Vann for livet - LSK og Elkjøps innsamlingsaksjon
Collapse
X
-
Setter inn 100,- pr. poeng i år. Pluss en liten bonus når jeg mener det er fortjent. 400 satt inn for hønsa og ræv.Kommentar
-
Kommentar
-
Det har jeg lurt på også. Håper det, slik at det blir synlig hvor mye som samles inn. Savnet bøsser i går. Så ingenting til noen form for innsamling, og flere av de rundt meg etterspurte det samme. Mange som lettere gir penger på kamp enn Internett.Kommentar
-
Man kan i hvertfall raskt se at henvisningen over høytaleranlegget til linken til innsamlingen på hjemmesiden ikke gjorde utslag.Kommentar
-
LSK-Shopen vil månedsvis legge inn pengebeløpet på Minaksjon for salg av "Vann For Livet"-trykk.
Har du fortsatt ikke støttet denne aksjonen - og samtidig ønsker å skaffe deg den peneste LSK-drakta på åresvis, så kom innom butikken så trykker vi drakta til deg på stedet. "Vann For Livet"-logoen koster 100,- og denne summen går direkte til støtte for aksjonen.Kommentar
-
Kommentar
-
LSK-Shopen vil månedsvis legge inn pengebeløpet på Minaksjon for salg av "Vann For Livet"-trykk.
Har du fortsatt ikke støttet denne aksjonen - og samtidig ønsker å skaffe deg den peneste LSK-drakta på åresvis, så kom innom butikken så trykker vi drakta til deg på stedet. "Vann For Livet"-logoen koster 100,- og denne summen går direkte til støtte for aksjonen.
Btw. Må man betale ekstra for resten av reklamen på drakta?
[pirk] Så vidt jeg har fått med meg så er det Elkjøp som gir 10 kr hver hjemmekamp denne sesongen. per billett og ikke LSK. Klubben skal selv ha to kamper hvor de gir bort 50 kr per billett.[/pirk]Kommentar
-
Ja.
Trykk av alle sponsorene inkludert Vann For Livet koster 350,-
100,- Vann For Livet.
250,- DnB, Øie, Riis Bilglass og Mot.
Det er forøvrig helt valgfritt hvilke sponsorer man ønsker å trykke/betale for. Vi har enkeltpriser for alt av trykk.Kommentar
-
Det er noen spørsmål her, og som pauseklovn og en av de som har jobbet med Vann for livet, kan jeg svare.
- De ti kronene per tilskuer som kommer fra LSK og Elkjøp til Vann for livet, vil ikke bli satt inn på aksjonssiden. Den er forbeholdt bidrag fra privatpersoner og firmaer.
- Det vil bli synliggjort på LSK.no hvor mye penger som har kommet inn fra publikumsbesøk. Per nå: 92 380,-
- Vi ønsker å kjøre stunt opp mot LSK-VIF og vil da ha bøsser og annet klart for å samle inn mest mulig penger.
- Mye annet er også under arbeid.
Det er som vi har sagt hele tiden. Dette er et engasjement som varer. Det sluttet ikke ved profileringa på drakta, det begynte der.
Vi kommer også til å profilere dette hardere på vår hjemmeside (over påske).
Her et eksempel som vi skal skrive om:
LSK Jaguar gutter 9 år har gitt 100,- per spiller og oppfordrer alle andre lag til å gjøre det samme. Både i LSK og utenfor. 1100,- er satt inn på aksjonssiden.
mvh
Ole KKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Lillestrøm SKNB! LSK vil i 2012 gi 50,- per tilskuer over fjoråret. Jo flere som kommer på Åråsen i 2012-sesongen, jo mer penger til Vann for livet. Ta med deg familie, venner, bekjente og alle andre som har hjertet i LSK.
Fantastisk tiltak av klubben!
Differanse mot RBK var på 2.420 og gir kr. 121.000,- til Vann for Livet. Med 35% økning mot VIF (2.921 tilskuere) så skulle man anta at klubben bidrar med nye kr. 146.050,- til aksjonen. Samlet ville det kunne bli kr. 267.050,-!!
Her er det bare å mobilisere!Kommentar
-
http://www.lsk.no/no/sportslig/a-lag...b7C_wtjS16.ips
Fantastisk tiltak av klubben!
Differanse mot RBK var på 2.420 og gir kr. 121.000,- til Vann for Livet. Med 35% økning mot VIF (2.921 tilskuere) så skulle man anta at klubben bidrar med nye kr. 146.050,- til aksjonen. Samlet ville det kunne bli kr. 267.050,-!!
Her er det bare å mobilisere!For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Det er nok riktig, men så lenge vi kommer over fjoråret i alle kamper så går det (og da er det bare å addere). Har tro på at vi klarer det etter godt spill mot RBK og forhåpentligvis et bra spill og resultat mot VIF. 35% økning er overraskende bra og er nok ikke symptomatisk på resten av sesongen; jeg har mer tro på 15-20% økning totalt sett.Kommentar
-
Var innom hallen og så 2. laget spille kamp i går. LSK har gratis inngang for 2. laget mens de fleste i 3. div. tar ca 50 kr i inngang. Synes vi kunne ha en valgfri inngangspris som går til "vann for livet".
En bøsse ved inngangen med en plakat med budskapet valgfri inngangspris så er det opp til hver og en å slenge på noen kroner.
I går hadde det blitt ca 3000 kr i kassa hvis alle ga en 50-lapp.Kommentar
-
Jeg gjør som mange og er klar til å gi 100 kr pr kamp LSK vinner. Synes det er på tide at klubben stiller opp for dette prosjektet ved å vinne noen kamperKommentar
-
Fikk i dag sms fra 2454: Ved å sende VANN til 2454 såt støttet man Vann for livet med kr.100,- og blir da med i trekningen om av nye sommerdekk inkl dekkskifte fra Nokian Dekk og Vianor Lillestrøm. (Trekningen blir gjort fredag 20 april kl. 14)
--
Positivt tiltak!
--
Kommer disse tilskuddene samt andre tiltak til å bli synlige i totalsum?
Burde ikke Lsk.no hatt søyler som viste hva som kom inn på ymse tiltak og totalt? Eller er kanskje grafer enda mer talende.. (da synes det hva som virker når.. som feks seier!)Kommentar
-
I gamle dager hadde man på Vinstra og sikker mange andre steder noe som het scoringskontrakter. Det fungerte slik at man forplikta seg før sesongen til å gi et bestemt beløp til idrettslaget for hvert mål som ble scora den sesongen. Kunne noe lignende vært en ide til denne aksjonen?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
Kommentar