Odd - LSK, Skagerak Arena, mandag 9. april kl 16.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Herman
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 1101

    Opprinnelig skrevet av LOMPA
    Kan vel ikke regne med at en middelmådig trener som Haglund ser dette.Var vel en grunn til ikke han var ønsket i Elfsborg mere
    Oida, herregud. Eneste Haglund kan kritiseres for er å ha på seg treningsjakke over dressen. Drømte om at han skal fortsette med frakken fra serieåpningen.
    Twitter

    Kommentar

    • Martin83
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2007
      • 794

      Mot Hønefoss tok jeg med meg smultering og mot Rosenborg tok jeg med meg fantastisk spill. Hva skal jeg ta med fra Odd-kampen? En ekte optmist finner alltid noe.

      Tja, første omfang sugde lut og er under alt vi kan forvente av tæl (innsatsen og viljen var til stede, men ikke evnene). Det som gleder meg er at vi løfter oss i 2. omgang og er eksremt nærme utlikning og da sier jeg som Haglund; da hadde vi vunnet kampen. Vi viser styrke ved å løfte oss utover kampen frem til 2-0 målet kommer (grattis LKE!).

      Jeg står fortsatt ved at vi kommer på 5.-6. plass. Dette bli en bra sesong!

      Kommentar

      • plantemiddel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2012
        • 806

        Opprinnelig skrevet av Herman
        Oida, herregud. Eneste Haglund kan kritiseres for er å ha på seg treningsjakke over dressen. Drømte om at han skal fortsette med frakken fra serieåpningen.
        Har sikkert med sponsorer og gjøre. Var lite sponsorlogoer på den frakken...

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          Synes det er merkelig å klage på kvaliteten på spillerstallen, når vi på papiret har en sterkere ellever enn for eksempel Odd. Odd stilte med LKE, en spiller som ingen gråt over når han forsvant ut portene på Åråsen. I tillegg har de jo klassespillere som Jonassen, Krogsgård, Shala og Frode Johnsen. Mens vi må slite med spillere som BBS, Roger, PVM, Andersson, Nystuen, Kippe osv. osv.

          Synes vi bør forvente at elleveren vi stilte med er god nok for å kunne slå Odd og ikke nødvendigvis sutre over at vi er så dårlig stilt med tanke på materiellet trenerne disponerer...

          Når det er sagt, det var en jevn kamp, som så mange andre kamper denne serien vil være og det vil ta tid før laget setter seg. Men, når mensaligaen presterer å legge skylda på Kippe for Odd sitt første mål og ikke på Nystuen sin manglende markering og helt fraværende spenst (tepose anyone?), så er det fristende å legge tastaturet på hylla og la sutrekoret etter nye forsterkninger nå nye uante høyder.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Synes vi bør forvente at elleveren vi stilte med er god nok for å kunne slå Odd og ikke nødvendigvis sutre over at vi er så dårlig stilt med tanke på materiellet trenerne disponerer...
            Enig. Laget er godt nok til å slå i fra seg mot lag som Odd.

            Forøvrig flott bilde av deg på rb.no

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9462

              @ Ronnie: første målet tilhører Pedersen, Knudtzon, Nystuen (og litt Westerberj for å havne i ingenmanns)

              Kommentar

              • mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

                Opprinnelig skrevet av knut
                @ Ronnie: første målet tilhører Pedersen, Knudtzon, Nystuen (og litt Westerberj for å havne i ingenmanns)
                Hæ ?
                Det er Nystuen og Roger som ikke klarer å ta ut Børven, begge står 1m unna uten å hindre ham i å gå opp.
                Fugla mot nye høyder

                Kommentar

                • HolterKanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 1603

                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Synes det er merkelig å klage på kvaliteten på spillerstallen, når vi på papiret har en sterkere ellever enn for eksempel Odd. Odd stilte med LKE, en spiller som ingen gråt over når han forsvant ut portene på Åråsen. I tillegg har de jo klassespillere som Jonassen, Krogsgård, Shala og Frode Johnsen. Mens vi må slite med spillere som BBS, Roger, PVM, Andersson, Nystuen, Kippe osv. osv.

                  Synes vi bør forvente at elleveren vi stilte med er god nok for å kunne slå Odd og ikke nødvendigvis sutre over at vi er så dårlig stilt med tanke på materiellet trenerne disponerer...

                  Når det er sagt, det var en jevn kamp, som så mange andre kamper denne serien vil være og det vil ta tid før laget setter seg. Men, når mensaligaen presterer å legge skylda på Kippe for Odd sitt første mål og ikke på Nystuen sin manglende markering og helt fraværende spenst (tepose anyone?), så er det fristende å legge tastaturet på hylla og la sutrekoret etter nye forsterkninger nå nye uante høyder.
                  Du er dessverre inhabil, Rønnern. Du står tross alt med ryggen mot banen hele kampen
                  ***Større baller enn vett***

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9462

                    Opprinnelig skrevet av mooph
                    Hæ ?
                    Det er Nystuen og Roger som ikke klarer å ta ut Børven, begge står 1m unna uten å hindre ham i å gå opp.
                    Pedersen mister mann ved innlegget (skulle ha vært oppi å blokkert, men soser langt unna etter å ha mista mann), Knudtzon skulle tatt ut (med en body-tackle) han som nikker tilbake (kunne i det minste hoppa og lata som han ville forsvare med en nikk) og som du sier (og jeg hadde glemt) Roger (personen jeg hadde glemt) og Nystuen står og ser på (som tredje og fjerdemann, Westerberj er også i villrede/feil plassert mellom disse og Knudtzon).
                    ()

                    edit: var vel også et dårlig utspill av Ramovic, og et balltap av Roger'n som starta det hele.
                    Last edited by knut; 10.04.2012, 11:11.

