Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Dersom man går inn for det, er det selvfølgelig mulig å legge noe negativt i dette tiltaket.
Hvis LSK bestemmer seg for å bruke billettinntektene fra de to best besøkte kampene i år, så skal jeg vedde på at noen kommer til å klage på det også.
...
Hvis klubben hadde tatt f.eks. 50.000 av de millionene de fikk av Elkøp og kickstartet innsamlingen med, så ville dette vist at klubben er med og at de også «ofrer» noe - sammen med resten av LSK/KFL-familien
De må i hvertfall kunne ta imot en utfordring fra Ranakanaris uten å komme med nedlatene kompis-kommentar og gjøre nummer av at det er LSK sin aksjon, så lenge det LSK har bidratt med er minimalt foreløpig.
LSk får selv finne ut om de vil bidra i denne aksjonen eller senere, men Ranakanaris har gjennom sin innsats bidratt med 10000 kr + 100 kr per seier. Om dette er LSK sin aksjon så fortjener han i hvertfall ikke det nedlatende tullet der. Den selvforhelligende og lite ydmyke tonen har allerede trolig kosta oss good will i media(selv om det har vel så mye å gjøre med enkelte mediepersonligheter). Greit at vi skal være hatet, men når det gjelder et veldedig formål så synes jeg vi skal være inkluderende og ydmyke.
Ellers håper jeg en moderator sletter alle innleggene som har med dette å gjøre, fra og med okb sitt innlegg. Denne diskusjonen er ikke i innsamlingens ånd.
Kommentar