingen kilder på at det stemmer, så skån meg, faktapolitiet, dersom min tommel er gitt på galt premiss.
                              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6082

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                Man bør jo også ta med i beregningen at Barcelona får ganske greie summer fra Quatar Foundation for å fronte Unicef. Da blir ikke sammenligningen så søkt som enkelte idioter vil ha det til.

                                Dette stemmer vel ikke i det heletatt. Quatar Foundation gir vel ganske greie summer for at Barcelona skal fronte Quatar Foundation. Barcelona sin avtale med Unicef er en avtale mellom disse to og er på ingen måte relatert til Unicef-avtalen, selv om de kicka Unicef til baksiden av drakta. Unicef-avtalen var på plass lenge før Quatar foundation kom med i bildet.

                                Avtalen er fantastisk både for LSK og Røde Kors, men vi kunne nok vært tjent med en litt mer ydmyk tone.

                                Vi er med og legger til rette for denne avtalen, men ELKJØP bruker millioner på den. Ser det er noen her som mener at det er samme hvem som betaler, men dette er noe jeg sjelden lirer av meg etter at noen har betalt middagen min.

                                Slik det ble presentert på pressekonferansen synes jeg LSK fremstod meget ydmyke og riktige, det er på twitter og LSK.no vi fremstår noe selvforhelligende og prøver å stjele mer ære enn vi nok fortjener.

                                Kommentar

                                • HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6082

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Fridtjof
                                  Tommel opp gitt fordi jeg har hørt dette andre steder, tidligere. Jeg har imidlertid ingen kilder på at det stemmer, så skån meg, faktapolitiet, dersom min tommel er gitt på galt premiss.
                                  Synd man ikke kan fjerne tommel lenger.

                                  Kommentar

                                  • Martin83
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2007
                                    • 794

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Bra! Jeg har venta på dette initiativet.

                                    Jeg skal sette inn 100kr per LSK-seier i år.

                                    Om flere gjør noe lignende så kan det bli noen kroner. Kanskje starte en ny tråd?
                                    Enig! Jeg tar deg på ordet og overførrer 100,- spenn for hver seier i år.

                                    Flytta innlegget mitt til en ny tråd:

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 4112

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av HSft
                                      Avtalen er fantastisk både for LSK og Røde Kors, men vi kunne nok vært tjent med en litt mer ydmyk tone.

                                      Vi er med og legger til rette for denne avtalen, men ELKJØP bruker millioner på den. Ser det er noen her som mener at det er samme hvem som betaler, men dette er noe jeg sjelden lirer av meg etter at noen har betalt middagen min.

                                      Slik det ble presentert på pressekonferansen synes jeg LSK fremstod meget ydmyke og riktige, det er på twitter og LSK.no vi fremstår noe selvforhelligende og prøver å stjele mer ære enn vi nok fortjener.
                                      Jeg prøver å finne noe i artiklene på lsk.no hvor vi prøver å stjele mer ære enn vi fortjener, uten å finne noe.
                                      Når det gjelder pressekonferansen, satt jeg med en følelse av at de var for ydmyke og forsiktige, jeg synes de godt kunne ha slått noe mer på stortromma der.
                                      Etter å ha fått gjengitt OKBs twittermeldinger, er jeg enig i at han tok litt av i forhåndsannonseringen, men etter min mening er dette det eneste lille "pirket" vi kan kritiseres for i denne saken. Det bør klubben og OKB lære av, men det er og blir en bitteliten detalj i denne sammenhengen.
                                      Alt det andre jeg har sett av klubbens kommunikasjon rundt denne saken, synes jeg vi (de) kan stå 100% inne for. LSK har vel aldri hevdet at klubben betaler, lsk har tvert imot fremhevet at det er Elkjøp som har gjort dette mulig og som betaler gildet.
                                      Det at sterke krefter bevisst nå prøver å avspore hva denne avtalen faktisk handler om, er for meg et bevis på at dette nettopp er en nyskapende og fantastisk avtale!

                                      RESPEKT!!
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        #59
                                        Synes klubben har handlet helt korrekt hele veien. Dette er faktisk en ganske så spenstig avtale og synes det er rart enkelte reagerer som dem gjør.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6082

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                          Jeg prøver å finne noe i artiklene på lsk.no hvor vi prøver å stjele mer ære enn vi fortjener, uten å finne noe.
                                          Det er bare Barcelona-linken jeg synes er noe hårete:

                                          "
                                          LSK tar en Barcelona



                                          Tidligere er det kjent at Barcelona har gjort nettopp det samme, og LSK er nå Norges eneste klubb som følger i det spanske storlagets fotspor.
                                          "

                                          Med tanke på at Barcelona ga 15 millioner til Unicef samt en reklameplass som tydeligvis er verdt 240 millioner(det Quatar gir for plassen nå), så synes jeg ikke det blir "nettopp det samme".

                                          Men som du sier, dette er pirk, avtalen er fabelaktig.

                                          Kommentar

                                          Working...