Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Grugleder meg litt, og TIL-kampen var absolutt ikke noen stor kamp, men ga forhåpentligvis litt defensiv trygghet, og nok til å ta en fortjent seier mot "FC Leiv Vidar"....Dersom man antar at alle blir skadefrie og kampklare, er vel følgende lag sannsynlig:
Grugleder meg litt, og TIL-kampen var absolutt ikke noen stor kamp, men ga forhåpentligvis litt defensiv trygghet, og nok til å ta en fortjent seier mot "FC Leiv Vidar"....Dersom man antar at alle blir skadefrie og kampklare, er vel følgende lag sannsynlig:
Sead
Jesper-Nystuen-Kippe-Pedersen
Palmi-Roger-PVM-Andersson
Fredrik-Bjørn
Vil bytte ut Steinar og sette inn Ringen. Har vist gode takter offensivt og Hønefoss kommer nok til å ligge ganske lavt.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Vil bytte ut Steinar og sette inn Ringen. Har vist gode takter offensivt og Hønefoss kommer nok til å ligge ganske lavt.
Føler det er viktigere med den defensive tryggheten og vil ikke bytte ut for mye annet enn Kippe fra den defensive "gode" Tromsø kampen. Derfor ville jeg valgt Pedersen, selvom jeg har et håp om at Ringen kaprer startplassen ila våren...
Føler det er viktigere med den defensive tryggheten og vil ikke bytte ut for mye annet enn Kippe fra den defensive "gode" Tromsø kampen. Derfor ville jeg valgt Pedersen, selvom jeg har et håp om at Ringen kaprer startplassen ila våren...
Ettersom det kan virke som Ringen mangler litt på det defensive er det vel større mulighet at vi får se han lenger frem på banen, i konkurranse med Bolly?
Eller blir det en 4-4-2 formasjon og da tre muligheter på venstre kant i form av Ringen, Bolly eller Andersson?
Tipper Læffen Smerud har tatt en grundig titt på LSK og kommer godt forberedt. Meget dyktig trener.
Jeg frykter kontringsstyrken i Hønefoss-laget, særlig Rusken, eller hva han heter, på venstresiden, som imponerte da vi møtte dem i hallen tidligere i vinter. Jesper var meget ubekvem i den kampen, for å si det mildt.
Håper vi har lært av den kampen, og stiller med dette laget:
Sead; Jesper, Nystuen, Kippe, Pedersen; Toindouba, PVM; Pàlmason, Björn, Johan; Fredrik.
Dette laget BØR være mer enn godt nok til å hamle opp med FC Pølse. Men jeg frykter tempoproblemer i bakre ledd hvis vi slipper dem til på kontringer.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Er det noe som er ekstra bingo i bingoligaen er det vel serieåpningen. Veldig mye bestemmes av hvem som scorer først tror jeg. Klarer vi å få ballen i nota tidlig så gir det selvtillit og litt ekstra guts, og vil sette tonen i matchen.
Håper vi klarer å fortsette den fine defensive tryggheten fra Tromsø-matchen og at vi ikke blir for offensive med midtbanen og vingene våre. Hønsa har raske vinger som er gode en-mot-en og sånn sett må Westerberg og SP/Ringen få hjelp av våre vinger. Derfor håper jeg å slippe å se Bolly og Ohi som jeg mener er for dårlige defensivt. Palmi og Knudtzon er langt bedre, mens jeg er usikker på Andersson. Ikke det at jeg tror han kommer til å spille uansett. Er redd han allerede har startet en evinnelig rekke småskader (krysser fingrene for at jeg tar feil).
Jeg er sikker på at fugla scorer mål i denne matchen, så hvis vi klarer å tette igjen bakover blir det en trepoenger.
For oss som ikke har mulighet til å dra på denne og ikke har Tv 2 sport. Hvordan får man sett tippeligakampene nå? sumo har vel ikke lenger rettighetene på nett?
For oss som ikke har mulighet til å dra på denne og ikke har Tv 2 sport. Hvordan får man sett tippeligakampene nå? sumo har vel ikke lenger rettighetene på nett?
Lørdagskamp, så går vel på max eller zebra eller noe.
Csports.no (Canal +) til vanvittig pris (289,- pr mnd hvis jeg husker rett)
Dagbladet kom dog med denne oppløftende nyheten i dag: Det vil koste 99 kroner å få tilgang til alle kampene i Tippeligaen i én uke. En 30-dagersbillett vil i utgangspunktet koste 179 kroner, men vi kjører en kampanjeperiode med 149 kroner ut april.
Kommentar