250 kr er gitt pluss at jeg henger meg med på 100 kr for hver seier. Seier mot VIF teller dobbelt.
Vann for livet - LSK og Elkjøps innsamlingsaksjon
Collapse
X
-
Vet ikke om dette er nevnt noen steder, men Håper det vil bli en mulighet for at det er noen innsamlingsbøsser man kan legge penger i ved evt inngangene og kanskje noen som går rundt på hjemmekampene.Kommentar
-
mvh
Ole K / LSK - engasjertKommentar
-
Flott å se hvor mye som har kommet inn i dag. Med tusen kroner til så er innsamlingen blandt topp innsamlinger. Det tror jeg vi klarer i morgen.
Da teller seier mot VIF også dobbelt fra meg!Kommentar
-
TOPP INNSAMLINGER:Build a well before Christmas! NOK 42 250
VVS-AKSJONEN 2012 NOK 26 700
LSK og Elkjøps innsamlingsaksjon NOK 14 192Elska þetta félagKommentar
-
-
Innlegget slettet. Gidder ikke å ta i mot mer dritt.Last edited by Ranakanaris; 22.03.2012, 14:42.Kommentar
-
"
Kvart Brønn
Pris: 30 000
Nærmere 80 % av alle sykdommer i Afrika er vannbårne. Rent vann vil drastisk redusere tilfellene av kolera, difteri, diaré og tyfus. Et bidrag på kr 20.000,- gir tilsvarende 250 mennesker tilgang på rent vann"Kommentar
-
Hvis det blir nok penger til en brønn håper jeg det kommer en LSK logo på denSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Kommentar
-
(Skal fatte meg i korthet).
Hvordan klarer du å få LSK til å være negativ til egen aksjon?
mvh
Ole K / LSK - stressaKommentar
-
-
Ny brønn til første hjemmekamp LSK-RBK
På aksjonssiden til LSK og Elkjøps innsamlingsaksjon står det at denne aksjonen skal vare ut 2013. Det står at målet er 1,5 millioner, men det settes også opp et enda mer hårete mål på 15 brønner, noe som skulle tilsvare 1,8 millioner.
Etter litt over ett døgn har aksjonen samlet inn ca kr. 27.000,- En ny brønn koster kr. 120.000,-
Veldig mange har fortsatt sikkert ikke hørt om hvor flott start kampanjen har fått og mange flere vil helt sikkert bidra i dagene som kommer. Med bøsser på Hønefoss, på Åråsen og på kampdagen, burde ny brønn kunne annonseres på Åråsen under LSK-RBK. Med dagen i dag og kampdagen 1. april har vi 12 dager på oss.
Ny brønn til 1. april 2012!Elska þetta félagKommentar
-
Jeg skjønner ikke hvorfor man skal søke det negative, når denne saken er udelt possitiv for Sportsklubben!Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Jeg tror jeg forstår hva Ranakanaris mener.
Pressen hev seg ikke over prosjektet og aksjonen ble sidesatt med 5 sekunder på TV2-sportens 22.45 sending og en notis i Aftenposten. VG og Dagbladet har ikke omtalt saken i det hele tatt i hverken papir eller på nett. NRK var den eneste riksmedium som laget en bra reportasje, men selv de måtte understreke ved grafer hvem som egentlig gir penger. Jeg tipper de fleste journalister så på dette som et medieippo fra LSKs side for å dyrke seg selv. Synd, for det hadde fortjent mye mer omtale.
Elkjøp gir LSK en stor sum penger og det er Elkjøp som har gitt bort plassen til et veldedig formål. Mitt inntrykk er at LSK har fått millioner av penger og samtidig tar på seg rollen som velkjører uten egentlig egentlig å ha bidratt.
LSK bruker sin tyngde til å oppfordre andre til å bruke penger; «Kjøp drakta MED reklame og 100,- går til Vann for livet». Realiteten er at supporterne oppfordres til å kjøpe reklame på en allerede kostbar drakt for å støtte et godt formål. Hva «ofrer» egentlig LSK med dette?
Klubben har sagt at 50 kroner av hver billett i to kamper skal gå til prosjektet. Jeg vet ikke hvilke kamper dette blir, men er det kamper som mot Sandnes ULF og Sogndal så blir jeg skuffa. Da blir 50 spenn en brekkstang for å få folk på match = LSK utnytter veldedighetsprinsippet for å tjene mer penger. Her mener jeg klubben egentlig burde gitt 10 spenn av hver eneste billett gjennom hele året.
Hittil har ikke LSK gjort annet enn å sole seg i glansen av Elkjøp og supportere som gir penger - uten egentlig å ofre noe selv. Klubben må fremstå som raus og ikke bare som en pengeinnsamler.
Jeg er sikker på at LSK vil godt med prosjektet og mandag var en merkedag for klubben. Den muligheten klubben har nå er helt unik og fantastisk, men må forvaltes på en bra og ikke minst riktig måte.
Hvis klubben hadde tatt f.eks. 50.000 av de millionene de fikk av Elkøp og kickstartet innsamlingen med, så ville dette vist at klubben er med og at de også «ofrer» noe - sammen med resten av LSK/KFL-familienKommentar
Kommentar