LSK-RBK, Åråsen, Søndag 1 april kl 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    460 vellykka pasninger mot Ræv, over dobbelt så mange som dem. Ække tell å tru
    Sitat fra trønder'n som satt bak meg i går: "Stakkars Markus Henriksen, de slår jo alle ballene over hue på'n jo"

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      460 vellykka pasninger mot Ræv, over dobbelt så mange som dem. Ække tell å tru
      460 er passningsforsøk, men 348 er vellykka passninger. Ca 130 flere vellykka passninger enn RBK.

      Når skjedde det sist?

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4072

        Opprinnelig skrevet av *46*
        460 er passningsforsøk, men 348 er vellykka passninger. Ca 130 flere vellykka passninger enn RBK.

        Når skjedde det sist?
        Har det i det hele tatt skjedd tidligere?
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • glasgow
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2007
          • 1252

          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
          Har det i det hele tatt skjedd tidligere?
          Har det i det heletatt skjedd at noen teller antall passninger før

          Kommentar

          • Martin83
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 794

            Opprinnelig skrevet av 1972 Miami Dolphins @ rbkweb.no/forum
            (...) Ser flere har skrevet at vi ikke skal ta så tungt på denne kampen fordi når man møter lsk så vet man det blir kjemping og kriging og dueller. Vel, det var tidligere. Det var RBK som dreiv på med drittfotballen igår, ikke LSK. Og det er utrolig depressivt!
            ENDELIG noen supportere som ser at LSK kan spille fotball!

            Kommentar

            • HolterKanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 1603

              Sjekk sammendraget på lsk.no. Når kampen blåses av, går en meget tilfreds Jønson bort til fjerdedommeren, og med et svært lurt smil tar han ham i hånden og stryker han på ryggen.... Fy faen!
              ***Større baller enn vett***

              Kommentar

              • Serbern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 5496

                En del barter som syter om at Chibuike skulle hatt frispark før vår 1-0 scoring? Noen som har sett den situasjonen på tv som kan si noe? Jeg mente også at Roger skulle hatt frispark før 1-1 scoringa, hvor Issah kommer inn med knotter. Jeg har ikke sett noen av situasjonen på tv.

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                  En del barter som syter om at Chibuike skulle hatt frispark før vår 1-0 scoring? Noen som har sett den situasjonen på tv som kan si noe? Jeg mente også at Roger skulle hatt frispark før 1-1 scoringa, hvor Issah kommer inn med knotter. Jeg har ikke sett noen av situasjonen på tv.
                  Barter kan ikke skille på tøft spill og stygge taklinger/etterslengere.. Roger skulle selvsagt hatt frispark, Bart neppe. RB treffer meget bra på beskrivelsen av dommern, så les den :-)

                  Kommentar

                  • Martin83
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2007
                    • 794

                    LSK vs. RBK
                    Tilskuere 2011: 6818
                    Tilskuere 2012: 9238
                    Økning ca. 35%

                    Fantastisk! Kudos alle menn, kvinner og barn for oppmøte!

                    Satse på fullstappa mot bydelslaget? I 2011 var det 8344 på Åråsen mot VIF. Med 35% økning blir det 11.265 på plass i 2012 :-)

                    Kommentar

                    • Macho-Morten
                      Ikke KFL-styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2687

                      Så akkurat opptak av kampen. Chibuike-situasjonen i forkant av 1-0 kom aldri i reprise, men for meg så det ut som om Petter (?) traff ballen i taklinga si.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                        Så akkurat opptak av kampen. Chibuike-situasjonen i forkant av 1-0 kom aldri i reprise, men for meg så det ut som om Petter (?) traff ballen i taklinga si.
                        Du ser riktig, men det enkelte mener er at han tar mannen også.. Men den pisset der blir jeg aldri klok på, så lar selvsagt tvilen gå Petter tilgode. En fair takling i motsetning til det stygge svinet som takler med knottene først helt uten å se på ballen før rbk målet!

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277



                          Last edited by reka; 02.04.2012, 17:40.

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            460 er passningsforsøk, men 348 er vellykka passninger. Ca 130 flere vellykka passninger enn RBK.

