Hønefoss BK - Lillestrøm SK, AKA Arena, Lørdag 24.03.2012, klokka 18:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3251

Har NOENSINNE i tippeligaens historie NOEN spiller vært mer RÆVA enn Bolly i dag???

Kommentar

• Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

Jeg gruer meg til neste 3 kamper.. Desverre!

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6099

PVM skuffa i dag, starta greit i 1. og slo gode dødballer, men holder ikke nivået jeg venter av han i 2. omgang. Laget ble langt dårligere når BBS ble flytta ut av rollen sin. Vi må finne på noe annet på spissplassen, utrolig kjipt med Gulbrandsen sin skade.

Greit med uavgjort på bortebane, men svakt spill, forventer mer.

Kommentar

• emanem
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Aug 2006
          • 100

Ræva. Håpløst dårlig. Bolly er helt ute å kjører.

Kommentar

• bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2988

Hva skjedde i andre omgang? Vi spiller jo ikke fotball overhodet! Man ser frustrasjonen i ansiktet til Bjørn etter hvert raid han tar. Han er helt aleine utpå der når det gjelder å prøve å få til noe og når det gjelder kvalitet. At Bolly får spille kampen ut er kun fordi han ble bytta inn, det kan ikke være noen annen grunn. Trist. Men husker åpningskampen i 01 så det kan være håp

Det jævligste med denne kampen er at Fredrik går ut med skade. Er ganske sikker på at mye hadde sett annerledes ut med han på banen.
            I år så tar vi alt

Kommentar

• Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

Med Fredrik ute i 5 uker er det hvertfall ikke Fredrik Stoor jeg håper på som neste signering. Få inn en spiss ASAP, gjerne en back også og sist men ikke minst se å bank litt tæl inn i gutta.. Selv PVM var til tider usynlig i dag.

Kommentar

• lsk_fugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2004
                • 864

trur ikke det var PVM sin skyld at han var usynlig i dag. har en vanskelig jobb når han er makker med palmi i dag. for palmi på sentralt i dag var alt annet en imponerende..

Hastighets problemene til Roger'n var også lett å se når han kom innpå.

dagens fugl som ikke var lett å finne: Erling.

Kommentar

• GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

Blir motløs når Powell snakker om dødballer i pausen som om det er det eneste som teller i fotball og eneste vi har. Hva har vi å se frem til egentlig? Greit, vi er langifrta samspilt og det vil ta tid, men gi i det minste signaler om at vi vil noe mer enn dette, PLEASE!!!

Kommentar

• nebbjævel
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2009
                    • 511

Status etter kampen er at vi ikke er bedre enn i fjorårets høstsesong. Fix it !

Kommentar

• Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

Opprinnelig skrevet av lsk_fugl
                      trur ikke det var PVM sin skyld at han var usynlig i dag. har en vanskelig jobb når han er makker med palmi i dag. for palmi på sentralt i dag var alt annet en imponerende..

Hastighets problemene til Roger'n var også lett å se når han kom innpå.

dagens fugl som ikke var lett å finne: Erling.
                      Erling? Sier du Erling? I det hele tatt å tenke på noen andre enn Bjørn i dag.. Nei veit du hva!

Kommentar

• G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3251

Noen lyspunkter er det. Vi slapp ikke inn mål (hvilket mer enn noe annet er takket være dårlige spisser hos motstanderen, riktignok...). Erling var bra. Bjørn var bra. Nystuen slett ikke verst.
                        Palmi var svak. Ringstad var svak. Westerberg på det jevne. Som stor Kippe-fan smerter det meg også å si at han var svak i dag (selv om han løftet seg i forhold til treningskampene). Bolly leverte det verste jeg noensinne har sett på en fotballbane. Om han løfter seg 100% er han fortsatt ikke halvveis til å forsvare en plass på laget. Og etter at Fredrik forsvant hadde jeg hele tiden følelsen at vi spilte som Sogndal i fjor, dvs helt uten spiss.

Kommentar

• Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

Ikke all verdens overraskende forestilling i serieåpninga. Her er det tydelig at formen ikke er på topp hos flere enda, mest synlig på PVM i dag som ikke klarte å styre midten slikt vi kan håpe han vil gjøre utover i sesongen. Vi taper vanvittig mange andreballer sentralt i dag, noe som bekymrer meg. Forhåpentligvis er Roger i bedringens vei, for Palmi var ikke spesielt imponerende i midten. Selvsagt utrolig kjedelig med Fredrik, men vi har offensive spillere i Bolly og Andersson som kan steppe inn så noen krise er det ikke. Mange hadde en svak dag i dag, kanskje Bolly spesielt. Det betyr ikke at de kommer til å levere dritt resten av sesongen. Jeg er fornøyd med et poeng i dag og prøver å ikke svartmale situasjonen totalt etter første serierunde, kvaliteten er som regel ræva de første rundene. La oss oppsummere i juni og se ann status, vi tok tross alt poeng i dag, som jo er det viktigste.
                          Lauken er vår venn!

