LSK-RBK, Åråsen, Søndag 1 april kl 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tilt
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2007
    • 813

    Jævla surt men samtidig veldig oppløftende ! Roger var enestående. Klassespeller! Rart han ble tatt av. Og dumt av Luke å ikke holde på ballen på overtid der. Men samtidig, utrolig fett at han putta i debyen. Lukelukelukelukeluke!
    livet er en gamp for de som ikke kan si k
    https://twitter.com/#!/KjetiI

    Kommentar

    • semper fi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 823

      Når uret passerte 2:30 på overtid begynte jeg å håpe på 1 poeng. Har opplevd dette noen ganger før......
      -After Dark Ultras-

      Kommentar

      • Dole
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 1573

        Opprinnelig skrevet av Oddis
        Akkurat nå er jeg jævlig bitter og skuffa. Kommer tilbake med skikkelig kommentar da jeg føler meg mindre mørk til sinns.. FAEN vi fortjente bedre!!
        Samtidig fortjente vi kanskje ikke poeng mot Hønefoss? Slikt jevner seg ut gjennom sesongen. Det eneste som er sikkert, er at Rosenborg har en egen evne til å avgjøre jevne kamper.

        Kommentar

        • O'bello
          Medlem
          Møteplager
          • Oct 2007
          • 72

          FORNØYD!! Kjipt å miste 3 poeng på overtid (og offside på Dorsin!), men faen heller. Bedre kamp og innsats enn jeg kan huske på leeeenge. Meeeeeeeeer!!!
          Team Wenche Myhre

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            Faen så surt at RBK får et TYPISK RBK-mål på overtid......
            Men så mye positivt i dag, til dels flott spill og innsats. Får bare håpe at vi også klarer å fortsette denne trenden utover sesongen, veldig viktig at vi ikke blir hengende nede på tabellen.
            Jeg er for øyeblikket positivt overraska og fornøyd med det spillemessige, noe jeg meget sjelden er.
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • Stray Cat
              Moderator
              • Aug 2008
              • 5916

              Jeg er skuffa- j..vlig skuffa!
              Men når det er sagt: fugla spilte bedre enn på det siste året og resultatet betyr lite. Det er Sogndal som topper tabellen!
              Dette blir bare bedre. Nå har jeg trua på denne sesongen.
              For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Fantastisk fotballkamp i dag og jeg skal drite langt faen i hva dommer/trøndere driver med på slutten der, jeg elsker fotballen LSK spilte i dag og jeg gleder meg til resten av sesongen.

                Kommentar

                • kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1174

                  surt, men positiv fotball. ballbesittene og med mål og mening bak de fleste pasninger. Roger'n: fyfaen for en kamp han hadde.

                  Kommentar

                  • Bibaboy
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 712

                    Men hvorfor i allverden blir Roger tatt av de siste 5 minuttene. Han eide jo midtbanen gjennom hele kampen... Liker at det blir gjort bytter men stiller spørsmålstegn ved dette bytte... Ellers må det sies av Bergmann må være tippeligaens desidert beste spiller. Den mannen har jo absolutt alt. Han blir solgt til sommeren. Håper Bjarmann har en erstatter klar. Og ja. LSK er på vei mot noe stort. Det viste de i dag.
                    Fugla Forever

                    Kommentar

                    • *46*

                      Roger fikk krampe og ba om å bli bytta ut. Kom frem av tv bildene.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                        Men hvorfor i allverden blir Roger tatt av de siste 5 minuttene. Han eide jo midtbanen gjennom hele kampen... Liker at det blir gjort bytter men stiller spørsmålstegn ved dette bytte... Ellers må det sies av Bergmann må være tippeligaens desidert beste spiller. Den mannen har jo absolutt alt. Han blir solgt til sommeren. Håper Bjarmann har en erstatter klar. Og ja. LSK er på vei mot noe stort. Det viste de i dag.
                        Fordi Roger ba om det selv.

                        Kommentar

                        • *46*

                          Kampstatistikk fra vg.no:
                          Lillestrøm Rosenborg
                          58 Ballbesittelse i prosent 42
                          13 Avslutninger 11
                          3 Avslutninger på mål 3
                          1 Avslutninger i stengene 2
                          6 Cornere 4
                          460 Pasningsforsøk 324
                          348 Vellykkede pasninger 216
                          16 Frispark for 14
                          2 Offside 5

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Kampstatistikk fra vg.no:
                            Lillestrøm Rosenborg
                            58 Ballbesittelse i prosent 42
                            13 Avslutninger 11
                            3 Avslutninger på mål 3
                            1 Avslutninger i stengene 2
                            6 Cornere 4
                            460 Pasningsforsøk 324
                            348 Vellykkede pasninger 216
                            16 Frispark for 14
                            2 Offside 5
                            Liten tvil om hvem sm er Norges Barcelona. Dessuten har vi noe som er bedre enn Messi - 8jørn.
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • superbøffel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 5611

                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              Kampstatistikk fra vg.no:
                              Lillestrøm Rosenborg
                              58 Ballbesittelse i prosent 42
                              13 Avslutninger 11
                              3 Avslutninger på mål 3
                              1 Avslutninger i stengene 2
                              6 Cornere 4
                              460 Pasningsforsøk 324
                              348 Vellykkede pasninger 216
                              16 Frispark for 14
                              2 Offside 5
                              Liten tvil om hvem sm er Norges Barcelona. Dessuten har vi noe som er bedre enn Messi - 8jørn.
                              Enøyd i de blindes dal.

