LSK-RBK, Åråsen, Søndag 1 april kl 20:00
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av 1972 Miami Dolphins @ rbkweb.no/forum(...) Ser flere har skrevet at vi ikke skal ta så tungt på denne kampen fordi når man møter lsk så vet man det blir kjemping og kriging og dueller. Vel, det var tidligere. Det var RBK som dreiv på med drittfotballen igår, ikke LSK. Og det er utrolig depressivt!Kommentar
-
Sjekk sammendraget på lsk.no. Når kampen blåses av, går en meget tilfreds Jønson bort til fjerdedommeren, og med et svært lurt smil tar han ham i hånden og stryker han på ryggen.... Fy faen!***Større baller enn vett***Kommentar
-
En del barter som syter om at Chibuike skulle hatt frispark før vår 1-0 scoring? Noen som har sett den situasjonen på tv som kan si noe? Jeg mente også at Roger skulle hatt frispark før 1-1 scoringa, hvor Issah kommer inn med knotter. Jeg har ikke sett noen av situasjonen på tv.Kommentar
-
En del barter som syter om at Chibuike skulle hatt frispark før vår 1-0 scoring? Noen som har sett den situasjonen på tv som kan si noe? Jeg mente også at Roger skulle hatt frispark før 1-1 scoringa, hvor Issah kommer inn med knotter. Jeg har ikke sett noen av situasjonen på tv.Kommentar
-
LSK vs. RBK
Tilskuere 2011: 6818
Tilskuere 2012: 9238
Økning ca. 35%
Fantastisk! Kudos alle menn, kvinner og barn for oppmøte!
Satse på fullstappa mot bydelslaget? I 2011 var det 8344 på Åråsen mot VIF. Med 35% økning blir det 11.265 på plass i 2012 :-)Kommentar
-
Så akkurat opptak av kampen. Chibuike-situasjonen i forkant av 1-0 kom aldri i reprise, men for meg så det ut som om Petter (?) traff ballen i taklinga si.Kommentar
-
Du ser riktig, men det enkelte mener er at han tar mannen også.. Men den pisset der blir jeg aldri klok på, så lar selvsagt tvilen gå Petter tilgode. En fair takling i motsetning til det stygge svinet som takler med knottene først helt uten å se på ballen før rbk målet!Kommentar
-
-
Bare trist.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Roger´n overraska meg gitt, jævlig moro, Björn var skikkelig björn og resten av laget meget solid. OG/MEN; Omsider leverte LSK en god kamp inn i TV-ruta og for alle som var på stadion, og det er griseviktig. Omsider la laget inn en egeninnsats i å selge produktet. Var vel en delegasjon ifbm junioraksjonen på plass i går, og det er slike kamper som skaper tilhengere og som får folk til å komme tilbake. Med kurant innsats mot Odd ligger alt til rette for en kongekamp på söpla - hvor nye supportere skapes! Pliiiis la det fortsette, p-l-i-i-i-s.Team Wenche MyhreKommentar
-
Hvis ikke jeg hørte feil ble Toindouba kåret til LSKs beste av en lokal jury på Åråsen. Det er i så fall dårlig nytt for de øvrige eliteserielagene, for det kan bare bety at LSK-folket har funnet igjen både gangsynet og fotballvettet. Makan til maestro på midten. Rolig, som regel litt luntende, før han eksploderte - og så kom han akkurat tidsnok til å vinne den duellen også. Overblikket ga ham ro.
Støtpasningene ga LSK gjennombrudd, som den han sendte til virvelvinden i mellomrommet - Bergmann Sigurdarson - rett før 2-1 scoringen til Luke Rodgers.Toindouba eide midtbanen. Og den som eier det området, vinner som regel kampen.Elska þetta félagKommentar
-
Roger´n overraska meg gitt, jævlig moro, Björn var skikkelig björn og resten av laget meget solid. OG/MEN; Omsider leverte LSK en god kamp inn i TV-ruta og for alle som var på stadion, og det er griseviktig. Omsider la laget inn en egeninnsats i å selge produktet. Var vel en delegasjon ifbm junioraksjonen på plass i går, og det er slike kamper som skaper tilhengere og som får folk til å komme tilbake. Med kurant innsats mot Odd ligger alt til rette for en kongekamp på söpla - hvor nye supportere skapes! Pliiiis la det fortsette, p-l-i-i-i-s.
Den aller verste skuffelsen og sinnet har gitt seg nå. Målet var et drittmål og Dorsin var offside, jævlig surt men sånn er det av og til. Syns ikke dommeren skal få for mye tyn for tida. Det er vel minimumstillegget som signaliseres, og ærlig talt kunne han like godt lagt til mer, styret rundt frisparket etter tilbakespillet alene var vel 3 min. Og det er ingen lov mot å spille til dommeren blåser.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
Kommentar