Vann for livet - LSK og Elkjøps innsamlingsaksjon

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    #61
    250,- er overført. 100,- pr seier blir også gitt fortløpende. Og henger meg samtidig på Kjell sitt forslag og gir 500,- for finale og 1000,- for cupgull. Drister meg til 5000,- for seriegull også.

    Utfordrer også samtlige spillere i LSK til å gjøre det samme, til nå er det så vidt jeg kan se kun Isak Scheel som har støttet med navn.

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6079

      #62
      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
      Det har gått mindre enn 24 timer siden linken ble åpnet og vi er på pallen!

      TOPP INNSAMLINGER:
      Build a well before Christmas! NOK 42 250
      VVS-AKSJONEN 2012 NOK 26 700
      LSK og Elkjøps innsamlingsaksjon NOK 14 192
      Kun 2000 til en Kvart brønn nå og vi er på vei oppover til toppen:

      TOPP INNSAMLINGER:
      Build a well before Christmas! NOK 42 250
      LSK og Elkjøps innsamlingsaksjon NOK 28 142
      VVS-AKSJONEN 2012 NOK 26 700

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #63
        Da har vi passert en kvart brønn på 2 dager.

        Bra jobba!

        Åkrene Mek har bidratt med 5k.

        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • LasseN
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2005
          • 1610

          #64
          250,- overført. Nå mangler vi så vidt over 8 000 for å toppe topplista.
          LasseN

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #65
            Opprinnelig skrevet av HSft
            De må i hvertfall kunne ta imot en utfordring fra Ranakanaris uten å komme med nedlatene kompis-kommentar og gjøre nummer av at det er LSK sin aksjon, så lenge det LSK har bidratt med er minimalt foreløpig.

            LSk får selv finne ut om de vil bidra i denne aksjonen eller senere, men Ranakanaris har gjennom sin innsats bidratt med 10000 kr + 100 kr per seier. Om dette er LSK sin aksjon så fortjener han i hvertfall ikke det nedlatende tullet der. Den selvforhelligende og lite ydmyke tonen har allerede trolig kosta oss good will i media(selv om det har vel så mye å gjøre med enkelte mediepersonligheter). Greit at vi skal være hatet, men når det gjelder et veldedig formål så synes jeg vi skal være inkluderende og ydmyke.

            Ellers håper jeg en moderator sletter alle innleggene som har med dette å gjøre, fra og med okb sitt innlegg. Denne diskusjonen er ikke i innsamlingens ånd.
            LSK har da bidratt di? dvs ikke enda, men med de 50,- (?) per kampbillett, så er jo det en betydelig sum penger (avhengig av hvilke kamper). Men la oss si 6000*2*50 = 600 000.
            Last edited by iL; 22.03.2012, 12:22. Begrunnelse: math
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • HolterKanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 1603

              #66
              Opprinnelig skrevet av iL
              6000*2*50 = 60 000.


              Hihi
              ***Større baller enn vett***

              Kommentar

              • Kenneth1981
                Medlem
                Hoffnarr
                • Nov 2011
                • 49

                #67
                Opprinnelig skrevet av holterkanaris
                hihi
                what?
                Last edited by Kenneth1981; 22.03.2012, 12:54. Begrunnelse: I got it

                Kommentar

                • HolterKanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 1603

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Kenneth1981
                  what?
                  6000*2*50= 60 000?
                  ***Større baller enn vett***

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #69
                    Magnus Powell har bidratt.

                    Magnus Powell
                    NOK 250
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5916

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                      Helt enig, mye av dette har ikke noe med denne aksjonen å gjøre. Bare slett mitt innlegg også hvis dere finner det for for provoserende for enkelte brukere her inne. Slett dette innlegget også da.
                      LSK-delen av innlegget ditt var bare veldig, veldig, veldig lite konstruktivt. Jeg er imponert over initiativet ditt, men uten initiativet til LSK hadde det ikke kommet en krone fra arbeidsgiveren din til dette prosjektet, så la oss stå på og promotere tiltaket sammen.
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      • perrern80
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2006
                        • 603

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                        6000*2*50= 60 000?
                        Dette er vel utregninga evt. FFK fint kunne kommet med

                        Konge tiltak!!! Bet. 250,- og henger meg på med seier, cup, serie gull og alt det derre der. Gleder meg til og bli ruinert iår

                        Kommentar

                        • Ranakanaris
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 488

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                          LSK-delen av innlegget ditt var bare veldig, veldig, veldig lite konstruktivt. Jeg er imponert over initiativet ditt, men uten initiativet til LSK hadde det ikke kommet en krone fra arbeidsgiveren din til dette prosjektet, så la oss stå på og promotere tiltaket sammen.
                          Ok, nå er det nok. Kommer aldri til å støtte en aksjon økonomisk som LSK skal fronte igjen. Her prøvde jeg å få fart på innsamlingen med å få LSK til å sette inn noen penger. Og blir møtt med dette!!!!

                          Uansett så er det KFL som skal ha æren for att denne aksjonen ble støttet, ikke LSK. Hadde ikke KFL vært så ivrig på denne aksjonen, så hadde det aldri blitt støttet.

                          Takk for meg.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            #73
                            Kanskje noen her inne bør telle til 10 og tenke på hva som er viktigst i denne saken?

