LSK klages inn for FIFA (Khaled)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    LSK klages inn for FIFA (Khaled)

    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    #2
    Hehe dobbeltdekning på Khaledsaken av oss to ser det ut til.. og du er jo så sent ute gamle-perta, min tråd er jo hele ett minutt eldre enn din! :wink:
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.

    Kommentar

    • theriksen
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Apr 2005
      • 123

      #3
      Fælt hvor mange spillere fra Afrika som har vært i Lyn som plutselig skal anmeldes til FIFA, da... Om dette skjer én gang til begynner jeg å lure på om FC Lyn Oslo kanskje står for Fifa Councellor Lyn Oslo.
      Tor H. Eriksen
      Sleeping is a form of art,
      hence am I an artist.

      Kommentar

      • Supermann
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 433

        #4
        Får ikke håpe en drittsekk får Lillestrøm til å se ut som den skyldige da...
        Ultras Felt C
        www.ultrasfeltc.com

        Kommentar

        • theriksen
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Apr 2005
          • 123

          #5
          Opprinnelig skrevet av Supermann
          Får ikke håpe en drittsekk får Lillestrøm til å se ut som den skyldige da...
          Allerede gjort.
          Tor H. Eriksen
          Sleeping is a form of art,
          hence am I an artist.

          Kommentar

          • artois
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • May 2004
            • 176

            #6
            Tror ikke vi skal være alt for redde for denne svensk-tuniseren og hans trusler.
            Hadde det vært tilfelle som han hevder nå ville han vel (eller rettere sagt; burde) han reagert for lenge siden, og vi ville vel også fått en stri tørn med å få Kiko spilleklar skulle jeg tro....
            Mortus vivis praecipant
            ¤ Brigate Giallo ¤

            Kommentar

            • Do'h
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 1891

              #7
              Står vi i fare for å miste moueli?
              LSK FOR GULL 2006

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3208

                #8
                Grønlund tar saken med stor ro i RB i dag. I to tidligere situasjoner har det også dukka opp agenter som har påstått å "eie" spilleren, uten at det kom noe ut av det i det hele tatt (både Zane og Orjinta). I begge de situasjonene ble LSK beroliga av NFF, som klart fastslo at det i fall det var noen sak ville være en sak utelukkende mellom spiller og agent. Så i verste fall kan Mouelhi få en liten sak med denne agenten, som han sjøl benekter har noen gyldig avtale med ham. Jeg synes det ser ut som om det må dukke opp mye rart og uventa før LSK skal komme i trøbbel. Pressemeldingene hittil har vel også bare sagt at denne påståtte agenten ville komme med anmeldelser mot Mouelhi, den faktiske agenten som formidla kontrakten, og mot LSK, og ikke faktisk har gjort det ennå. I de fleste saker av denne typen har vel FIFA/UEFA hatt en klar tendens til å ta spillerens parti, det er (bl.a. etter Bosmann-dommen) rettspraksis for at en ikke kan tvinge arbeidstakerne til å følge "slavekontrakter" enten de er med klubbene, eller med smarte og grådige agenter, som neppe er den yrkesgruppa som har det beste omdømmet, heller ikke hos FIFA/UEFA.



                La oss avvente dette med en viss ro, iallfall foreløpig. Det verste som kan skje nå, ser ut til å være at Henning Berg og Morgan Andersen kan få et påskudd til å hisse seg opp igjen og få mediaoppslag på at Lyn dekte flybillett og hotellopphold.

                gilbert

                Kommentar

                • Fridtjof
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2005
                  • 2120

                  #9
                  Hvorfor har ikke Moueli spillt ennå forresten?

                  noen som veit?
                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                  Kommentar

                  • gilbert
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 3208

                    #10
                    Veit og veit - Kiko kom etter to måneder uten særlig kamptrening og med en liten strekkskade. Han har spilt bedre og bedre, etter min vurdering og de rapportene jeg har sett, på andrelagskampene, og sittet på benken i de siste seriekampene. Han er vel først og fremst en utfordrer for Wehrman eller Korén. Hvem av disse to ville du benka i de siste kampene ?

                    Jeg tipper at han meget kjapt kommer inn på en av disse to plassene ved skader, karantene, eller som innbytter siste kvarteret eller så.

                    gilbert

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      #11
                      Han kommer inn og setter spikeren i kista mot brann og søpla! 6-0 :wink:

                      Kommentar

                      • Supermann
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 433

                        #12
                        Ville jo vært kos å gitt han en sjanse ja, men gutta spiller så bra, hvam skal han erstatte?...

                        Til en annen ting; Espen Søgård.. _litt_ mange feilpasninger i det siste?
                        Ultras Felt C
                        www.ultrasfeltc.com

                        Kommentar

                        • gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

                          #13
                          Khaled bedyrer på nytt i RB i dag at han ikke har noen skriftlig kontrakt med denne nye agenten. I saken står det også om språktreningen hans.

                          Mvh
                          Gammer`n
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

                          Kommentar

                          • Fridtjof
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2005
                            • 2120

                            #14
                            Enig med at han vanskelig skulle benka Kasey og Koren, men han kunne jo i det minste kommet inn på som innbytter. I hvert fall i Odd-match, der Kasey spillte ganske dårliig i første omgang
                            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                            Kommentar

                            • RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

                              #15
                              Musikk i mine ører (sakset fra RBs intrervju):

                              "Spillet er mye mer aggressivt her. Det er noe jeg må venne meg til. Det var ille i begynnelsen, men det går bedre nå.

                              Sånn hadde Robert Koren det også i fjor vinter. Han trengte tid på å venne seg til det, men har funnet seg til rette.

                              Khaled Mouelhi gjør framskritt – både i engelsk og på trening. Innimellom viser han på trening og på rekruttlaget at han kan bli en klassespiller neste sesong.

                              Uwe Rösler ville ha ham nettopp fordi han tror han vil bli det."

                              Khaled trenger litt tid, men jeg tror han nærmer seg - i 2006 kan han bli gull verdt... :wink:

                              Kommentar

                              Working...