Faen for noen pøkker som kommenterer på TV2... Jævla idioter!
LSK-RBK, Åråsen, Søndag 1 april kl 20:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Lovende førsteomgang, Björn, Roger, Johan og Erling har vært veldig bra, mens Vaagan Moen og Palmi enda har litt å gå på. Vi dominerer kampen de siste 15 og spesielt Roger tar gode grep defensivt. Nå må vi fortsette å jobbe hardt hjem når vi mister kula og sette sjansene våre, vi burde hatt 3 i målprotokollen allerede, skal vi vinne mot RBK gjelder det å være effektive. Håper gutta går ut med full tenning i andre omgang, her er det muligheter.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kjøp Comoyo-abonnement. Han fyren som kommenterer der har vært god og positiv til LSK og RBK når det har vært fortjent. Imponerende for en fyr som høres ut som en Oslo-borger.
Forøvrig har vi vært gode. Mye positivt, men litt mye nesten. Uansett ser det bra ut med tanke på sesongen videre. Pálmi svakest, men jeg tror det bor mer i han. Tror han er en som kommer til å se bedre ut etter hvert som spillerne begynner å kjenne hverandre bedre.FerdigskåraKommentar
-
Jeg trodde vi skulle bli utsatt for et dödball helvete, men det har jo värt helt omvendt. Vi skaper flere farligheter på dödball og kjemper oss også til flere dödballer enn grisene. Synes vi har värt hakket bedre i målsjanser, spill og ballinnehav."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Det er en omgang igjen.. Lillestrøm trenger tid og jeg forventer ikke sånn festfotball i 90 min enda, men blir veldig glad om laget er der alt at de kan holde trøkket oppe i 90 min.Kommentar
Kommentar