                              Kommentar

                              • ragnarrock
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 937

                                ser at RBK får "cred" for at det var de som avgjorde.. event dommeren som ikke blåste offside.. det var jo bedritent forsvarspill! Vil abselutt ikke svartmale mye i denne matchen, bedre i mange av spillets faser enn mye jeg har sett av LSK på lenge.. men det er noe i forsvaret vårt, vi følger jo faen meg ikke mann, vi stopper opp for å se på hva som skjer. Kippe stopper jo opp på 16meter på 1-1 målet, det samme gjorde han mot hønefoss, SP, slipper dorsin fri og er mere optatt av å se på hvem som vinner enn hodeduell en å tenke på hva som kan skje videre. Skummelt at vi mister konsen bak der slik.. håper at det er noe man kan ta tak i, krige til etter at dommeren har blåst mentaliteten som jeg aner begynner å komme i laget må bare spre seg i de bakre rekker og.. da... da mine venner, tror jeg vi kan få mye å glede oss over fremmover
                                *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                -RagnarRock-

                                Kommentar

                                • Tvilling
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 1472

                                  At jeg i 2 seriekamp med så nytt mannskap - mot RBK - opplever uavgjort som et "tap" - synes jeg er en seier!

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    For en opptur! For en nedtur! For en opplevelse! Surt som faen, men man er jo så vant at det preller av nokså fort. We just can't catch a break. Men man må jo sitte igjen med en haug av positive tanker etter en kamp som dette. Og etter en kamp som den forrige. To spillere kom inn, to forskjellige lag. Roger er til og med bedre enn han ga inntrykk av med sin treningskampdebut, jeg visste han vill være en tilvekst, men dette er det råeste av et defensivt anker vi noen gang har sett på Åråsen. Det tør jeg påstå. Det er tross alt ikke hvilket som helst lag vi møter, selv om de kanskje ikke har sitt vante nivå. Totalt dominant, vant alt, og strødde pasninger som gjorde at vi i store deler styrte kampen. Sikker på at det var treningsmengde kombinert med en liten skade som satt ham tilbake. At han ikke spilte mot Hønefoss regner jeg med hadde disiplinære årsaker. Minus for hjernedødt gult kort, luk det vekk! Andersson er bare klasse, men det visste vi jo.

                                    PVM er totalt sett en liten skuffelse. Fine dødballer, men masse rot i pasningsspillet som hemmer oss, spesielt i andre omgang. EK har igjen en fin første omgang, men forsvinner også igjen i andre. Uten at det bare er hans feil, lovende er det. Björn er bannens nest beste, viser ting som krydrer en kamp og er en nytelse å se på. Håper han blir hele sesongen, det synes jeg faktisk han skylder klubben også. Mye skadet, og holder han seg skadefri nå så bør hanvære her såpass lenge at vi får gode penger for ham.

                                    Nå gjelder det å fokusere på Odd, nå skal prestasjonen gjenskapes mot et lag som vil være deperate etter poeng. Da er det litt tilbake til hverdagen igjen. Men takk LSK og Haglund for en herlig kamp, dette kan man tro på!!! At linjedommeren ikke ser en klar offsiide fra beste mulige posisjon kan vi ikke gjøre noe med, heller ikke Luke.

                                    Litt tamt av KFL i dag faktisk, litt for mye drekking?

                                    Kommentar

                                    • Simeone
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2008
                                      • 761

                                      Klarer ikke å glede meg over bra spill etter nok et bevis på manglende vinnermentalitet.
                                      Dette er mye mer enn et tap av 2 poeng.

                                      Positivt at mange av gutta som spiller idag er nye og er ikke vant til at godt spill med uavgjort er bra nok.

                                      Vi kommer aldri til å reise oss igjen og bli det topplaget vi alle vil hvis dette er ok.
                                      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                      para gritarle a la FIFA:
                                      ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                                        ser at RBK får "cred" for at det var de som avgjorde.. event dommeren som ikke blåste offside.. det var jo bedritent forsvarspill! Vil abselutt ikke svartmale mye i denne matchen, bedre i mange av spillets faser enn mye jeg har sett av LSK på lenge.. men det er noe i forsvaret vårt, vi følger jo faen meg ikke mann, vi stopper opp for å se på hva som skjer. Kippe stopper jo opp på 16meter på 1-1 målet, det samme gjorde han mot hønefoss, SP, slipper dorsin fri og er mere optatt av å se på hvem som vinner enn hodeduell en å tenke på hva som kan skje videre. Skummelt at vi mister konsen bak der slik.. håper at det er noe man kan ta tak i, krige til etter at dommeren har blåst mentaliteten som jeg aner begynner å komme i laget må bare spre seg i de bakre rekker og.. da... da mine venner, tror jeg vi kan få mye å glede oss over fremmover
                                        Burde vel ikke pirke så mye på en dag som dette, men er det noe å pirke på så er det Frode Kippe. Han står jo bokstavelig talt og ser på når rbk scorer første målet. Dagens svakeste.

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Opprinnelig skrevet av Simeone
                                          Klarer ikke å glede meg over bra spill etter nok et bevis på manglende vinnermentalitet.
                                          Dette er mye mer enn et tap av 2 poeng.

                                          Positivt at mange av gutta som spiller idag er nye og er ikke vant til at godt spill med uavgjort er bra nok.

                                          Vi kommer aldri til å reise oss igjen og bli det topplaget vi alle vil hvis dette er ok.
                                          Om du syntes det var manko på vinnermentalitet i dag så er du helt borte.. For om Luke hadde holdt på ballen så hadde dette blitt en perfekt kveld. Luke har aldri spilt i Norge og kun trent med laget en halv økt, det skjer nok ikke igjen.

                                          Kommentar

                                          Working...