Vann for livet - LSK og Elkjøps innsamlingsaksjon

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 794

Opprinnelig skrevet av HSft
    Ble seier mot Skjetten! 100 kr gitt til innsamlingen. Kommet billig fra dette løftet så langt...
    Kr. 100,- er gitt fra meg også

Kommentar

• Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

Overfører når jeg kommer hjem.

Jeg må si jeg er litt uenig i hvordan dette gjøres. Misforstå meg rett, alt er positivt, men skulle ønske LSK satt inn pengene de samlet også. på den måten kunne vi nådd målet på 1,5 mill. Slik det er nå så tviler jeg på at det blir nådd.

Dessuten skuffer det meg at det KUN er Scheel og Powell som har gitt under sitt eget navn. Alle spillere og ansatte i støtteapperatet burde gitt en sum her. Om det er 50,- eller 1000,- er ikke viktig, men signalet som sendes ut er meget vikig.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
        Dessuten skuffer det meg at det KUN er Scheel og Powell som har gitt under sitt eget navn. Alle spillere og ansatte i støtteapperatet burde gitt en sum her. Om det er 50,- eller 1000,- er ikke viktig, men signalet som sendes ut er meget vikig.
        Flere i administrasjone som har gitt penger. Geir Kåsane har gitt penger.

Kommentar

• HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6101

Jeg må si jeg er litt uenig i hvordan dette gjøres. Misforstå meg rett, alt er positivt, men skulle ønske LSK satt inn pengene de samlet også. på den måten kunne vi nådd målet på 1,5 mill. Slik det er nå så tviler jeg på at det blir nådd.
          Målet til denne delen av innsamlingen burde være 120 000, som tilsvarer en brønn.

Kommentar

• DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4260

Overfører når jeg kommer hjem.

Jeg synes det er sjokkerende så ELENDIG klubben har markedsført og fulgt opp dette. OKB får bare bli fornærmet, dette holder ikke! Kanarifansen grep dette tiltaket begjærlig og sørget for en fantastisk start. Klubbens oppfølging står til stryk.
            Elska þetta félag

Kommentar

• Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5918

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
              Jeg synes det er sjokkerende så ELENDIG klubben har markedsført og fulgt opp dette. OKB får bare bli fornærmet, dette holder ikke! Kanarifansen grep dette tiltaket begjærlig og sørget for en fantastisk start. Klubbens oppfølging står til stryk.
              Jaså? Hvordan har klubben markedsført og fulgt opp dette og hva er sjokkerende og elendig med måten de har gjort det på?

Eller var poenget ditt at du ikke vet hva klubben gjør og at det dermed ikke er synlig nok for deg? Hvis det siste er tilfelle, synes jeg kanskje at du tar veldig store ord i munnen din.
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 4260

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                Jaså? Hvordan har klubben markedsført og fulgt opp dette og hva er sjokkerende og elendig med måten de har gjort det på?

Eller var poenget ditt at du ikke vet hva klubben gjør og at det dermed ikke er synlig nok for deg? Hvis det siste er tilfelle, synes jeg kanskje at du tar veldig store ord i munnen din.
                Jasså, er det hemmelig markedsføring på gang...?
                Elska þetta félag

Kommentar

• Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5918

Jasså, er det hemmelig markedsføring på gang...?
                  Hva med å svare på spørsmålet? Jeg lurer virkelig på hva klubben har gjort som er sjokkerende ELENDIG og står til stryk.

Hvis du skal være en smule konstruktiv, kan du vel si hva du mener er i veien i stedet for å slenge rundt med negative karakteristikker uten innhold. Innlegget ditt sier meg ingenting om hva du vil ha annerledes. Det kan jo tenkes at du har noen ideer som klubben kunne dra nytte av.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4260

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                    Hva med å svare på spørsmålet? Jeg lurer virkelig på hva klubben har gjort som er sjokkerende ELENDIG og står til stryk.