                    Kommentar

                    • El Caco
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2009
                      • 2286

                      Opprinnelig skrevet av knut
                      edit: var vel også et dårlig utspill av Ramovic, og et balltap av Roger'n som starta det hele.
                      Og ettersom det var Haglund som hentet både Ramovic og Roger'n til klubben, er vel det hele morra til Haglund sin feil!
                      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9462

                        Opprinnelig skrevet av El Caco
                        Og ettersom det var Haglund som hentet både Ramovic og Roger'n til klubben, er vel det hele morra til Haglund sin feil!
                        Suck it dickweed. Jeg ramser opp feilene som ble gjort slik at målet kom.

                        Kommentar

                        • ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2505

                          Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                          Du er dessverre inhabil, Rønnern. Du står tross alt med ryggen mot banen hele kampen
                          Mannen jobber i Get. Han har nok en HD PVR-boks med opptaksmuligheter.

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6081

                            Opprinnelig skrevet av El Caco
                            Og ettersom det var Haglund som hentet både Ramovic og Roger'n til klubben, er vel det hele morra til Haglund sin feil!
                            Var ikke både Ramovic og Roger på plass i klubben før Haglund?

                            Kommentar

                            • *46*

                              Snøen som falt i går osv osv....

                              Nå må vi se fremover. Søpla er neste lag ut. Hva man gjorde av feil i gårdagen, er teller ikke i morgen. Kom igjen fugla!

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                Ser det spekuleres i om det kunne endt med seier i RB. Pinlig. Håper både PVM og Andersson ser kampen på nytt. Bør kvitte seg med skylappene før oppgjøret mot søpla.

                                Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                Mannen jobber i Get. Han har nok en HD PVR-boks med opptaksmuligheter.
                                Forutsatt at boksen virket og at Get lot ham få beholde opptaket de eier frem til han kom hjem.

                                Kommentar

                                • antikris
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2005
                                  • 520

                                  Ikke at det hadde så mye å si for utfallet, men det er da meget besynderlig hvor lite poeng vi plukker med Tommy Skjerven som dommer.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Opprinnelig skrevet av antikris
                                    Ikke at det hadde så mye å si for utfallet, men det er da meget besynderlig hvor lite poeng vi plukker med Tommy Skjerven som dommer.
                                    Er lenge siden han har dømt oss. Fra RB's spillerbørs:
                                    Ikke involvert i seriesammenheng med LSK siden han kom i fokus etter i en Vålerenga-kamp i 2010.
                                    Forøvrig dømte han helt greit.

                                    Kommentar

                                    • Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Forøvrig dømte han helt greit.
                                      Da er det jo typisk at spillerne svikter når han for én gangs skyld gjennomfører en god kamp.
                                      Knurr...

                                      Kommentar

                                      • 10theri
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Oct 2010
                                        • 438

                                        Opprinnelig skrevet av Leif A
                                        Da er det jo typisk at spillerne svikter når han for én gangs skyld gjennomfører en god kamp.
                                        Vel, man kan jo bare spekulere i om dette er grunnen til den gode dømmingen.
                                        Heia Lillestrøm......

                                        Kommentar

                                        • brisbane-kanaris
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2006
                                          • 595

                                          vel vel, dagen derpå og på tide å se framover. Med 7 nye spillere i startelleveren er det gitt at prestasjonene vil svinge ganske mye. Det vil ta tid å sette laget og forventer ikke å se Barca-fotball fra et Tippeligalag. Men det er klart at det som ble prestert igår var en gedigen nedtur etter den gode forestillingen mot Rosenborg. Odd borte er vel ikke der vi har henta mest poeng før heller. Alle med unntak av Sead spilte dårligere enn hva som må forventes av dem igår og det sier vel sitt. I kamper hvor keeperen er banens beste ender det som oftest med maks ett poeng.

                                          Første omgang var begredelig. Andreomgang godkjent under tvil. Små marginer hindrer oss i å få utlingningsmålet som kunne forandret kampbildet.
                                          Prestasjonene kommer til å svinge inntil laget har satt seg mer og relasjonene kommer ordentlig på plass. Det er tross alt nok av andre lag i denne ligaen som svinger hvertfall like mye i prestasjonene.

                                          Etter rosenborgkampen vet vi hvertfall hva som bor i laget, og vi får virkelig håpe at laget klarer å finne tilbake til rytmen, tempoet og relasjonene de viste i den kampen mot søpla på Søndag.

                                          Kommentar

                                          Working...