                            Når skjedde det sist?
                            Takk for korreksjonen. Det var tatt fra et innlegg på RBKweb og hadde ingen mulighet til å sjekke det selv før jobben kalte. Henriksen og Roger fikk begge 6 på VG-børsen, ser jeg. Noen får visst poeng kun for oppmøte og for å være posterboy for den nye generasjonen av norske up and coming.

                            Bare trist.

                            Kommentar

                            • Herman
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 1101

                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              Henriksen og Roger fikk begge 6 på VG-børsen, ser jeg. Noen får visst poeng kun for oppmøte og for å være posterboy for den nye generasjonen av norske up and coming.

                              Bare trist.
                              Spurte Svea om det, og han sa Roger bare var OK. Samme fyr som tippet oss på 11. plass.
                              Twitter

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Opprinnelig skrevet av Herman
                                Spurte Svea om det, og han sa Roger bare var OK. Samme fyr som tippet oss på 11. plass.
                                Ja, klovnen hadde jo kopiert Estens betraktninger rundt kampen også, så man bør jo ikke være overraska.

                                Kommentar

                                • O'bello
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Oct 2007
                                  • 72

                                  Roger´n overraska meg gitt, jævlig moro, Björn var skikkelig björn og resten av laget meget solid. OG/MEN; Omsider leverte LSK en god kamp inn i TV-ruta og for alle som var på stadion, og det er griseviktig. Omsider la laget inn en egeninnsats i å selge produktet. Var vel en delegasjon ifbm junioraksjonen på plass i går, og det er slike kamper som skaper tilhengere og som får folk til å komme tilbake. Med kurant innsats mot Odd ligger alt til rette for en kongekamp på söpla - hvor nye supportere skapes! Pliiiis la det fortsette, p-l-i-i-i-s.
                                  Team Wenche Myhre

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4072

                                    Opprinnelig skrevet av Herman
                                    Spurte Svea om det, og han sa Roger bare var OK. Samme fyr som tippet oss på 11. plass.
                                    Jeg har mistet all respekt for både Svea og Esten som sportsjournalister. Da hører jeg heller på hva Bengt Eriksen skriver på neste side i samme avis som Sveas meningsløsheter:
                                    Hvis ikke jeg hørte feil ble Toindouba kåret til LSKs beste av en lokal jury på Åråsen. Det er i så fall dårlig nytt for de øvrige eliteserielagene, for det kan bare bety at LSK-folket har funnet igjen både gangsynet og fotballvettet. Makan til maestro på midten. Rolig, som regel litt luntende, før han eksploderte - og så kom han akkurat tidsnok til å vinne den duellen også. Overblikket ga ham ro.
                                    Støtpasningene ga LSK gjennombrudd, som den han sendte til virvelvinden i mellomrommet - Bergmann Sigurdarson - rett før 2-1 scoringen til Luke Rodgers.Toindouba eide midtbanen. Og den som eier det området, vinner som regel kampen.
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • Marit
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2010
                                      • 885

                                      Opprinnelig skrevet av O'bello
                                      Roger´n overraska meg gitt, jævlig moro, Björn var skikkelig björn og resten av laget meget solid. OG/MEN; Omsider leverte LSK en god kamp inn i TV-ruta og for alle som var på stadion, og det er griseviktig. Omsider la laget inn en egeninnsats i å selge produktet. Var vel en delegasjon ifbm junioraksjonen på plass i går, og det er slike kamper som skaper tilhengere og som får folk til å komme tilbake. Med kurant innsats mot Odd ligger alt til rette for en kongekamp på söpla - hvor nye supportere skapes! Pliiiis la det fortsette, p-l-i-i-i-s.
                                      Veldig enig. Vi har ingenting å skamme oss over, og bedre med en uavgjort på denne måten enn en sånn seier som søpla klarte å karre til seg i første runde.

                                      Den aller verste skuffelsen og sinnet har gitt seg nå. Målet var et drittmål og Dorsin var offside, jævlig surt men sånn er det av og til. Syns ikke dommeren skal få for mye tyn for tida. Det er vel minimumstillegget som signaliseres, og ærlig talt kunne han like godt lagt til mer, styret rundt frisparket etter tilbakespillet alene var vel 3 min. Og det er ingen lov mot å spille til dommeren blåser.
                                      Andas in och andas ut
                                      Orkar jag så orkar du

                                      Kommentar

                                      Working...