Hvis du skal være en smule konstruktiv, kan du vel si hva du mener er i veien i stedet for å slenge rundt med negative karakteristikker uten innhold. Innlegget ditt sier meg ingenting om hva du vil ha annerledes. Det kan jo tenkes at du har noen ideer som klubben kunne dra nytte av.
                    Jeg synes ikke det har vært noen særlig markedsføring av dette fantastiske tiltaket i det hele tatt. Jo, det var en opphausing i forkant av offentliggjøringen, for deretter å bli rimelig stille. Jeg mener at hvis klubben hadde fulgt opp kanarifansens flotte omfavnelse av aksjonen på et tidlig tidspunkt, kunne man fått mye mer ut av dette. I alle fall var det en voldsom entusiasme i starten som jeg tror man kunne fått veldig mye mer ut av. Nå synes det som om tiltaket nærmest lever sitt eget liv og nesten er i ferd med å forsvinne ut i glemselen. (NB! Spissformulering!! NB!)

Jeg forstår at det provoserer når jeg uttrykker meg så klart, men noen ganger må man kanskje provosere litt for at det skal bli noen reaksjon?

Jeg har ikke tid nå, men jeg skal forsøke å komme med noen mer konstruktive innspill senere! Tar den!
                    Elska þetta félag

Kommentar

• Tvilling
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2006
                      • 1480

Noen som har glemt å overføre jfr cup-seier?
                      Potensialet her er stort!
                      I går under kampen stod det kr 41242 på Vann-for-livet-siden.
                      Nå er det 41442,-.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Tvilling
                        Noen som har glemt å overføre jfr cup-seier?
                        Kommer, men tiden er knapp.

Kommentar

• HolterKanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 1603

Samler opp hver måned. På lønningsdagen den 15 kommer det for cupkampen og for to seire i TL. Er så tungvint å sette inn cash så jeg GIDDER ikke gjøre det hver uke fremover...
                          ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Boing
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2005
                            • 711

KFL har gjort en mye bedre jobb med "vann for livet" enn det LSK har klart frem til nå. Men la nå LSK gjøre sin jobb slik de vil og så for vi se hva som står på konto når sesongen er ferdig.

Det var jo en stakkar som fikk så hatten passet i starten av denne aksjonen her på forumet av OKB og noen andre her på forumet da han stilte spørsmålstegn ved LSK sin innsats i starten av aksjonen. Så her gjelder det å trå forsiktig rundt på gresset, plutselig så sprenger det en mine her og der.

Kommentar

• Stray Cat
                              Moderator
                              • Aug 2008
                              • 5918

Opprinnelig skrevet av Boing
                              Det var jo en stakkar som fikk så hatten passet i starten av denne aksjonen her på forumet av OKB og noen andre her på forumet da han stilte spørsmålstegn ved LSK sin innsats i starten av aksjonen.
                              Det var vel helst omvendt.

Kommentar

• Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

Opprinnelig skrevet av Boing
                                KFL har gjort en mye bedre jobb med "vann for livet" enn det LSK har klart frem til nå. Men la nå LSK gjøre sin jobb slik de vil og så for vi se hva som står på konto når sesongen er ferdig.
                                LSK har gjort en del, det er ikke det det står på. Bare så synd at det ikke er synlig med totalsummen noe sted. Hadde håpet alt dette hadde kommet i samme pott, men nå virker det som det er en for supportere, en for billettinntekter og en for resten.

Kommentar

• gutt94
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2007
                                  • 3272

KFL skulle sette inn en andel penger, hvor blir de satt inn da jeg ikke kan se de på http://www.minaksjon.rodekors.no/van....aspx?col=1144 ?
                                  KnutHSolberg

Kommentar

• Martin83
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2007
                                    • 794

Ooops! Glemte å gi mitt bidrag etter cup-seieren på Stange, men nå 100 blanke overført

Aksjonen: http://www.minaksjon.rodekors.no/van....aspx?col=1144

Kommentar

• brisbane-kanaris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2006
                                      • 597

Slik som gutta spiller nå om dagen holder vel "100 kroner per seier initativet" knapt nok til en vannkanne.

Kommentar

• xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

Opprinnelig skrevet av brisbane-kanaris
                                        Slik som gutta spiller nå om dagen holder vel "100 kroner per seier initativet" knapt nok til en vannkanne.
                                        Spillerne skulle donert 1000 kr pr kamp som ikke resulterte i seier.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• brisbane-kanaris
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2006
                                          • 597

Opprinnelig skrevet av xeR
                                          Spillerne skulle donert 1000 kr pr kamp som ikke resulterte i seier.
                                          Så vinnerinstinkt har blitt erstatted med veldedighetsinstinkt?

Kommentar

Working...