Vann for livet - LSK og Elkjøps innsamlingsaksjon
Collapse
X
-
Overfører når jeg kommer hjem.
Jeg må si jeg er litt uenig i hvordan dette gjøres. Misforstå meg rett, alt er positivt, men skulle ønske LSK satt inn pengene de samlet også. på den måten kunne vi nådd målet på 1,5 mill. Slik det er nå så tviler jeg på at det blir nådd.
Dessuten skuffer det meg at det KUN er Scheel og Powell som har gitt under sitt eget navn. Alle spillere og ansatte i støtteapperatet burde gitt en sum her. Om det er 50,- eller 1000,- er ikke viktig, men signalet som sendes ut er meget vikig.Kommentar
-
Flere i administrasjone som har gitt penger. Geir Kåsane har gitt penger.Kommentar
-
Målet til denne delen av innsamlingen burde være 120 000, som tilsvarer en brønn.Kommentar
-
Overfører når jeg kommer hjem.
Jeg må si jeg er litt uenig i hvordan dette gjøres. Misforstå meg rett, alt er positivt, men skulle ønske LSK satt inn pengene de samlet også. på den måten kunne vi nådd målet på 1,5 mill. Slik det er nå så tviler jeg på at det blir nådd.
Dessuten skuffer det meg at det KUN er Scheel og Powell som har gitt under sitt eget navn. Alle spillere og ansatte i støtteapperatet burde gitt en sum her. Om det er 50,- eller 1000,- er ikke viktig, men signalet som sendes ut er meget vikig.Elska þetta félagKommentar
-
Eller var poenget ditt at du ikke vet hva klubben gjør og at det dermed ikke er synlig nok for deg? Hvis det siste er tilfelle, synes jeg kanskje at du tar veldig store ord i munnen din.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Jaså? Hvordan har klubben markedsført og fulgt opp dette og hva er sjokkerende og elendig med måten de har gjort det på?
Eller var poenget ditt at du ikke vet hva klubben gjør og at det dermed ikke er synlig nok for deg? Hvis det siste er tilfelle, synes jeg kanskje at du tar veldig store ord i munnen din.Elska þetta félagKommentar
-
Hva med å svare på spørsmålet? Jeg lurer virkelig på hva klubben har gjort som er sjokkerende ELENDIG og står til stryk.
Hvis du skal være en smule konstruktiv, kan du vel si hva du mener er i veien i stedet for å slenge rundt med negative karakteristikker uten innhold. Innlegget ditt sier meg ingenting om hva du vil ha annerledes. Det kan jo tenkes at du har noen ideer som klubben kunne dra nytte av.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Hva med å svare på spørsmålet? Jeg lurer virkelig på hva klubben har gjort som er sjokkerende ELENDIG og står til stryk.
Hvis du skal være en smule konstruktiv, kan du vel si hva du mener er i veien i stedet for å slenge rundt med negative karakteristikker uten innhold. Innlegget ditt sier meg ingenting om hva du vil ha annerledes. Det kan jo tenkes at du har noen ideer som klubben kunne dra nytte av.
Jeg forstår at det provoserer når jeg uttrykker meg så klart, men noen ganger må man kanskje provosere litt for at det skal bli noen reaksjon?
Jeg har ikke tid nå, men jeg skal forsøke å komme med noen mer konstruktive innspill senere! Tar den!Elska þetta félagKommentar
-
Samler opp hver måned. På lønningsdagen den 15 kommer det for cupkampen og for to seire i TL. Er så tungvint å sette inn cash så jeg GIDDER ikke gjøre det hver uke fremover...***Større baller enn vett***Kommentar
-
Det var jo en stakkar som fikk så hatten passet i starten av denne aksjonen her på forumet av OKB og noen andre her på forumet da han stilte spørsmålstegn ved LSK sin innsats i starten av aksjonen. Så her gjelder det å trå forsiktig rundt på gresset, plutselig så sprenger det en mine her og der.Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
LSK har gjort en del, det er ikke det det står på. Bare så synd at det ikke er synlig med totalsummen noe sted. Hadde håpet alt dette hadde kommet i samme pott, men nå virker det som det er en for supportere, en for billettinntekter og en for resten.Kommentar
-
KFL skulle sette inn en andel penger, hvor blir de satt inn da jeg ikke kan se de på http://www.minaksjon.rodekors.no/van....aspx?col=1144 ?KnutHSolbergKommentar
-
Ooops! Glemte å gi mitt bidrag etter cup-seieren på Stange, men nå 100 blanke overført
Aksjonen: http://www.minaksjon.rodekors.no/van....aspx?col=1144Kommentar
-
Slik som gutta spiller nå om dagen holder vel "100 kroner per seier initativet" knapt nok til en vannkanne.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar