Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fredrik ble skadet, så det store spørsmålet er hvem som spiller som spiss siden av Bjørn.
Ohi? Johan?
Eller kommer det inn en ny spiller? Det er en helt annen diskusjon, men helt klart en mulighet og det synes som om klubben jobber med det i flg dagens RB og rb.no.
Jeg skulle gjerne sett Frode Kippe som spiss i denne kampen. Nystuen og Isak har vist at de fungerer godt sammen, og vi trenger muskler og kriging på topp. Kippe vil også bidra på defensiv og offensiv dødball.
Etter forrige runde er det to lag som jeg mener pekte seg best ut. Haugesund var veldig gode mot VIF, spesielt defensivt. Det andre laget er Rosenborg. Mulig Brann var helt ute av kurs i går, men jeg ble veldig impoert over RBK og forventer at vi får kjørt oss skikkelig til søndag. Gleder meg!
Det kan være ok å spille med Espen og Frode sentralt dersom RBK stiller med Ivers og Prica. Her vil vi ha god nytte av vår hodestyrke. Kanskje Isak burde spille istedet for Steinar for å få inn mer fart (om vi ikke skulle få inn en ny back)?
Enig i laget bortsett fra Stian på kanten. Syntes vi bør begynne med Palmason her, som har gode relasjoner med Johan...
Stian kan heller komme inn etterhvert da han har litt igjen fortsatt....
Palmi har ikke overbevist sentralt, men det er kantspiller han er og ser på han som et tryggere kort å starte med mot rbk...
Blir godt å ha Nystuen bak der sammen med Kippe, de vil kunne dekke godt opp. Med SP på VB får vi også bedre duellstyrke enn med Ringen. En av problemstillingene for meg blir hva vi skal starte med på HK. Jeg synes Knudtzon har vært positiv både i treningskampene og mot hønsa, og sånn sett vil jeg gjerne ha ham i start 11ern, spesielt mot RBK backer som gir mye rom i overgangsspillet. Dette vil ikke palmi utnytte like godt. Kan Palmi spille VK? Liker ham bedre enn Bolly når det gjelder det defensive.
En av problemstillingene for meg blir hva vi skal starte med på HK. Jeg synes Knudtzon har vært positiv både i treningskampene og mot hønsa, og sånn sett vil jeg gjerne ha ham i start 11ern, spesielt mot RBK backer som gir mye rom i overgangsspillet. Dette vil ikke palmi utnytte like godt.
Frykelig redd for at dette blir stygt. Men det er lov å håpe. Viking scorte jo 4 på dem, selv om det var treningskamp. Håpet er at de også varierer litt i prestasjonene. Er ræv litt ned og vi litt opp er vi på talefot!
Kommentar