                            Takk for bidraget RK.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • GulMakt
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Apr 2005
                              • 115

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                              Ok, nå er det nok. Kommer aldri til å støtte en aksjon økonomisk som LSK skal fronte igjen. Her prøvde jeg å få fart på innsamlingen med å få LSK til å sette inn noen penger. Og blir møtt med dette!!!!

                              Uansett så er det KFL som skal ha æren for att denne aksjonen ble støttet, ikke LSK. Hadde ikke KFL vært så ivrig på denne aksjonen, så hadde det aldri blitt støttet.

                              Takk for meg.
                              Det er veldig synd. Initiativet ditt var veldig bra, og det er leit at du føler det på denne måten. Jeg ser også hva du mener i saken, og tror mange andre føler det på samme måte. I stedet for å takke for deg syns jeg heller du burde fortsette å mene det du mener, og heller jobbe for at både LSK og oss andre gir så mye som mulig for å hjelpe de som ikke har det så lett.

                              Du har også helt rett i at hvis man ser bort i fra fansens bidrag hadde sett heller labert ut med innsamlet beløp. Håper at LSK kommer til å bidra med fokus på saken i form av prosjekter i løpet av sesongen. Skal ikke se bort i fra at det kommer også økonomisk støtte i en eller annen form også.

                              Kommentar

                              • Geirfugl
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2006
                                • 561

                                #75
                                Dette er trist lesning. Her har LSK, Elkjøp og Røde Kors fått i stand et fantastisk spennende samarbeid. Det har nå gått tre - 3! - dager, og folk går i strupen på hverandre for ingenting. Så alle mann: Kryp til det nærmeste korset dere ser, og kom fort tilbake. Lørdag er det seriestart, og pengene ruller inn. Nyt livet - og vannet.
                                Last edited by Geirfugl; 22.03.2012, 18:27. Begrunnelse: tellefeil..

                                Kommentar

                                • knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9453

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                  LSK-delen av innlegget ditt var bare veldig, veldig, veldig lite konstruktivt. Jeg er imponert over initiativet ditt, men uten initiativet til LSK hadde det ikke kommet en krone fra arbeidsgiveren din til dette prosjektet, så la oss stå på og promotere tiltaket sammen.
                                  Poenget til ranakanaris var vel at handlinger slår intensjoner og pressekonferanser, så det hadde vært fint om fler enn okb, scheel, grønlund og kåsane (lsk-navn) hadde bidratt litt i startfasen av denna skiten.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    #77
                                    .....
                                    Last edited by GIFKanari; 22.03.2012, 19:29. Begrunnelse: Slettet etter oppfordring fra Ranakanaris

                                    Kommentar

                                    • brisbane-kanaris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2006
                                      • 595

                                      #78
                                      Når gavene utgjør mer enn 500 spenn gjennom ett år er vel også dette fradragsberettiget på selvangivelsen neste år så lenge det ikke blir gitt kontant. Dermed betaler staten 28% av ditt bidrag

                                      Kommentar

                                      • Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

                                        #79
                                        Helt sikker på at mange i og rundt klubben kommer til å bidra, men den største effekten kommer først etter seriestart. Kan ikke forvente at folk snur seg rundt på dagen heller.

                                        Kommentar

                                        • okb
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 2377

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av HSft
                                          De må i hvertfall kunne ta imot en utfordring fra Ranakanaris uten å komme med nedlatene kompis-kommentar og gjøre nummer av at det er LSK sin aksjon, så lenge det LSK har bidratt med er minimalt foreløpig.
                                          Okey, okey, okey.

                                          Man må tydeligvis vurdere nøye hvilke ord man skal benytte. Jeg skrev kompis, fordi jeg mente at ranakanaris (og alle dere andre) for meg er kompiser. Det er fordi vi har de samme ønskene, fordi vi har det samme målene. Dere er mine venner og jeg er deres venn. Verre var det ikke fra min side.

                                          "Hvordan klarer du å få LSK til å være negativ til egen aksjon?" var min kommentar til ranakanaris. Bakgrunnen var at jeg synes han var negativ til at LSK ikke hadde dyttet inn penger ennå. At han ville bli jævelig skuffa hvis ikke LSK ville gjøre det. Det var to døgn etter at engasjemente var startet. Gi det litt tid, var hensikten med min post. Jeg mente ikke å være sur, negativ eller dum.

                                          Bakgrunnen for det er selvsagt at Vann for livet er et engasjement som skal være gjennomsyret hele LSK. Det er et engasjement som ikke stopper ved profileringen på drakta. Det er et engasjement som vi skal bruke tid på, og som skal synliggjøres i alle kanaler. Vi som jobber på Åråsen har dette helt øverst på planen. Kort sagt: Det stopper ikke med profileringen på drakta, det starter med profileringen på drakta.

                                          I morgen vil det stå en annonse i Romerikes Blad med profilering på sesongkortsalg og Vann for livet. Et av de første tiltakene.

                                          Jeg ble selv informert om dette for kort tid siden selv. Jeg har vært i møter med både Elkjøp og Røde Kors. Vi har mange store og fine planer, og alle gleder seg over samarbeidet. La oss derfor være stolte av hva vi har fått til, og hva vi gjør.

                                          .. og ja, LSK vil selvsagt donere penger. :-)

                                          Jeg håper vi nå kan være enige om at vi forener kreftene mot å få inn mest mulig penger til formålet. Jeg har donert 250 kroner, og oppfordrer herved alle andre til å gjøre det samme. :-)
                                          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                          Kommentar

                                          Working...