Fytti faen Bolly! Her må man faen meg øve på avslutninger! Bolly bør stå igjen en halvtime etter hver trening de neste ukene og terpe avslutninger!
Hønefoss BK - Lillestrøm SK, AKA Arena, Lørdag 24.03.2012, klokka 18:00
Collapse
X
-
Ny sesong, ny forumsutring som i utgangspunktet tilsier at vi er krystallklare gullfavoritter og bør valse over ethvert annet lag som våger å bedrive denne sporten med ball og 22 mann på banen. Ahhh! Good times!
Palmi ser ikke så sharp ut sentralt, men mulig kneet til Roger gjør at det ikke blir byttet. Bra løp av Bolly, synd med avslutninga. Vi tar detta i andreomgang.runarMKommentar
-
-
Ny sesong, ny forumsutring som i utgangspunktet tilsier at vi er krystallklare gullfavoritter og bør valse over ethvert annet lag som våger å bedrive denne sporten med ball og 22 mann på banen. Ahhh! Good times!
Palmi ser ikke så sharp ut sentralt, men mulig kneet til Roger gjør at det ikke blir byttet. Bra løp av Bolly, synd med avslutninga. Vi tar detta i andreomgang.
Palmi trenger Johan på banen, de har en kreativ link som forsvinner med svensken ute.Kommentar
-
Sånn som Gulbrandsen ser ut ved pause er han ute minimum 3 uker, jeg frykter mer 6-8.
Erling har vært veldig positiv i forhold til hva jeg forventet.
Palmi blir for treig både med og uten ball, har ikke funnet sin rolle sentralt på midten.
Midtforsvaret og i hovedsak Kippe har ved flere anledninger slitt med plasseringsspillet og henger ikke med, når De Vita Jensen skaper furore tør jeg ikke tenke på hva Kim Ojo m.fl. kan få til mot oss.
BBS har vært MEGET god!
Vi trenger en spiss. Inntil vi får det må noen fortelle Bolly at han må legge seg jevnt 15-20 meter høyere opp i banen, de 2 gangene han har liggi opp mot bakerste Hønsa-stopper har det blitt farlig, de 4-5 gangene han ikke har gjort det har han endt opp med å bruke krefter på en 30meters spurt uten at det har blitt en millimeter farlig fordi stopperen har hatt mildt sagt god tid på å klarere.
Helt åpent etter en omgang, jeg vil ha Andersson på banen og håper på 1-2 seier.Kommentar
-
-
Så Bjørn gikk og holdt seg til sida når han gikk av banen. hadde grimaser i ansiktet så var et eller annet som ikke stemte. Må han også ut så blir det krise. Strekken til Guldbrandsen så ikke god ut. Hvor lenge er man normalt ute med strekk?Kommentar
Kommentar