LSK-RBK, Åråsen, Søndag 1 april kl 20:00
Collapse
X
-
Håper på minst mulig utskiftninger, laget trenger å spille seg inn. Tror Haglund velger det trygge og beholder Palmi på midten. Forutsatt at ingen nye kommer inn håper og tror jeg på Andersson inn for Fredrik, Björn flyttes på topp.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Dette her blir tøft. Spesielt er jeg redd for en teknisk og lettbeint Chibuike i form hos RBK. Får håpe vi kommer inn med mer defensiv selvtillit etter 2 smultringer på rad. Roger ble vel benket for forsentkomming mot Hønefoss, men må rett og slett spille fra start i denne. Palmi skyves ut på kant. På topp har vi Johan og Björn, to spillere som kan holde opp ballen på topp når vi er satt under press, og som på egenhånd kan utrette noe mot RBK-forsvaret. Kommer det inn spillere i løpet av uka, så kan det selvsagt bli forandringer, men håper og tror på dette laget:
-----------------Sead-----------------
--Jeppe--Nystuen--Kippe--Steinar--
--Palmi----Roger--PVM---Ringstad--
----------------Johan-----------------
---------------Björn-------------------Kommentar
-
---------Sead-------
-Jeppe--Nystuen--Scheel--Steinar-
-Erling--Roger--PVM--Ringstad-
-------BBS--Johan-------
Ingen tvil om at det defensive blir viktig i denne kampen. Med den bevegeligheten Chibuike viste og viljen til å løpe inn i rommet bak stopper og VB, så frykter jeg at Kippe vil bli overspilt gang på gang. Jann Jønsson må ha lagt merke til hvordan HBK kom seg inn i det rommet, og kommer til å utnytte det. Setter Ringstad foran Palmi, men er veldig usikker på hva som er det riktige. Om Johan ikke er klar for 90 min, vil jeg nok foretrukket å sende Erling frem foran/ved siden av BBS og Palmi inn på den kanten. Mot RBK er vi nødt til å sette press på forsvaret deres og ikke la dem spille ball fremover til midtbanen, og da blir Bolly for svak defensivt.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Forøvrigt gossar: Frode Kippe spiller naturligvis, også for å stoppe Ivers.
OG; Palmi kan også spille venstre. Smarting, danker ut ringo og ek uansett. Og Bolly, får man inn sjøltillit i han da, tidsnok?
Men jaggu skal skulle skalle jeg villet hatt inn scheel istedenfor gamlis.Kommentar
-
Kommentar
-
Håper det er fordi dere er en gjeng prepuberterte bønder, Frode er ut, ny kaptein, han er treigere enn dama mi, han er ingen kaptein, han slår bare langt og ball i brønn, mot hønsa gjorde han bare dårlige ting. Jeg sier bare en ting, det er det beste dere har, LSK supportere klager over en av de store klubbspillerene i Norge, dårligere enn på lenge _ enig, men allikevel en LSKer på sin hals, 260 seriekamper for klubben, jeg blir kvalmKommentar
-
Håper det er fordi dere er en gjeng prepuberterte bønder, Frode er ut, ny kaptein, han er treigere enn dama mi, han er ingen kaptein, han slår bare langt og ball i brønn, mot hønsa gjorde han bare dårlige ting. Jeg sier bare en ting, det er det beste dere har, LSK supportere klager over en av de store klubbspillerene i Norge, dårligere enn på lenge _ enig, men allikevel en LSKer på sin hals, 260 seriekamper for klubben, jeg blir kvalm
Jeg gruer meg til kampen på søndag, av flere grunner, mest av alt kanskje fordi det er hovedkampen på tv og det er sjeldent jeg har sittet igjen med en god følelse etter kampen da! Men Roooooosenbåååårg er høyt oppe etter en god kamp sist og det skal ikke mer enn en Ujah til for at jeg skal glede meg til samme kampKommentar
-
Håper det er fordi dere er en gjeng prepuberterte bønder, Frode er ut, ny kaptein, han er treigere enn dama mi, han er ingen kaptein, han slår bare langt og ball i brønn, mot hønsa gjorde han bare dårlige ting. Jeg sier bare en ting, det er det beste dere har, LSK supportere klager over en av de store klubbspillerene i Norge, dårligere enn på lenge _ enig, men allikevel en LSKer på sin hals, 260 seriekamper for klubben, jeg blir kvalmrunarMKommentar
-
Håper det er fordi dere er en gjeng prepuberterte bønder, Frode er ut, ny kaptein, han er treigere enn dama mi, han er ingen kaptein, han slår bare langt og ball i brønn, mot hønsa gjorde han bare dårlige ting. Jeg sier bare en ting, det er det beste dere har, LSK supportere klager over en av de store klubbspillerene i Norge, dårligere enn på lenge _ enig, men allikevel en LSKer på sin hals, 260 seriekamper for klubben, jeg blir kvalm
Forøvrig - det skal ikke være sånn at man ikke kan være kritisk til prestasjoner fordi en spiller har mange kamper i klubben. Strengt tatt burde det være motsatt. Kravene til de rutinerte bærebjelkene burde faktisk være strengere enn unggutta.Kommentar
-
Men for en del av oss kan det kanskje virke som han har "gått litt ut på dato" ?
Håper jeg tar feil !Kommentar
-
@Dollyholly Glem den tommelen nedlivet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Kommentar
Kommentar