Hønefoss BK - Lillestrøm SK, AKA Arena, Lørdag 24.03.2012, klokka 18:00
Collapse
X
-
Csports.no (Canal +) til vanvittig pris (289,- pr mnd hvis jeg husker rett)
Dagbladet kom dog med denne oppløftende nyheten i dag: Det vil koste 99 kroner å få tilgang til alle kampene i Tippeligaen i én uke. En 30-dagersbillett vil i utgangspunktet koste 179 kroner, men vi kjører en kampanjeperiode med 149 kroner ut april.
Mer info kommer i slutten av uka.Kommentar
-
Kommentar
-
Stemmer nok det ja desverre. Jeg hadde nok klaget inn de pengene. Jeg mener at så profilert sumo har vært for TL, så burde man få god info om at dette ikke lenger er tilfelle.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg fikk akkurat svar fra TV2 om at jeg får pengene tilbake, selv om det er over/rett rundt 30 dager siden jeg betalte. Da får jeg finne en annen plattform. Noen som har noen feedback om noen av alternativene? Mener å ha hørt mye dritt om kommentatorene til VG? Henger meg på forrige innlegg her - var det i år RB skulle vise kamper?Kommentar
-
Salg er åpnet hos Canal+ sin Csports nå. http://www.csports.no/cmore/?treeId=160907 Klikk på en kamp for å kjøpe abonnement.
http://comoyo.no/fotball er Telenor(?) sin løsning, de starter salget i morgen tror jeg. Det virker som at alle kommer til å kjøre med kampanje på 149 kroner pr/måned for Tippeligaen hvis du bestiller innen 31. mars.Kommentar
-
Vil informere om at de som har bredbånd fra canal digital eller telenor vil få gratis tilgang til Tippeligaen hele sesongen.
Strålende tilbud! sparte nettopp 2000,-Kommentar
-
Vil informere om at de som har bredbånd fra canal digital eller telenor vil få gratis tilgang til Tippeligaen hele sesongen.
Strålende tilbud! sparte nettopp 2000,-Fra info hos Canaldigital: Kampene har 2 timers "play back" som gjør at du kan se kampen 2 timer etter at den er ferdig.• Dagbladet.no skal i år sende Tippeligaen direkte.
Edit:
TIPPELIGAEN PÅ DAGBLADET.NO
• Det vil koste 99 kroner å få tilgang til alle kampene i Tippeligaen i én uke. En 30-dagersbillett vil i utgangspunktet koste 179 kroner, men vi kjører en kampanjeperiode med 149 kroner ut april.
• Bestillingsinformasjon kommer seinere i uka.
Last edited by DoubleHi5; 20.03.2012, 19:12.Elska þetta félagKommentar
-
Litt OT her nå: Last ned SopCast gratis og bruk Wiziwig.tv - bra streamer med engelske kommentatorer, bare et tips.Kommentar
-
Fra info hos Canaldigital: Kampene har 2 timers "play back" som gjør at du kan se kampen 2 timer etter at den er ferdig.• Dagbladet.no skal i år sende Tippeligaen direkte.
Edit:
TIPPELIGAEN PÅ DAGBLADET.NO
• Det vil koste 99 kroner å få tilgang til alle kampene i Tippeligaen i én uke. En 30-dagersbillett vil i utgangspunktet koste 179 kroner, men vi kjører en kampanjeperiode med 149 kroner ut april.
• Bestillingsinformasjon kommer seinere i uka.
Hah! Var vel for godt til å være sant... Står ikke noe om play back på telenor sine sider, men antar at det er samme greia der. Utrolig at det skal koste så mye å se norsk fotball. Totalt kaos med nye ordninger hvert år. VGLive var en høydare med 500 kroner for en hel sesong for noen år tilbake. 2000 kroner er jo et ran!Kommentar
Kommentar