Pengene mine kommer etter sesongslutt som jeg skrev tidligere i tråden men det er mange som ikke har stått for det de skrev her virker det som.
Vann for livet - LSK og Elkjøps innsamlingsaksjon
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Jeg synes mange har holdt det de lovte i starten av sesongen, men det er nok en del som ikke har gjennomført også. Denne saken handler om et initiativ fra elkjøp og LSK, men det er ikke LSK og spillerne det går ut over om man ikke følger opp det man har lovt.
Her er en video fra en annen organisasjon som jobber med samme sak, bare for å minne folk om at initiativet ikke kun handler om å belønne LSK-spillerne:
Kommentar
-
Korrektomundo.
Dette er ikke min veldedighet, det er LSK sin. Som jeg velger å støtte på mine premisser akkurat når jeg føler for. Og akkurat nå så føler jeg ikke for å betale særlig.
(ved sesongslutt betaler jeg selvfølgelig uansett om vi måtte rykke ned eller hva faen)
Kommentar
-
Kommentar
-
Seier 3-2 over Brann i Bergen. Herved er kr. 100,- gitt!
Kommentar
-
Jeg har jo satt kriterier på penger ut i fra tabellplassering og cup-prestasjon men slår vi søpla kommer 250.- fra meg. Og med et stooooort smil om munnen.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
250.- for seier over søplepakket satt inn!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Da ble de siste pengene satt inn for i år. Totalt ble det - som lovet - 1150 kroner. 250 i starten + 100 pr. seier. Håper alle holder det de sa før sesongen, selv om det ikke ble like moro som vi håpet på. Husk at det går til en meget god sak!Kommentar
-
Hadde alle fulgt opp sine utsagn i starten, burde vi vel ha passert 100K nå...Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Har bestemt meg for å bidra med 99,- per hjemmeseier, 56,- per borteseier, 14,- for hvert mål i Tippeligaen. 15,- for hver cupseier, og 9,- per cup-mål. Trekker 2 kroner for hvert gule kort, så da ender det på 1337,- totalt.I have this condition.Kommentar
-
Kommentar
-
Håper noen flere føler at de har noe ugjort her. Nå mangler vi 3000 på å nå en halv brønn.
Kommentar
-
Håper noen flere føler at de har noe ugjort her. Nå mangler vi 3000 på å nå en halv brønn.
http://vannforlivet.no/gi-en-bronn?p...&category_id=2Kommentar
-
Kommentar