Luke Rodgers
Collapse
X
-
På youtube ser det ut som han alltid prøver å finne korteste og raskeste veien mot mål! Digger det!
Liker også godt at Wikipediasiden hans allerede inneholder LSK!
Her fikk jeg litt Uwe Rösler feeling, selv om han ikke har spilt på absolutt øverste nivå!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Skulle akkurat til å skrive Stuart McManus 2.0 MortenA. Great minds think alike."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kul signering! En skikkelig vinnerskalle, ser det ut som! Kan være akkurat det vi trenger, i tillegg til at han er en hissig spiss: En vinnerskalle som evner å holde nivået til medspillerne oppe når det butter imot. Med han og Ramovic blir det tungt å møte oss. Moro med noe nytt og "eksotisk", og ikke en signering av typen Børrufsen. Med en spiss på plass nå er det lettere å være mer positiv til første del av sesongen!Kommentar
-
Fant et fin-fint intervju (liker karen og gleder meg til å se han på banen):
Kommentar
-
Virker som en meget bra signering med tanke på tid og midler som var til rådighet. Dette er en type spiller som virkelig kan bli nyttig. Takk Bjar og velkommen til Rogers.
Hadde vært morro med noen minutter mot bartene, om papirene går iorden og døgnvillheten ikke er altfor ille.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Har vært hjemme i England i påvente av visumsøknaden, så veeeldig døgnvill kan han vel ikke være
Virker som en tøffing, skal bli spennende å se han spille.
Håper han har holdt seg skikkelig i gang i England.
Hvis han er rask som Mifsud og tøff som McManus...!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg er vanligvis ikke den som går i fistel over en ny spiller med en godt produsert youtubevideo, men dette må jeg si er veldig spennende.
Han har scoret bra med mål i divisjonene under PL, han har en ok record i MLS, men ikke minst ser det ut som en spiller som er veldig lik Fredrik. Med masse fart, innsatsvilje og tæl. I tillegg til rutine.
Uten å ha sett ham et eneste sekund i Fugla-drakt er jeg veldig positiv til denne signeringa! Tror vi kan ha gjort et varp!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg er veldig glad for at Luke er på vårt lag,, virker som en skikkelig tøffing.__Javel,,Takk skal du ha!!!____Kommentar
Kommentar