Hønefoss BK - Lillestrøm SK, AKA Arena, Lørdag 24.03.2012, klokka 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6079

    Opprinnelig skrevet av Grusom B
    Hsft, jeg synes du skal begrunne tommel ned. Larsemann presterer dagens her.


    De kampene vi har spilt med Björn på topp så har han blitt liggende alle andre steder enn der han skal. Han har nok et bra potensiale på topp også, men jeg tror ikke han blir værende så lenge i klubben at vi får ut potensialet hans her. Da er det bedre å bruke han der han presterer best den perioden han blir værende. Om han skulle blitt brukt som spydspiss måtte vi ha satsa mer på å bruke han der i pre-season.

    Jeg var en av Myklebust sine største fans på forumet, men 20 mil i sommervinduet har jeg ingen tro på, og det blir et voldsomt spekulativt argument.

    Kommentar

    • kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2361

      RBK putta to på dødball igår, og var generellt livsfarlige på hver eneste dødballsituasjon. Og de virker til å ha noe på
      gang med det raske kontraspillet de tidligere var kjente for. Blir nok en travel aften for våre fantastic 4 bak der.
      Palmi og Erling på kant. PVM, Roger og Andersson sentralt. Så setter vi selvsagt Björn på topp.


      Opprinnelig skrevet av Folke
      Men det kom STORE sjanser i mot på dødball i går, mot rosenborg og odd blir det mål i ræva med sånt slapt press. Jeg syntes man skal ta generasjonsskifte helt ut og sette Isak på laget, hvem som går ut kan Haglund få bestemme.

      Kommentar

      • Herman
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2010
        • 1101

        Mange flotte bilder i LSK.no sitt bildegalleri. De tre bildene av Haglund på slutten er så satans vakre. For en mann <3

        Twitter

        Kommentar

        Working...