LSK-RBK, Åråsen, Søndag 1 april kl 20:00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Faen i svarte hælvete! Som vanlig er det egne regler som gjelder for fittene fra Trondheim når det kommer til beregning av overtid.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Pluss på at Dorsin står i offside når han putter. Mökk! Grusomt ufortjent. Vi er helt klart bedre enn bart hele veien. "vi var värda en poeng" smeller det fra Dorsin. Gullhår i rävva var det!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jævlig skuffende. Jævlig typisk. Gutta er åpenbart sjukt slitne, all honnør for innsatsen. God kamp, fortsetter vi i samme tråd kommer vi til å plukke trepoengere tidlig. Hadde Rodgers tatt med kula ned til cornerflagget i stedet for å slå på Björn hadde vi hatt 3 poeng med oss. Helvete.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Når det verste sinnet har lagt seg, så syns jeg ikke det er mulig å være misfornøyd med LSK i dag. Vi var et mye, mye, MYE bedre lag i dag enn det jeg trodde vi kom til å være. Dette lover meget godt for resten av sesongen.Kommentar
-
Glem Martine, glem Prica, glem Iversen, Dorsin er faen meg den mest irriterende spilleren i historien! Sikkert som banken at han scorer HVER JÆVLA GANG!!!
Tror aldri jeg har vært så skuffa, men er samtidig utrolig stolt av gutta. Detta blir bra!Kommentar
-
Selvsagt surt å avgi to poeng når vi hadde kampen i vår hule hånd. Men i dag er det så mye positivt å glede seg over, at det uansett overskygger skuffelsen. Mange av spillerne viser virkelig kvalitet i dag, så dette kan bli veldig bra fremover.Kommentar
Kommentar