Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Negative overraskelser? Ingen veldig store. Men Lillestrøm har spilt en klart godkjent hjemmekamp, og to kamper under pari borte. Det er lett å gjemme seg bak at det er amnge nye spillere som skal lære hverandre å kjenne. Men de aller fleste har så god kjennskap til kulturen og ligaen de møter at integreringsproblematikken buurde gå relativt enkelt. Dessuten er vi nasjonen med den lengste oppkjøringsperioeden, og det er lov å ha større forventninger til alget enn det de har prestert allerede nå.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Martin Andresen har aldri
tapt som trener på Åråsen.
Opprinnelig skrevet av TV 2 Sporten
– Jeg synes Lillestrøm har sett gode ut. Nå fikk jeg ikke sett den første kampen, men spesielt mot Rosenborg og tidvis mot Odd var de gode. Det blir en tøff motstander, LSK er et solid lag med masse gode spillere, mener Andresen.
Stoor vil bidra, selv om han ikke blir spilleklar.
- Ja, jeg forsøker å bidra alt jeg kan. Jeg holder ikke tilbake på noe, og jeg håper at jeg kan være viktig selv om jeg ikke er med i spillertroppen med sladring og sånt. Vi får se, sier han. - Men det er ingen tvil om at du ønsker LSK-seier?
- Det er ingenting som er så klart som det, sier Stoor.
VIF-kapteinen smiler lurt når han får se klippet i nye «Stang inn».
Opprinnelig skrevet av Dagbladet
Denne uka er kapteinene Frode Kippe og Kristofer Hæstad gjester i «Stang inn». De vet hvor mye kampen betyr for supporterne, og legger ikke skjul på at det er en spesiell match også for spillerne. Programleder Gunnhild Toldnes har også møtt Kenneth Kvebek og Kanari-Fansen og Christian Kjellsen i Klanen. På nøytral grunn, selvfølgelig.
Vi står foran derbyhelg! Hva passer vel bedre enn å lade opp med den tredje episoden av Kanari-Fansens podcast?
I denne episoden får du intervju med Frode Kippe fra midt i søpla-land samt et intervju med den voksne ringreven Jan Jensen.
VERRE FØR: Guy Roger Toindouba har spilt foran 115.000 gale tilskuere i Libya og skremmes ikke av omgivelsene i søndagens hjemmemøte mot Vålerenga. Foto: Lisbeth Andresen Derbydebut uten nerver
Kommentar