Kommentar

• GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

Har vi noen mulighet til å hente Kjelsrud Johansen? Kanskje det greieste i situasjonen vi er i nå.

Kommentar

• Reyrey
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2010
                              • 379

Sjangser begge veier idag, så fortjent Poeng vi fikk med oss ikveld
                              Husk vi holdt nullen igjen (!), som noen som her inne ikke skjønner, det tar tid å få et lag samspilt! Gi Haglund å co litteganne tid a!

Tror faktisk hønsa kommer til å være bedre iår enn forrige gang de rykka opp..
                              Lov å håpe på forsterkninger i angrep?!

Håper og tror gutta tar med seg detta inn i neste kamp mot rævBK, og får satt spillet litt bedre
                              LSK i med- og motgang <3

Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

Kommentar

• G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3251

Vi trenger en spiss. Punktum. Skal Bolly overta for Fredrik de neste 6-8 ukene får jeg nervesammenbrudd. Bare tanken gjør meg skjelven. En ting er total mangel på enhver form for ferdigheter, men når du topper det med elendig innsats blir jeg utrolig provosert.

Kommentar

• Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                  Har vi noen mulighet til å hente Kjelsrud Johansen? Kanskje det greieste i situasjonen vi er i nå.
                                  Kan sikkert la seg gjøre det, men helt ærlig, tror du det er nok? Finn frem penga og kjøp ut en som man veit 100% kan prestere fra dag 1. Mange spillere rundt omkring i europa man kan handle inn for en relativt billig penge og som rocker den dårligste ligaen i europa lett.

Kommentar

• KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648

Bolly sin pasningsfot er altfor dårlig på nivået. Har et bra rykk og steg, men det er ikke mer enn det. Han er nødt til å senke feilprosenten sin om han skal ha noe på dette nivået å gjøre. Det virker som han slår enkelte pasninger i blinde eller hvor sjansene for å nå riktig adresse er lav. Sånn kan han ikke drive på.

Håper Anderson gradvis kommer seg. Da kan han spille bak BBS så lenge Fredrik er ute. Ellers må vi få igang en midtbanespiller som fungerer sammen med PVM. Ble nok litt sliten uttover og feilprosenten til PVM økte. Han greide ikke å innvolvere seg når han spilte hengende. Det kan ha sammenheng med litt dårlig kamptrening. Dårlig corner og elendig innlegg på slutten.

I 2. omgang syntes jeg det var elendig bevegelse når vi hadde innleggsmuligheter. Virket ikke som de hadde true på at et godt innlegg kom. Man må vise litt mer killeringstinkt i boksen til motstanderen.

Selv om vi holdt nullen, var det ikke godt nok defensivt. Med de sjansene i mot, slepper vi inn mål minst 80 % av kampene. Dette var en av 10-20% hvor vi var heldige.

Kommentar

• GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

Opprinnelig skrevet av Folke
                                      Kan sikkert la seg gjøre det, men helt ærlig, tror du det er nok? Finn frem penga og kjøp ut en som man veit 100% kan prestere fra dag 1. Mange spillere rundt omkring i europa man kan handle inn for en relativt billig penge og som rocker den dårligste ligaen i europa lett.
                                      Men vi har allerede brukt mer enn planlagt ifølge rapportene. Og vi skal vel ha en slags avtale om at vi kan hente ham tilbake?

Kommentar

• HSft
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 6099

Tror vi mister fryktelig mye ved å flytte Björn bort fra den litt hengende spissrollen. Han er ingen spydspiss men han går langt utenpå Andersson og PVM i den hengende rollen.

JEg synes vi må finne en annen løsning enn å flytte opp 8jörn for å dekke for tapet av Fredrik. Andersson som spiss? Hente Kjelsrud? Ruben(har spilt spiss på junior, uten stor suksess)? Osvold fra juniorlaget? Ohi? Kippe? Bla opp for Lehne Olsen?

Kommentar

• KFL41
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 3648

Opprinnelig skrevet av HSft
                                          JEg synes vi må finne en annen løsning enn å flytte opp 8jörn for å dekke for tapet av Fredrik. Andersson som spiss? Hente Kjelsrud? Osvold på juniorlaget? Ohi? Kippe?
                                          Helt enig i at BBS er best i den hengende posisjonen, men i sum mener jeg at løsningene som du nevner er dårligere enn Anderson og BBS.

Kommentar

Working...