Hønefoss BK - Lillestrøm SK, AKA Arena, Lørdag 24.03.2012, klokka 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4073

    #61
    Veldig spennende. Veldig usikker. Men jeg tar sjansen på at vi limer igjen bakover, spiller (litt kjedelig) på stor trygghet og vinner 2-0 etter scoringer av Petter og Fredrik. Ventetida er over!
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #62
      FAEN! Også brukt penger på sumo. Har viasat parabol og dermed hverken zebra eller max. Betyr dette at jeg må gå med dagbladet? Jeg tror ikke jeg har 12 mb linje som er det som kreves for å få comoyo gratis av telenor... MEN! Jeg har telenor! Merker jeg ble veldig usikker på hvordan jeg skal få til dette nå..
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • Øystein
        Medlem
        Møteplager
        • Feb 2006
        • 79

        #63
        Leser på lsk.no at vi ikke skal undervurdere Hønefoss.

        Nei, det er det vel ingen som helst grunn til, spesielt ikke med tanke på våre prestasjoner de senere sesongene, og med tanke på kampene vi har gjort i vinter. Tror dette blir en tøff kamp.

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6079

          #64
          Stusser litt på tilbudet fra rb. Er det samme tilbud som fra comoyo, rent bortsetfra at du får færre kamper til samme pris?

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #65
            Opprinnelig skrevet av reka
            Da var denne kampen jinxa:
            - Vi kan vinne 7-0 i år også


            Skuffende. Manglende respekt for motstander har vært et gjennomgangstema fra klubb og spillere før vi går på en skrell.
            Personlig synes jeg det er greit å markere hvem som er et megaetablert tippeligalag fundamentert i betong i en vodkarussisk mannsalder og hvem som er blodferske broilere. Vi er voksne menn, de er småungene og knapt nok det i denne klubbsammenlikningen. Gjenstår bare å se om spillerne våre mener det samme...for det er nå engang slik at fotball fortsatt er 11 vs 11 gitt nøytral dommer. Men vi skal være bedre og håper vi kan vise det-ettertrykkelig.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2601

              #66
              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              Personlig synes jeg det er greit å markere hvem som er et megaetablert tippeligalag fundamentert i betong i en vodkarussisk mannsalder og hvem som er blodferske broilere. Vi er voksne menn, de er småungene og knapt nok det i denne klubbsammenlikningen. Gjenstår bare å se om spillerne våre mener det samme...for det er nå engang slik at fotball fortsatt er 11 vs 11 gitt nøytral dommer. Men vi skal være bedre og håper vi kan vise det-ettertrykkelig.
              Det kan vi markere på banen, ikke ved å være store i kjeften.

              Det er akkurat slike utsagn som er nydelig for motstanderen å skrive ut og smelle opp i garderoben før kamp. Dersom det siste de leser er artikler om mange kanarifugler på tribunene, sprer det frustrasjon og en smule frykt. Leser de at våre spillere forventer å vinne 7-0, blir de provoserte og faste bestemte på å gi oss en lærepenge. Hvorfor gjøre det vanskeligere for seg selv? Skal man være eplekjekk må man være litt lurere med det. Ikke gi bort gratis motivasjon og bygge unødvendig opp om forventningene til eget lag. Ikke selge skinnet før bjørnen er skutt er et gammelt ordtak av en grunn. Når det er sagt sier vel ikke Ohi egentlig noe annet enn at det kan skje dersom man er like ekstremt effektive som man var mot Stabæk i den kampen, men selvfølgelig smelles det opp som en overskrift.

              Haglund bør snarest innkalle til et mediamøte om hva som (ikke) er greit å si i forkant av en kamp. Det er lov å være offensiv, men alltid med respekt for motstanderen. Det er en balansekunst våre spillere gang på gang viser at de har store vansker med å mestre, og så vidt jeg husker har til og med kapteinen gått i spissen for idiotien ved flere anledninger.
              Ferdigskåra

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                #67
                RB-Svesengen melder på twitter at laget i dag trener dødballer bak stengte dører i LSK-hallen.
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  #68
                  Hvordan vet Svensengen hva de trener dersom dørene er stengt ?
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6079

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av mooph
                    Hvordan vet Svensengen hva de trener dersom dørene er stengt ?
                    Gjetter villt her:

                    Noen fortalte han det? Er nok ikke hemmelig hva de driver med, bare måten de gjør det.

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2361

                      #70
                      Synes dette er storm i et vannglass. Uansett er det vel jounalisten som bragte dette på banen. At objektet fleiper rundt dette
                      er temmelig uskyldig. Tror ingen i HBK løftet på som som et øyelokk hvis de fikk med seg dette. For alt vi vet kan det
                      også være kunsterisk frihet fra journalisten eller tatt ut av sammenheng.




                      Opprinnelig skrevet av Kimito
                      Det kan vi markere på banen, ikke ved å være store i kjeften.

                      Det er akkurat slike utsagn som er nydelig for motstanderen å skrive ut og smelle opp i garderoben før kamp. Dersom det siste de leser er artikler om mange kanarifugler på tribunene, sprer det frustrasjon og en smule frykt. Leser de at våre spillere forventer å vinne 7-0, blir de provoserte og faste bestemte på å gi oss en lærepenge. Hvorfor gjøre det vanskeligere for seg selv? Skal man være eplekjekk må man være litt lurere med det. Ikke gi bort gratis motivasjon og bygge unødvendig opp om forventningene til eget lag. Ikke selge skinnet før bjørnen er skutt er et gammelt ordtak av en grunn. Når det er sagt sier vel ikke Ohi egentlig noe annet enn at det kan skje dersom man er like ekstremt effektive som man var mot Stabæk i den kampen, men selvfølgelig smelles det opp som en overskrift.

