Et litt OT spm: Har prøvd å bestille billetter til kampen (har frikort) siden mandag, men de svarer ikke via billett@lsk.no. Noen som har vært borti lignende problemer? Har også prøvd å ringe OKB uten hell, og begynner smått å bli frustrert.
LSK-RBK, Åråsen, Søndag 1 april kl 20:00
Collapse
X
-
-
-
Yes. Da er billetter i (inn)boks og jeg og brutter er peppa for sesongpremieren på Åråsen.
Jeg vil se dette laget :
-------------Sead------------
Jesper - Frode - Espen - Steinhard
Palmi - Rogern - Pettern - Stian
-------------Johan-----------------
-----------Bjørnen----------------
Johan ut i 57 ende og vår nyinnlånte engelske spiss, John Doe inn.
Stian ut i 72 Bolly inn.
Etter 90 spilte står det 2-2.
i 92 minutt parkerer Bolly Rosenborgs nyinnkjøpte Danske, drar seg ned til linja og slår inn på John Doe som header inn seiersmålet til 3-2 på overtidLast edited by tilt; 30.03.2012, 16:38.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Synes Erling bør spille. Han er i form og bedre med ball enn noen gang. Dessuten spiller han mot Dorsin, som er treg og veldig offensiv. Ikke bare kan Erling skape mye offensivt mot Dorsin, men sannsynligvis vil Dorsin, som er mye med i RBKs offensive spill, holde litt igjen i frykt for å etterlate rom bak seg. Erling er en respektert kontringsspiller, kanskje spesielt i RBK/VIF i og med at han scoret mot dem i fjor.Kommentar
-
Et litt OT spm: Har prøvd å bestille billetter til kampen (har frikort) siden mandag, men de svarer ikke via billett@lsk.no. Noen som har vært borti lignende problemer? Har også prøvd å ringe OKB uten hell, og begynner smått å bli frustrert.Kommentar
-
Yes. Da er billetter i (inn)boks og jeg og brutter peppa for sesongpremieren på Åråsen.
Jeg vil se dette laget :
-------------Sead------------
Jesper - Frode - Espen - Steinhard
Palmi - Rogern - Pettern - Stian
-------------Johan-----------------
-----------Bjørnen----------------
Johan ut i 57 ende og vår nyinnlånte engelske spiss, John Doe inn.
Stian ut i 72 Bolly inn.
Etter 90 spilte står det 2-2.
i 92 minutt parkerer Bolly Rosenborgs nyinnkjøpte Danske, drar seg ned til linja og slår inn på John Doe som
header inn seiersmålet til 3-2 på overtidLSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
@Reyrey http://bit.ly/H3Cmfvlivet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Kommentar
-
Triste saker dette. Det må gjøres noe for å få folk på kamp.
LSK - RBK skal være vanskelig å få billett til. Vi er desverre langt unna.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Helt enig, og sånn var det jo på Åråsen i "gamle dager". Beskjedene fra speaker om at alle må trekke inn mot midten for å få plass til folk som står utenfor og vil inn er nok en saga blott. Billettprisene for enkeltbilletter er for dyre.Kommentar
-
Alle som har sendt mail vil få svar på sine spørsmål innen kampen på søndag. Dette gjelder også frikort bestillinger."
Det er fredag kveld og jeg har fortsatt ikke mottatt noen mail.Kommentar
-
Jeg kan bekrefte det. Tror du må hente billettene senest en time før kamp.Kommentar
-
Ifølge LSK på Facebook er det du sier ikke rett, og en skal følge de prosedyrene som gjelder via lsk.no
Jaja, de lovet å sende mail før søndag, og jeg har ikke mottatt noen mail enda. Men reiser uansett, og får høre i luka i morgen hva de sier.Kommentar
-
Vær så snill, rumpekjør disse ekle bartene i kveld, dere vet at dere kan, Steffen Iversen er en gammel fittefant, vi har det mest spennende laget i lottoligaen, Luke i love U u are my man!!Kommentar
-
Fy faen jeg savner Søgård til disse kampene! Jeg trur uansett vi kan slå bra fra oss, men med han blei det en helt egen energi utpå banen!
I dag skal jeg se kampen med en fc bart supporter (som faktisk ikke er ille å diskutere fotball med (sjukt!!!)), så det her MÅ vinnes! Jeg driter i åssen det gjøres bare vi vinner! Gjenetabler fort Åråsen!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kanarifeltet stengt - latterlig svak 1 april spøk... Kom opp med noe bedre!
Har en skikkelig sommerfugler i magen og er overraskende positiv.... Dette blir 3-1 seier.Kommentar
Kommentar