Luke Rodgers
Collapse
X
-
Elsker han allerede. Da jeg så han varme opp måtte jeg le litt, for han er rimelig kompakt og med bobble jakke på så det ut som hodet hans var trykt ned i kroppen.
Ventet i spenning helt til han kom innpå. I dag stilte han med ny pollert hode og kunne nesten se speilbildet av kanarifansen da han løp i nærheten.
Han var noe treig og litt lat, men med match trening blir det bra.
Digger måten folk sier luke luke luke luke når han har ballen.
Tror han bak meg bare sa det spontant og folk plukket det opp rimelig fort. Når man sier det skaper det en skummel stemmning. Vil dette skal bli en spiss forsvarerne er livredd for. Ikke fordi han målfarlig nødvenndigvis, men fordi han er en ordentlig badass.Kommentar
-
Kommentar
-
Pratet med ham etter kampen. Veldig tydelig på at det er New York han planlegger å dra til etter sesongen, men la også vekt på at det var en fantastisk opplevelse å komme innpå i kveld. Snakket varmt om fansen og mente vi hadde et meget godt lag. Som krisesignering kunne vi nesten ikke fått noe bedre. Han putter lett 10-12 mål for oss i år. Bra kar!Last edited by trigz; 02.04.2012, 08:55.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Når man har blitt vant til et liv i New York, må vi nok bare innse at Lillestrøm by og Norge ikke helt når opp i konkurransen!
Her må det tydeligvis tas ukonvensjonelle metoder i bruk for å sørge for at Luke ikke kan returnere til Red Bulls. Klippet fra nyhetstråden: Da visasøknaden ble avslått på grunn av gamle synder fra England, måtte klubben si opp kontrakten. Men det ligger i kortene at oppholdet på Åråsen bare er midlertidig.
Nå må vi kjenne vår besøkelsestid! Hvem tar ansvaret for å ordne med et pubslagsmål eller to...?Elska þetta félagKommentar
-
Når man har blitt vant til et liv i New York, må vi nok bare innse at Lillestrøm by og Norge ikke helt når opp i konkurransen!
Her må det tydeligvis tas ukonvensjonelle metoder i bruk for å sørge for at Luke ikke kan returnere til Red Bulls. Klippet fra nyhetstråden: Da visasøknaden ble avslått på grunn av gamle synder fra England, måtte klubben si opp kontrakten. Men det ligger i kortene at oppholdet på Åråsen bare er midlertidig.
Nå må vi kjenne vår besøkelsestid! Hvem tar ansvaret for å ordne med et pubslagsmål eller to...?Kommentar
-
Kan ikke si jeg holder det mot Luke at han heller vil bo i New York enn på Lillestrøm.
Syns han er forfriskende ærlig. Han er her i en sesong og skal gjøre sitt aller beste, men så vil han tilbake til USA. Helt ålreit det. Bra fyr!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Apropos både Luke og språk; det er interessant å lese om karrieren hans på wikipedia, men noen burde ta seg tid til å rydde opp i teksten der. Teksten er utrolig dårlig skrevet/oversatt. Eksempel: "Rodgers ble arrestert i januar 2002 etter angivelig overgrep på Hartlepool United forsvarer Chris Westwood, å ha konfrontert spilleren i Victoria Park bil park.[52]" Overgrep? På hele Hartlepool United? I en bil park? Forøvrig artig å se at det er grundig understreket at overtidsmålet til bart var offside.
Jeg har også en kompis som så Luke score hatrick for Shrewsbury back in the days, og som har fulgt han litt siden det. Han mener Luke er legendemateriale av ypperste merke. Luke var visst grunnen til at han nå har vært Shrewsburyfan i mange år. Derfor håper jeg han får muligheten til å skyte/yppe/slåss seg mot heltestatus fra start snart.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Ble skadet på siste trening i følge rb.no.
"...Heller ikke spissen Luke Rodgers ble med til Molde søndag kveld. Han pådro seg en skade i foten da han sparket i Stian Ringstad på dagens trening."
Dette stod på søndag her: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6024416.eceKommentar
-
Og det synes.
Hva gjør han bortsett fra å stå i offside?
Ingen bevegelse. Ingen trekk mot ballen. Ikke kan han dominere i lufta siden han er så kortvokst. Ingen fart. Ingen venstre bein.
Hvordan han Soler "solgte" han til Bjarmann er for meg en gåte.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
En kollega av meg, nøytral tilskuer i går, mener Luke kun var borte i ballen en gang. Da sto han i offside. Om det stemmer vet jeg ikke, men jeg la heller ikke merke til han noe mer enn det....
Til hans forsvar, så fikk han ikke mye å jobbe på. På en annen side, satt han vel ikke seg selv i noen gode muligheter.Kommentar
-
Gutta er ikke akkurast gode til å bruke Luke... Tipper han er bedre rettvendt mot mål med ballen i bena, enn han er når han får høye oppspill med ryggen mot mål og 2 svære stopepre i ryggen. ikek spesielt smart måte å bruke han på...men jeg er svært usikker på om han hadde klart å få til noe uansett.Kommentar
Kommentar