Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Dagbladet har også Robbie. VG har ingen. Aftenposten (100% fotball) hadde Espen Søgård, "tilbake på sentral midtbane", som BB i denne kampen, og tar ham også med på Rundens Lag. På høyre kant (men det er jo ofte ingen logikk i plasseringene på rundens lag innen hver lagdel).
Men bare lurer på en ting, hvordan er det mulig at en spiller som blir sett på som drømmespiller http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-mag...cle1714797.ece får kun 6 og 7 på børsen? Vg sier blandt annet at han var brilliant på banen og blir banens beste med en karakter 6 av 10. Noe også dommeren får uten sammenligning :wink:
Helt utrolig.
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
Kommentar