                      Haglund bør snarest innkalle til et mediamøte om hva som (ikke) er greit å si i forkant av en kamp. Det er lov å være offensiv, men alltid med respekt for motstanderen. Det er en balansekunst våre spillere gang på gang viser at de har store vansker med å mestre, og så vidt jeg husker har til og med kapteinen gått i spissen for idiotien ved flere anledninger.

                      Kommentar

                      • Kimito
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 2601

                        #71
                        kunden: Det har vel ikke akkurat blitt en storm enda, men med tanke på at friske utspill har vært vanlig foran mange sure tap de siste sesongene bør det tas tak i. Dette siste eksempelet er kanskje det mildeste, og sånn sett er det kanskje urettferdig å bruke det som eksempel. Likevel, det bør bli en slutt på det. Dersom noen i Hønefoss-leieren velger å fyre seg opp, kan det brukes. Din jevne fotballspiller går ikke nødvendigvis og sjekker kilden dersom en klumpete lagkamerat kommer inn i garderoben og roper at han derre Ohi har sagt at døm kan slå oss 7-0!

                        Uansett effekt fremstår man som klovner hver gang man ikke klarer å følge opp sleivkjeften sin.
                        Ferdigskåra

                        Kommentar

                        • Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4558

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                          FAEN! Også brukt penger på sumo. Har viasat parabol og dermed hverken zebra eller max. Betyr dette at jeg må gå med dagbladet? Jeg tror ikke jeg har 12 mb linje som er det som kreves for å få comoyo gratis av telenor... MEN! Jeg har telenor! Merker jeg ble veldig usikker på hvordan jeg skal få til dette nå..
                          Leser ikke noe på Telenor sine sider om at man må ha 12 mb linje. Tror kanskje at det kun gjelder for Canal Digital-kunder. Mener å ha lest at Telenor tilbyr Tippeligaen til ALLE sine bredbåndskunder. Er jo verdt å sjekke ut

                          Kommentar

                          • norskpoker
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 399

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                            Leser ikke noe på Telenor sine sider om at man må ha 12 mb linje. Tror kanskje at det kun gjelder for Canal Digital-kunder. Mener å ha lest at Telenor tilbyr Tippeligaen til ALLE sine bredbåndskunder. Er jo verdt å sjekke ut
                            Jeg har en dårlig linje fra Telenor og hadde ingen problemer med å registrere meg med deres rabattkoder. Jeg har jo selvsagt ikke sett noen enda, men det var ingenting som tydet på at det ikke skulle virke.

                            Kommentar

                            • ChristerH
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Apr 2006
                              • 200

                              #74
                              Hadde heller ingen problemer med å registrere meg gjennom Telenor, Vil det være ca samme kvalitet som det var på Sumo?

                              Kommentar

                              • sigurdsen
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 1820

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av ChristerH
                                Hadde heller ingen problemer med å registrere meg gjennom Telenor, Vil det være ca samme kvalitet som det var på Sumo?
                                Hadde dette tilbudet ifjor. Ganske lik kvalitet som sumo

                                Kommentar

                                • kunden
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 2361

                                  #76
                                  @kimito: Hvis spillere og apparat klarer å holde sleivkjeften om interne misforståelser utenfor media så lenge som mulig er jeg fornøyd. Spøk og harselering med motstandere er ikke annet enn forventet, og en god latter.
                                  Er superklar for match. Er utrolig spent hvordan årets lag vil fremstå i en kamp som teller

                                  Kommentar

                                  • Kimito
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 2601

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av kunden
                                    @kimito: Hvis spillere og apparat klarer å holde sleivkjeften om interne misforståelser utenfor media så lenge som mulig er jeg fornøyd. Spøk og harselering med motstandere er ikke annet enn forventet, og en god latter.
                                    Er superklar for match. Er utrolig spent hvordan årets lag vil fremstå i en kamp som teller
                                    Greit at du ser det sånn. Jeg synes utsagn som vi skal banke dem, vinne så så mye, osv. er dårlig stil, ikke spøk eller festlig harselering. Tror mange motstandere vil se det sånn og. Som reka har påpekt, resultatene etter friske fraspark har vært begredelige og vi sitter igjen med bløtkake i fleisen. Skal man være cocky, må man vite hvordan. Jeg synes ikke våre spillere har mestret kunsten, men heller gitt bort gratis ammunisjon på en flau måte ved flere anledninger.

                                    Den siste setningen er jeg helt klart med på!
                                    Ferdigskåra

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      #78
                                      Eneste jeg vet med 100 % sikkerhet, er at jeg skal på AKA Arena i morgen! Og det skal bli forbasket morro at sesongen er i gang igjen!

                                      Kommentar

                                      • bjarmann
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 2925

                                        #79


                                        Dette er en side hvor de streamer norsk fotball hvertfall. Ser foreløpig ikke ut som de streamer morgendagens kamp men mulig de oppdaterer i morgen. Så dagens kamp der og var veldig bra kvalitet
                                        I år så tar vi alt

                                        Kommentar

                                        • Egumen
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Sep 2011
                                          • 202

                                          #80
                                          Faenfaenfaen! Da ble helga ødelagt. Noen som vet hvor jeg må kjøpe tilgang for å få sett kampen i reprise?

                                          Kommentar

                                          Working...