Odd - LSK, Skagerak Arena, mandag 9. april kl 16.00
Collapse
X
-
Mot Hønefoss tok jeg med meg smultering og mot Rosenborg tok jeg med meg fantastisk spill. Hva skal jeg ta med fra Odd-kampen? En ekte optmist finner alltid noe.
Tja, første omfang sugde lut og er under alt vi kan forvente av tæl (innsatsen og viljen var til stede, men ikke evnene). Det som gleder meg er at vi løfter oss i 2. omgang og er eksremt nærme utlikning og da sier jeg som Haglund; da hadde vi vunnet kampen. Vi viser styrke ved å løfte oss utover kampen frem til 2-0 målet kommer (grattis LKE!).
Jeg står fortsatt ved at vi kommer på 5.-6. plass. Dette bli en bra sesong!Kommentar
-
Kommentar
-
Synes det er merkelig å klage på kvaliteten på spillerstallen, når vi på papiret har en sterkere ellever enn for eksempel Odd. Odd stilte med LKE, en spiller som ingen gråt over når han forsvant ut portene på Åråsen. I tillegg har de jo klassespillere som Jonassen, Krogsgård, Shala og Frode Johnsen. Mens vi må slite med spillere som BBS, Roger, PVM, Andersson, Nystuen, Kippe osv. osv.
Synes vi bør forvente at elleveren vi stilte med er god nok for å kunne slå Odd og ikke nødvendigvis sutre over at vi er så dårlig stilt med tanke på materiellet trenerne disponerer...
Når det er sagt, det var en jevn kamp, som så mange andre kamper denne serien vil være og det vil ta tid før laget setter seg. Men, når mensaligaen presterer å legge skylda på Kippe for Odd sitt første mål og ikke på Nystuen sin manglende markering og helt fraværende spenst (tepose anyone?), så er det fristende å legge tastaturet på hylla og la sutrekoret etter nye forsterkninger nå nye uante høyder.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Forøvrig flott bilde av deg på rb.noKommentar
-
Kommentar
-
Synes det er merkelig å klage på kvaliteten på spillerstallen, når vi på papiret har en sterkere ellever enn for eksempel Odd. Odd stilte med LKE, en spiller som ingen gråt over når han forsvant ut portene på Åråsen. I tillegg har de jo klassespillere som Jonassen, Krogsgård, Shala og Frode Johnsen. Mens vi må slite med spillere som BBS, Roger, PVM, Andersson, Nystuen, Kippe osv. osv.
Synes vi bør forvente at elleveren vi stilte med er god nok for å kunne slå Odd og ikke nødvendigvis sutre over at vi er så dårlig stilt med tanke på materiellet trenerne disponerer...
Når det er sagt, det var en jevn kamp, som så mange andre kamper denne serien vil være og det vil ta tid før laget setter seg. Men, når mensaligaen presterer å legge skylda på Kippe for Odd sitt første mål og ikke på Nystuen sin manglende markering og helt fraværende spenst (tepose anyone?), så er det fristende å legge tastaturet på hylla og la sutrekoret etter nye forsterkninger nå nye uante høyder.***Større baller enn vett***Kommentar
-
()
edit: var vel også et dårlig utspill av Ramovic, og et balltap av Roger'n som starta det hele.Last edited by knut; 10.04.2012, 11:11.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ser det spekuleres i om det kunne endt med seier i RB. Pinlig. Håper både PVM og Andersson ser kampen på nytt. Bør kvitte seg med skylappene før oppgjøret mot søpla.
Forutsatt at boksen virket og at Get lot ham få beholde opptaket de eier frem til han kom hjem.Kommentar
-
Ikke involvert i seriesammenheng med LSK siden han kom i fokus etter i en Vålerenga-kamp i 2010.Kommentar
-
vel vel, dagen derpå og på tide å se framover. Med 7 nye spillere i startelleveren er det gitt at prestasjonene vil svinge ganske mye. Det vil ta tid å sette laget og forventer ikke å se Barca-fotball fra et Tippeligalag. Men det er klart at det som ble prestert igår var en gedigen nedtur etter den gode forestillingen mot Rosenborg. Odd borte er vel ikke der vi har henta mest poeng før heller. Alle med unntak av Sead spilte dårligere enn hva som må forventes av dem igår og det sier vel sitt. I kamper hvor keeperen er banens beste ender det som oftest med maks ett poeng.
Første omgang var begredelig. Andreomgang godkjent under tvil. Små marginer hindrer oss i å få utlingningsmålet som kunne forandret kampbildet.
Prestasjonene kommer til å svinge inntil laget har satt seg mer og relasjonene kommer ordentlig på plass. Det er tross alt nok av andre lag i denne ligaen som svinger hvertfall like mye i prestasjonene.
Etter rosenborgkampen vet vi hvertfall hva som bor i laget, og vi får virkelig håpe at laget klarer å finne tilbake til rytmen, tempoet og relasjonene de viste i den kampen mot søpla på Søndag.Kommentar
Kommentar